ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم بیو می‌ترسد

واکین فینیکس، هنرپیشه‌ ترازاولی است که فیلم‌های درخشانی بازی کرده. این فوق‌ستاره با هنرنمایی‌های خود در نقش‌های چشمگیر، جای خود را در بین بهترین بازیگران هالیوود باز کرده است. به همین دلیل تجربه ثابت کرده واکین فینیکس فیلم بد بازی نمی‌کند. در نتیجه به‌راحتی نمی‌توان از کنار آثار این هنرپیشه گذشت. خوشبختانه فینیکس، هنرپیشه پرکاری است. به لطف این شرایط در چند سال اخیر آثار درخشانی روانه سالن‌های سینما کرده است. یکی از این آثار که به‌تازگی اکران‌ شده و طرفداران زیادی دارد، فیلمی است با نام بیو می‌ترسد ( Beau Is Afraid)، فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم در کنار هنرپیشه‌های ترازاول، کارگردان نام آشنایی دارد. در این زمینه می‌توان به فیلم میدسامر اشاره کرد. فیلم بیو می‌ترسد، در مدتی که اکران شده، نظر منتقدان درجه‌یک هالیوود را به خود جلب کرده است. از آنجایی که واکین فینیکس، طرفدران زیادی در بین مخاطبین ما دارد، اکران فیلم جدید این هنرپیشه‌ها را به فال نیک می‌گیریم تا با هم نگاهی به داستان این اثر بیندازیم. در ادامه با هم به داستان فیلم بیو می‌ترسد، نگاهی میندازیم. در انتها نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت این اثر را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم بیو می‌ترسد از چه قرار است؟

فیلم بو می‌ترسد، اثر سینمایی جذابی است که به موضوع‌هایی مانند ترس، روابط خانوادگی و رویارویی با گذشته می‌پردازد. در این فیلم، ترس به عنوان عنصر اصلی داستان در نظر گرفته شده است. کارگردان درک خلاقانه‌ای از مفهوم ترس در این اثر به‌کار برده است. در نتیجه مخاطب جذب روایت داستان می‌شود. در این فیلم، بازیگران با برجسته کردن هر یک از شخصیت‌های خود، موفق به ایجاد یک داستان چند لایه و پیچیده می‌شوند. این بازیگران با استفاده از توانایی‌های هنری خود، نقشی موثر در ایجاد جذابیت داستان دارند. فیلم‌برداری و طراحی صدا در این اثر هماهنگ و جذاب انجام شده است. این عناصر با در نظر گرفتن موسیقی متن و جلوه‌های ویژه، یک تجربه‌ی سینمایی کامل را به مخاطب ارائه می‌دهند.

واکین فینیکس در این اثر نقش‌آفرینی شخصیتی با نام بیو را بر عهده گرفته است. بیو، مردی مضطرب است که ترس‌های زیادی در وجودش دارد. بیو مطلع می‌شود که مادرش از دنیا رفته است. در نتیجه به منزل مادری خود سفر می‌کند. در این سفر اتفاق‌‌های عجیب‌و‌غریبی برای بیو میفتد. انصافاً باید گفت فیلم بیو می‌ترسد، داستانی ترسناک و سورئالیستی دارد. این داستان چند لایه است و جلوه‌های مختلفی از شخصیت‌ انسان‌ها را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم بیو می‌ترسد

همان‌گونه که اشاره کردیم، واکین فینیکس، نقش اول این فیلم را بر عهده دارد. ناتان لین، پتی لوپن، ایمی رایان و کیلی راجرز از دیگر هنرپیشه‌های این اثر به حساب می‌آیند. آری استر نیز سکان کارگردانی فیلم بیو می‌ترسد را در اختیار گرفته است.

در مجموع باید گفت بو می‌ترسد، فیلمی جذاب و دیدنی است که داستان آن را واکین فینیکس به بهترین شکل ممکن به مخاطب منتقل می‌کند. اگر از طرفداران این هنرپیشه‌ هستید، تماشای فیلم بو می‌ترسد را از دست ندهید. مشاهده این فیلم برای آشنایی با سبک روایت و داستان‌گویی آری لستر، کارگردان جویای نام این اثر نیز خالی از لطف نخواهد بود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی