ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم خانم هریس به پاریس می‌رود

پاول کالیگو (Paul Gallico) در ۱۹۵۸ رمانی نوشت که به‌سرعت به یکی از کتاب‌های پرفروش اروپا و آمریکا تبدیل شد. داستان این رمان به اندازه‌ای جذاب است که تاکنون ۳ اقتباس سینمایی از آن انجام شده. رمانی که از آن صحبت می‌کنیم با نام خانم هریس به پاریس می‌رود (Mrs Harris Goes To Paris) شناخته می‌شود. جذابیت‌های این رمان باعث شد تا در ۲۰۲۲ اقتباسی جدید از آن روانه سالن‌های سینما شود. این رمان داستانی درام و خاطره‌ساز دارد و در پاریس، شهر مد و زیبایی روایت می‌شود. انصافاً باید گفت فیلم خانم هریس به پاریس می‌رود، اثری حال‌خوب‌کن است که به‌راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت. به همین منظور اکران این اثر را به فال نیک گرفتیم تا با هم نگاهی به داستان فیلم خانم هریس به پاریس می‌رود داشته باشیم. در پایان نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت این فیلم را بررسی می‌کنیم. امیدواریم به لطف این اطلاعات تصمیم درستی درباره تماشای فیلم خانم هریس به پاریس می‌رود بگیرید.

داستان فیلم خانم هریس به پاریس می‌رود از چه قرار است؟

در همین ابتدا اجازه دهید این نوید را به شما بدهیم که داستان خانم هریس به پاریس می‌رود در پاریس دهه ۵۰ میلادی روایت می‌شود. در آن زمان، پاریس مهد مُد دنیا بود و یکی از شیک‌ترین شهرهای جهان به حساب می‌آمد. به لطف این خط داستانی، فیلم خانم هریس به پاریس می‌رود در دنیای خوش‌رنگ‌و‌لعاب اتفاق میفتد که تماشای آن، حال تماشاچی را خوب می‌کند. ماجرا از این قرار است که زن بیوه‌ای دیوانه‌وار عاشق لباسی از برند اشرافی دیور (Dior) می‌شود. این زن که از مال دنیا چیزی ندارد و با نظافت منازل روزگار می‌گذراند، تصمیم می‌گیرد به هر قیمتی که شده یک دست از این لباس اشرافی را از آن خود کند. در نتیجه شبانه‌روز کار می‌کند و در رسیدن به هدفش کوتاه نمی‌آید. زنی که از آن صحبت می‌کنیم در داستان با نام خانم هریس شناخته می‌شود. خانم هریس برای رسیدن به این لباس اشرافی راه پاریس را در پیش می‌گیرد. در پاریس اتفاق‌های جالبی برای خانم هریس میفتد و سرنوشت وی و برند دیور برای همیشه تغییر پیدا می‌کند.

هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم خانم هریس به پاریس می‌رود

لسلی منویل (Lesley Manville)، گل سرسبد هنرپیشه‌های فیلم خانم هریس به پاریس می‌رود است. وی ایفای نقش خانم هریس را بر عهده گرفته است. لسلی منویل تاکنون یک‌بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده و پنج جایزه بافتا را در کارنامه‌اش دارد. جِیسون آیزاک، دیگر هنرپیشه مطرحی است که هنرنمایی وی را در فیلم خانم هریس به پاریس می‌رود شاهد هستیم. آنتونی فابیان، سکان کارگردانی این فیلم را در اختیار گرفته است. از فابیان تاکنون اثر سینمایی بلند مطرحی ندیده‌ایم. با این حال جالب است بدانید که آنتوی فابیان یدطولایی در اجرای نمایشنامه‌‌های موزیکال دارد. به همین دلیل انتظار می‌‌رود فابیان برای فیلم خانم هریس به پاریس می‌رود چیزی کم نگذاشته باشد و با اثری درخشان روبه‌رو باشیم.

در مجموع باید گفت اگر از تماشای فیلم‌های خوش‌رنگ‌و‌لعاب لذت می‌برید، بدون شک فیلم خانم هریس به پاریس می‌رود لحظه‌های شادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. از طرف دیگر تماشای این اثر به علاقه‌مندان فیلم‌های پاریسی و عاشقانه نیز توصیه می‌شود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی