ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم جری و مگی پولدار می‌شوند

برایان کرانستون با سریال برکینگ بد (Breaking Bad)، کاری کرد کارستان و به چهره‌ای مطرح در دنیای هالیوود تبدیل شد. این هنرپیشه پس از پایان سریال برکینگ بد در فیلم‌های مختلفی بازی کرد که یکی از دیگری محبوب‌تر بود. در ۲۰۲۲ نیز شاهد جدیدترین فیلم برایان کرانستون هستیم. این فیلم با نام جری و مگی پولدار می‌شوند (Jerry and Mag Go Large)، روانه سالن‌های سینما شده است. فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم داستانی بر اساس واقعیت دارد و روایتی جالب و باورنکردی از پولدارشدن زوجی میان‌سال را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد. این فیلم نظر منتقدان سخت‌گیر هالیوود را جلب کرده است. از آنجایی که می‌دانیم برایان کرانستون طرفداران زیادی در بین مخاطبان ما دارد، در ادامه با هم نگاهی به داستان فیلم جری و مگی پولدار می‌شوند، خواهیم داشت. در پایان نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت این فیلم را بررسی می‌کنیم. امیدواریم به لطف این اطلاعات، تماشای جدیدترین اثر برایان کرانستون را به برنامه فیلمهای آخر هفته خود اضافه کنید.

داستان فیلم جری و مگی پولدار می‌شوند از چه قرار است

رویای یک شبه پولدارشدن، رویایی است که پیر و جوان نمی‌شناسد. اگر خاطرتان باشد برایان کرانستون در سریال برکینگ بد، نقش معملی با درآمدی متوسط را ایفا کرد که در میان‌سالگی با تولید مواد مخدر به ثروت بی‌شماری رسید. کرانستون در فیلم جری و مگی پولدار می‌شوند، نقش جری را بر عهده دارد. جری به همراه همسرش مگی، در ایالت میشیگان زندگی می‌کنند. این زوج میان‌سالگی خود را پشت سر می‌گذارند و زندگی معمولی دارند. جری به تازگی بازنشست شده است. وی چیزی حدود ۴۲ سال برای شرکتی با سِمَت مدیر تولید مشغول کار بوده است. در این بین از قضای روزگار جری به اشکال بزرگی در محاسبات لاتاری پی می‌برد. وی به لطف این اطلاعات، پی‌در‌پی در لاتاری ماساچوست برنده می‌شود.

بُردهای جری ادامه پیدا می‌کند تا وی به ثروتی چشمگیر برسد. جری که در طول مدت عمر خود نتوانسته بود آن‌چنان که بایدوشاید پول خرج همسرش مگی کند، پول هنگفتی که بدست آورده را به همراه همسرش خرج می‌کند. با این حال این پول بیشتر از چیزی است که یک زوج میانسال بتوانند آن را خرج کنند. در نتیجه این زوج به این فکر میفتند تا با پولی که بادآورده، شهری که در آن زندگی می‌کنند را سروسامان بخشند. داستانی که به آن اشاره کردیم با سبک‌و‌سیاقی بامزه روایت می‌شود و لحظه‌های شادی را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم جری و مگی پولدار می‌شوند

دیوید فرانکل، کارگردان این فیلم است. برد کوپر وظیفه نگارش فیلمنامه جری و مگی پولدار می‌شوند را بر عهده دارد. همان‌گونه که اشاره کردیم، برایان کرانستون، نقش اول را در این اثر ایفا کرده است. با توجه به سابقه‌ای که از برایان کرانستون سراغ داریم، انتظار می‌رود این هنرپیشه کهنه‌کار برای ایفای نقش جری چیزی کم نگذاشته باشد. آنت بنینگ، رین ویلسون و لری ویلمور از دیگر هنرپیشه‌های فیلم جری و مگی به حساب می‌آیند.

در مجموع باید گفت فیلم جری و مگی پولدار می‌شوند، اثری بامزه و خانوادگی است که تماشای آن لحظه‌های شادی را برای اهل منزل به ارمغان می‌آورد. مطمئن هستیم طرفداران برایان کرانستون نیز مشاهده جدیدترین اثر هنرپیشه دلخواه خود را به فال نیک خواهند گرفت.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی