ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم برابرساز ۳

دنزل واشینگتون، از آن دسته فوق‌ستاره‌های هالیوودی است که تجربه درخشانی از هنرنمایی در نقش‌های مختلف دارد. یکی از نقش‌هایی که واشینگتون ثابت کرده یدطولایی در آن دارد، شخصیت‌های بزن‌بهادر هستند. در این زمینه می‌توان به فیلم‌های برابرساز (The Equalizer)، اشاره کرد. نخستین اثر از این مجموعه فیلم‌ها در ۲۰۱۴ روانه سالن‌های سینما شد. این فیلم به‌سرعت توانست جای خود را در بین آثار اکشن پرطرفدار پیدا کرد. در نتیجه شرایطی برای ساخت نسخه‌های بعدیِ مجموعه فیلم‌های برابرساز، مهیا شد. فیلم‌هایی که از آن‌ها صحبت می‌کنیم یکی پس از دیگری به محبوبیت رسیدند. در ۲۰۲۳ شاهد اکران نسخه سوم از مجموعه فیلم‌های برابرساز هستیم. این فیلم با نام برابرساز ۳ اکران شده است. فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم، همانند نسخه‌های قبلی، صحنه‌های پرزدوخوردی دارد و بسیار مهیج است. از آنجایی که مطمئن هستیم دنزل واشینگتون، طرفداران زیادی در بین مخاطبین ما دارد، اکران سومین نسخه از مجموعه فیلم‌های برابرساز را به فال نیک گرفتیم. در ادامه نگاهی به داستان فیلم برابرساز ۳ و عوامل ساخت این اثر میندازیم.

داستان فیلم برابرساز ۳ از چه قرار است؟

جالب است بدانید در ۱۹۸۵، مجموعه تلویزیونی با نام برابرساز در آمریکا منتشر شد. این سریال، سبکی جنایی درام داشت و توانست نظر علاقه‌مندان این سبک را جلب کند. سریالی که از آن صحبت می‌کنیم در ۴ فصل و ۲۲ قسمت ادامه پیدا کرد. محبوبیت این سریال باعث شد تا نسخه‌ای سینمایی از آن در ۲۰۱۴ اکران شود. این فیلم هنرپیشه‌‌های تراز اولی داشت که مطرح‌‌ترینِ آن‌ها، دنزل واشینگتن بود. این هنرپیشه ترازاول در فیلم برابرساز، نقش کارگری ساده را ایفا می‌‌کرد که در روزگارانی دور، آدم‌کشی حرفه‌ای بوده است. قاتل خون‌سردی که از وی صحبت می‌‌کنیم در فیلم برابرساز با نام رابرت مک کال شناخته می‌شود. رابرت مک کال، به دنبال اتفاق‌هایی با گروه‌های تهبکاری در میفتد. قهرمان داستان در نسخه سوم از فیلم‌های برابرساز به ایتالیا سفر کرده است. وی در این سفر با مافیای سیسیل روبه‌رو می‌شود. رابرت مک کال برای نجات دوستانش با تبهکاران بی‌رحم مافیا مبارزه می‌کند. این مبارزه، صحنه‌های هیجان‌انگیزی پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.

فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم برابرساز ۳

آنتوان فوکوآ، سکان کارگردانی فیلم برابرساز ۳ را در اختیار دارد. جالب است بدانید فوکوآ به دلیل کارگردانی موزیک ویدئو برای خواننده‌های سرشناسی مانند استیوی واندر، پرینس، تونی برنکستون و کولیو شهرت پیدا کرده. جالب‌تر اینکه فوکوآ ید طولایی در کارگردانی فیلم دارد. آثار مطرحی مانند تیرانداز، بهترین‌های بروکلین و مجموعه فیلم‌های برابرساز در کارنامه آنتوان فوکوآ خودنمایی می‌کند. فیلم‌های مطرح دیگری مانند هفت دلاور و المپیوس سقوط کرده است را نیز به این آثار اشاره کنید. همان‌گونه که اشاره کردیم، دنزل واکینگتن، نقش اولِ برابرساز ۳ را بر عهده گرفته است. داکوتا فانینگِ زیبارو نیز در این اثر حضور دارد.

در مجموع باید گفت اگر به فیلم‌های پرزدوخورد علاقه دارید، در تماشای فیلم برابرساز ۳ شک نکنید. مشاهده این فیلم برای علاقه‌مندان دنزل واشینگتن و داکوتا فانینگ نیز خالی از لطف خواهد بود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی