ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم بلیطی به بهشت

جورج کلونی، هنرپیشه‌ خوش‌تیپی که به‌رغم افزایش سن، هنوز هم جذاب و مخاطب‌پسند است در فیلمی جدید با جولیا رابرتز همبازی شده. این ۲ ابرستاره را پیش از این در فیلم بسیار معروف ۱۲ یار اوشِن در کنار هم دیده‌ایم. اعترافات یک ذهن خطرناک و هیلولای پول از دیگر آثاری است که کلونی در کنار رابرتز به ایفای نقش پرداخته است. اکنون که هر ۲ هنرپیشه دوران میان‌سالگی را پشت سر می‌گذارند، یک‌بار دیگر در اثری عاشقانه در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. این اثر با نام بلیطی به بهشت (Ticket to Paradise) روانه سالن‌های سینما شده است. بلیطی به بهشت فیلمی است با داستانی کمدی رمانتیک که ماجرای ۲ زوج طلاق‌گرفته را روایت می‌کند. منتقدان سخت‌گیر هالیوود امتیازهای متفاوتی به فیلم بلیطی به بهشت داده‌اند. با این حال از آنجایی که مطمئن هستیم جورج کلونی و جولیا رابرتز طرفداران زیادی در بین مخاطبین ما دارند، در ادامه به معرفی کوتاهی از این اثر می‌پردازیم. در انتها نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت بلیطی به بهشت را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم بلیطی به بهشت از چه قرار است؟

جورج کلونی در فیلم بلیطی به بهشت نقش مردی میان‌سال را بازی می‌کند که همراه همسرش سابقش راهی منطقه گردگشگری بالی در اندوزی است. این زوج به‌رغم مشکلاتی که با هم داشتند، فرزند دختری را با دشواری بزرگ کرده‌اند. این دختر اکنون به سن ازدواج رسیده و به پسری کشاورز اهل مالزی نَرد عشق باخته است. همان‌گونه که حتماً‌ حدس زده‌اید، پدر و مادرِ دختر به این وصلت راضی نیستند. در نتیجه قبل از اینکه پیمان ازدواج بین آن‌ها بسته شود، می‌خواهند خودشان را به مالی برسانند. از آنجایی که پدر و مادر این داستان از هم جدا شده‌اند، رقابتی جالب و بامزه بین آن‌ها برای تغییر عقیده دخترشان شکل می‌گیرد. در حین این رقابت، زوجی که از هم جدا شده‌اند دوباره احساس نزدیکی می‌کنند و خاطره‌های خوش گذشته در ذهنشان زنده می‌شود. این شرایط داستان فیلم بلیطی به بهشت را به روایتی بامزه و عاشقانه تبدیل کرده که پایانی دل‌انگیز و به‌یادماندنی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.

فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم بلیطی به بهشت

جورج کلونی به همراه جولیا رابرتز هنرپیشه‌های اصلی فیلم بلیطی به بهشت را تشکیل می‌دهند. از آنجایی که با ۲ فوق ستاره در این فیلم روبه‌رو هستیم، کلونی و رابرتز چیزی برای روایت داستان فیلم بلیطی به بهشت کم نگذاشته‌اند. کیتلین دیور، ایفای نقش دختر کلونی و جولیا رابرتز را بر عهده گرفته است. بیلی لورد نیز نقش متقابل دختر کلونی و جولیا رابرتز را ایفا می‌کند. موران کین، شان لینچ، روآن چپمن و لوکاس براوو از دیگر هنرپیشه‌‌های سرشناس فیلم بلیطی به بهشت به حساب می‌آیند. اولویور پارکر، سکان کارگردانی فیلم بلیطی به بهشت را در اختیار دارد. تاکنون آثار رمانتیک و بامزه‌ای مانند ماما میا! دوباره شروع کنیم را در کارنامه‌اش دارد. دنیل پیپسکی نیز وظیفه نگارش فیلمنامه بلیطی به بهشت را بر عهده گرفته است.

در مجموع باید گفت اگر از طرفداران فیلم‌های رمانتیک هستید و دلتان برای تماشای فیلمی عاشقانه با روایتی بازمزه تنگ شده است، بلیطی به بهشت انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. بدون شک طرفداران جورج کلونی و جولیا رابرتز نیز از هنرنمایی این ۲ ابرستاره در کنار هم در فیلم بلیطی به بهشت لذت خواهند برد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی