ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم بلک ادم

دوئین جانسون از آن دسته هنرپیشه‌های پرطرفداری است که فیلم‌های وی یکی پس از دیگری پرفروش می‌شود. از طرف دیگر با توجه به سابقه دوئین جانسون در دنیای کشتی کج، علاقه‌مندان وی از حضورش در فیلم‌های پر زد و خورد لذت می‌برند. به همین دلیل فیلم‌های دوئین جانسون، عموماً آثاری اکشن و هیجانی هستند. با این حال جای دوئین جانسون در دنیای فیلم‌های ابرقهرمانی خالی بود. به همین منظور این هنرپیشه پرطرفدار لباس شخصیت ضدقهرمانی را در دنیای داستان‌های کمیک دی‌.سی بر عهده دارد. فیلم جدید دوئین جانسون با نام بلک ادم روانه سالن‌های سینما شده است. این فیلم، همانند دیگر آثار دی.‌دسی، داستانی ابرقهرمانی و پرهیجان دارد. به لحاظ صحنه‌های اکشن نیز همانند دیگر آثار دوئین جانسون، فیلم بلک ادم سرشار از جلوه‌های ویژه هیجان‌انگیز و پرخرج است. با توجه به محبوبیت آثار سینمایی دنیای کمیک دی.‌دسی، اکران فیلم بلک ادم را به فال نیک گرفتیم تا با هم نگاهی به داستان این اثر بیندازیم. در انتها نیز فهرست هنرپیشه‌‌ها و عوامل این اثر را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم بلک ادم از چه قرار است؟

بلک ادم یکی از شخصیت‌های کتاب‌های کمیک سال ۱۹۴۵ میلادی است. این شخصیت از آن زمان تاکنون در آثار سینمایی و داستانی دی‌.‌دی حضور داشته است. بلک ادم با نام واقعی تِث ادم، پسر یکی از فراعنه مصر با نام رامسس دوم است. وی در سرزمینی خیالی با نام کانداک زاده شده است. چیزی حدود ۱۲۰۰ سال پیش از میلاد مسیح، جادوگر قدرتمندی با نام شزم، انتخاب می‌شود. این جادوگر پس از مدتی پیر و از کار افتاده می‌شود. در نتیجه پسر فرعون که همان تث ادم بود را به عنوان جانشین خود انتخاب می‌کند. در این بین دختر شزم در انتخاب پدر دخالت می‌شود و با وسوسه تث ادم، وی را به انجام کارهای هولناکی وا می‌دارد. به همین دلیل شزم، تث ادم را در مکانی نزدیک به آرامگاه رامسس دوم مدفون می‌کند. سال‌ها بعد گروهی باستان‌شناس‌، آرامگاه رامسس دوم را حفاری می‌کنند و یکی از نوادگان تث ادم با نام تئو ادم به قدرت‌های وی دست می‌یابد. تئو که اکنون قدرت‌های تث ادم را در اختیار دارد، به بلک ادم تبدیل می‌شود. ماجرای ایجاد شخیت بلک ادم از این قرار بود. با این حال داستان‌های بیشتری در فیلم بلک ادم پیش روی مخاطب قرار می‌گیرد و با اتفاق‌های هیجان‌انگیزی در این اثر روبه‌رو هستیم.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم بلک ادم

بدون شک دوئین جانسون، گل سرسبد هنرپیشه‌های فیلم بلک ادم به حساب می‌آید. آلدیس هاج، نوحا سنتینو و مروان کنزاری به عنوان دیگر هنرپیشه‌های این اثر شناخته می‌شوند. ناگفته نماند سارا شاهی، هنرپیشه زیبارویی که رگ‌وریشه‌ای ایرانی دارد نیز در فیلم بلک ادم هنرنمایی می‌کند. ژاومه کویت سرا، سکان کارگردانی فیلم بلک ادم را در اختیار دارد. مدتی پیش فیلم گشت و گذار در جنگل با هنرنمایی دوئین جانسون و کارگردانی ژامه کویت سرا اکران شد. رفت‌و‌آمد، انقراض و بدون توقف از دیگر آثار ژامه کویت سرا به حساب می‌آیند.

در مجموع باید گفت اگر از فیلم‌های ابرقهرمانی لذت می‌برید و علاقه فراوانی به مشاهده آثار پرزدوخورد و اکشن دارید، تماشای فیلم بلک ادم را به فهرست فیلم‌های آخر هفته خود اضافه کنید. بدون شک علاقه‌مندان دوئین جانسون نیز از هنرنمایی هنرپیشه دلخواه خود در فیلم بلک ادم لذت خواهند برد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی