ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم برادران سوپر ماریو

اگر اهل بازی‌های ویدئویی باشید، حتماً گیم بسیار معروف ماریو را به یاد دارید. این بازی که در ایران با نام قارچ‌خور نیز معروف بود، سال‌ها پیش توسط شرکت نینتندو معرفی شد. محبوبیت شخصیت ماریو شرایطی برای ادامه ساخت باز‌ی‌های جدیدی بر اساس این شخصیت فراهم کرد. جالب است بدانید مجموعه بازی‌های ماریو یکی از پرفروش‌ترین گیم‌ها در کنسول نینتندو به حساب می‌آیند. این شرایط راه را برای ساخت نسخه سینمایی این اثر فراهم کرد. به همین منظور مدتی است شاهد اکران فیلم برادران سوپر ماریو (The Super Mario Bros. Movie) هستیم. فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم در کنار داستانی جذاب، سبک‌و‌سیاقی بامزه دارد. در این اثر هنرپیشه‌‌های مطرحی نیز حضور پیدا کرده‌اند. این شرایط باعث شد تا فیلم برادران سوپر ماریو به یکی از آثار پرفروش ۲۰۲۳ تبدیل شود. در نتیجه از آنجایی که مطمئن هستیم خاطره‌‌های خوشی با بازی‌های سوپر ماریو دارید، اکران فیلم برادران سوپر ماریو را به فال نیک گرفتیم تا با هم نگاهی به داستان این اثر جذاب و بامزه بیندازیم. در انتها نیز فهرست هنرپیشه‌‌ها و عوامل فیلم برادران سوپر ماریو را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم برادران سوپر ماریو از چه قرار است؟

فیلم برادران سوپر ماریو از داستان‌های این مجموعه بازی‌ها اقتباس شده است. در این داستان‌ها، شخصیتی خبیث و هیولامانند وجود دارد. این شخصیت برنامه‌های مرگ‌باری برای نابودی دنیا کشیده است. از طرف دیگر ماریو و برادرش برای مبارزه با این شخصیت خبیث آستین بالا می‌زنند. در این بین شاهدختی زیبارو نیز در فیلم برادران سوپر ماریو حضور دارد. این شاهدخت برای پیروزی ماریو بر علیه اژدهای ترسناکی که قصد نابودی دنیا را دارد، کمک‌های زیادی به ماریو می‌کند. داستان فیلم برادران سوپر ماریو ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسد. با این حال این داستان به‌اندازه‌‌ای جذاب روایت شده که تا آخرین لحظه مخاطبین را هیجان‌زده و سرخوش نگه می‌دارد. در این بین از کنار جلوه‌های بصری این اثر نیز نمی‌توان به‌راحتی گذشت. این جلوه‌ها با رنگ‌های زیبا و دلفریب، منظره‌های تماشایی پیش روی مخاطبین قرار می‌دهند.

فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم برادران سوپر ماریو

برادران سوپر ماریو، فیلمی است پر از هنرپیشه‌های مطرح و سرشناس. در این زمینه می‌توان به کریس پرت، هنرپیشه خوش‌تیپ و محبوب این روزهای هالیوود اشاره کرد. کریس پرت، چهره‌‌ای شناخته‌شده برای طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی است. مجموعه فیلم‌های نگهبانان کهکشان، ثور: عشق و تندر، مجموعه فیلم‌های دنیای ژوراسیک در کنار هفت‌دلاور، مسافران و جنگ فردا از معروف‌ترین آثار کریس پرت به حساب می‌آیند. آنیا تیلور جوی، هنرپیشه زیبارویی که مدتی است حسابی طرفدار پیدا کرده نیز در فیلم برادران سوپر ماریو حضور دارد. کیگان مایکل کی، ست روگن، فرد ارمیسن، کوین مایکل ریچاردسون و چارلز مارتینت از دیگر چهره‌‌های سرشناس فیلم برادران سوپر ماریو به حساب می‌آیند. موسیقی این اثر را برایان تایلر نواخته است. متیو فوگل نیز سکان نگارش فیلمنامه برادران سوپر ماریو را در اختیار دارد.

در مجموع باید گفت اگر از طرفداران مجموعه بازی‌های سوپر ماریو هستید، بدون شک تماشای فیلم برادران سوپر ماریو برای شما لذت بخش خواهد بود. مشاهده این فیلم را به خانواد‌ه‌ها و طرفداران آثار بامزه و جذاب نیز پیشنهاد می‌کنیم.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی