ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم خوش‌شانس‌ترین دختر جهان

میلا کونیس، هنرپیشه زیبارویی است که نقش‌آفرینی چشمگیری در فیلم قوی سیاه ایفا کرد. این نقش‌آفرینی راه را برای حضور بیشتر این هنرپیشه در دنیای هالیوود باز کرد. اکنون نیز شاهد اکران جدیدترین اثر این هنرپیشه پرطرفدار هستیم. این فیلم با نام خوش‌شانس‌ترین دختر جهان (Luckiest Girl Alive) روانه سالن‌های سینما شده و داستانی جذاب و دلهره‌آور دارد. فیلم خوش‌شانس‌ترین دختر جهان از کتابی با همین نام اقتباس شده است. این کتاب در ۲۰۱۵ منتشر شد و توانست عنوان یکی از پرفروش‌ترین آثار جنایی سال را از آن خود کند. از آنجایی که مطمئن هستیم میلا کونیس، طرفداران بی‌شماری در بین مخاطبین ما دارد، اکران فیلم خوش‌شانس‌ترین دختر جهان را به فال نیک می‌گیریم. در ادامه به معرفی این اثر می‌پردازیم. در انتها نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم خوش‌شانس‌ترین دختر جهان را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم خوش‌شانس‌ترین دختر جهان از چه قرار است؟

فیلم خوش‌شانس‌ترین دختر جهان، داستان دختر زیباروی ۲۸ ساله‌ای را روایت می‌کند که سایه همای سعادت روی سرش افتاده و زندگی بسیار خوبی دارد. این دختر به عنوان ویراستار در ویژه‌نامه مخصوص زنانِ نیویورک تایمز مشغول به کار است. نامزدی دوست‌داشتنی و ثروتمند دارد و قرار است در آینده‌ای نزدیک با ازدواجی شاهانه به خانه بخت برود. دختری که ماجرای زندگی وی را روایت می‌‌کنیم در فیلم با نام آنی (Ani)، شناخته می‌شود. سکه زندگی این دختر روی دیگری نیز دارد. وی در دوران نوجوانی حادثه تیراندازی تلخی را در دبیرستان تجربه کرده است. به دنبال ادامه داستان، مشخص می‌شود که آنی، اتفاقهای بسیار تلخ دیگری را هم پشت سر گذاشته و زندگی ناگواری داشته است. در ادامه داستان، آنی به دستاوردهای زندگی خود شک می‌کند. وی اتفاقهای هیجان‌انگیز و غیرمنتظره‌ای را تجربه می‌کند تا با داستانی چند لایه روبه‌رو باشیم که تا آخرین لحظه مخاطب را به تماشای این فیلم وا می‌دارد.

هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم خوش‌شانس‌ترین دختر جهان

بدون شک میلا کونیس، گل سرسبد هنرپیشه‌‌ها فیلم خوش‌شانس‌ترین دختر جهان است. این هنرپیشه زیبارو نقش‌آفرینی چشمگیری در این فیلم از خود به جای گذاشته است. فیلمنامه این اثر از کتابی با همین نام نوشته جسیکا نال اقتباس شده است. جالب اینجاست جسیکا نال نگارش فیلمنامه خوش‌شانس‌ترین دختر جهان را انجام داده و با اثری روبه‌رو هستیم که به لحاظ داستان و روایت، به متن اصلی پایبند است. مایک بِیکِر، کارگردان انگلیسی که تاکنون آثار مطرحی از وی مانند کارگردانی چندین قسمت از سریال داستان خدمتکار و فارگو را دیده‌ایم، سکان کارگردانی خوش‌شانس‌ترین دختر جهان را در اختیار دارد. با توجه به آثاری که تاکنون از مایک بیکر دیده‌ایم، می‌توان گفت این کارگردان یدطولایی در ساخت فیلم‌های جنایی دارد. در نتیجه ناگفته پیداست که برای فیلم خوش‌شانس‌ترین دختر جهان چیزی کم نگذاشته و با اثری روبه‌رو هستیم که لحظه‌های هیجان‌انگیزی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.

در مجموع باید گفت فیلم خوش‌شانس‌ترین دختر جهان، اثری خوش‌ساخت است که تماشای آن را به علاقه‌مندان آثار جنایی پیشنهاد می‌کنیم. بدون شک تماشای این اثر برای علاقه‌مندان میلا کونیس نیز خالی از لطف نخواهد بود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی