ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم جهش‌ یافتگان جدید

سلاطین هالیوود به‌خوبی از علاقه طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی به این دسته از فیلم‌ها آگاهی دارند، به همین دلیل در هر سال شاهد نمایش چندین فیلم ابرقهرمانی بزرگ و کوچک هستیم. مثل گذشته اکنون نیز هالیوود برای پاسخ به علاقه‌مندان فیلم‌های ابرقهرمانی چندین فیلم مختلف را در نظر دارد که یکی از آنها فیلم «جهش‌ یافتگان جدید»، (The New Mutants)، است. داستان این فیلم در دنیای مجموعه فیلم‌های «مردان ایکس»، (X-Men)، روایت می‌شود و با داستانی جدید از چند نوجوان طرف هستیم که قدرت‌های فرابشری دارند. «جهش یافتگان جدید»، جذابیت‌های زیادی دارد که یکی از مهم‌ترین این جذابیت‌ها را می‌توان حضور «میسی‌ ویلیامز» (Maisie Williams)، بازیگر سریال بازی‌ تاج و تخت (Game of Thrones)، اشاره کرد. این موارد باعث شد تا در ادامه با هم نگاهی به فیلم «جهش‌یافتگان جدید»، بیاندازیم و ببینیم ماجرای جدیدترین فیلم در دنیای «مردان ایکس»، از چه قرار است.

داستان فیلم جهش‌ یافتگان جدید

فیلم «جهش‌‌ یافتگان جدید»، داستانی ابرقهرمانی دارد اما بر خلاف صحنه‌های اکشن‌ و پرزدوخوردی که در فیلم‌های ابرقهرمانی سراغ داریم، در «جهش‌ یافتگان جدید»، بیشتر با فیلمی ابرقهرمانی طرف هستیم که سبک‌و‌سیاقی ترسناک و دلهره‌آور دارد و به همین دلیل نیز انتظار می‌رود این فیلم در کنار علاقه‌مندان فیلم‌های ابرقهرمانی، نظر هواداران فیلم‌های ترسناک و دلهره‌آور را نیز به خود جلب کند. داستان فیلم «جهش‌ یافتگان» در مجموعه‌ای مخفی و زیرزمینی می‌گذرد که در این مجموعه، تعدادی جوان با نیروهای فرابشری نگهداری می‌شوند. از آنجایی که این جوان‌ها که دقیقا تعداد آنها ۵ نفر است، برخلاف میل شخصی‌شان نگهداری شده‌اند، برای نجات از مکانی که در آن زندانی هستند، از توانایی‌های فرابشری خود کمک می‌گیرند و داستانی دلهره‌انگیز از روایت فرار این جوان‌ها و رویارویی‌ آنها با دشمن را در فیلم «جهش‌ یافتگاه جدید»، شاهد هستیم.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت جهش‌ یافتگان جدید

برای شما از حضور «میسی ویلیامز»، در نقش یکی از جوان‌های دارای قدرت‌های فرابشری در «جهش‌یافتگان جدید» گفتیم و بدون شک «میسی ویلیامز» گل‌سرسبد هنرپیشه‌های این فیلم است. «میسی ویلیامز» در این فیلم نقش دختری گرگینه را بازی می‌کند که قادر است به گرگ خون‌آشامی تبدیل شود. در کنار «میسی ولیامز»، «آنیا تیلور جوی»، (Anya Taylor-Joy)، دیگر هنرپیشه انگلیسی است که نقش دختری جوان با توانایی سحر و جادو را در «جهش‌یافتگان جدید»، بازی می‌کند. «چارلی هیتون» (Charlie Heaton)، «آلیس براگا»، (Alice Braga)، «بلو هانت»، (Blu Hunt) و«هنری زاگا»، دیگرهنرپیشه‌هایی هستند که نقش گروه ۵ نفره «جهش‌یافتگان جدید» را ایفا می‌کنند.

نویسندگی فیلمنامه این فیلم بر عهده «جاش بون» (Josh Boone) و «نِیت لی» (Knate Lee)، واگذار شده و همان‌گونه که از فیلم‌های ابرقهرمانی سراغ داریم، فیلمنامه «جهش‌یافتگان جدید» از کمیکی با همین نام اقتباس شده‌است. قرار است این فیلم آغازی بر مجموعه فیلم‌های سه‌گانه‌ جدیدی باشد و بدون شک فروش موفقیت‌آمیز نسخه اول «جهش‌ یافتگان جدید»، ساخت ۲ نسخه دیگر این فیلم را تضمین خواهد کرد.

در مجموع باید گفت اگر از طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی هستید و تمام مجموعه فیلم‌های «مردان ایکس» را دیده‌اید، «جهش‌ یافتگان تغییریافته» را به فیلم‌های آخر هفته خود اضافه نمایید. از آنجایی که این فیلم در سبک دلهره و وحشت روایت می‌شود، مشاهده جدیدترین فیلم در دنیای مردان ایکس را به علاقه‌مندان سینمای وحشت و دلهره نیز پیشنهاد می‌کنیم.

نویسنده: محمد کاملان

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی