ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم داستان همسرم

فیلم‌های درام همیشه از گروه آثار پرطرفدار هالیوود قرار دارند. به همین دلیل سالانه آثار بی‌شماری در این سبک ساخته می‌شود. با این حال مدتی است این آثار رنگ‌و‌لعاب خود را از دست داده‌اند و اثر درام درست‌و‌درمانی را شاهد نیستیم. در این بین فیلمی با نام داستان همسرم (The Story of My Wife)، اکران شده که از قرار معلوم حرف‌های زیادی در سبک درام دارد. این فیلم به لحاظ هنرپیشه‌ها‌ و عوامل ساخت نیز از چهره‌های سرشناسی بهره گرفته است. به لطف این شرایط مطمئن هستیم طرفداران فیلم‌های درام به‌‌راحتی از کنار فیلم داستان همسرم نمی‌گذرند. این شرایط باعث شد تا اکران این فیلم جدید را به فال نیک بگیریم و به معرفی کوتاهی از داستان آن بپردازیم. در پایان نیز برای شما از هنرپیشه‌های فیلم داستان همسرم می‌گوییم. امیدواریم با این اطلاعات تصمیم درستی برای تماشای این اثر بگیرید.

ماجرای فیلم داستان همسرم از چه قرار است؟

طرفداران فیلم‌های درام بهتر از ما می‌دانند که داستان در این فیلم‌ها حرف اول را می‌زند. درباره فیلمنامه فیلم داستان همسرم اجازه دهید خیالتان را جمع کنیم که این اثر از کتاب پرفروشی با همین نام نوشته میلان فاوست، اقتباس شده است. این کتاب در ۱۹۴۲ منتشر شد و طرفداران زیادی پیدا کرد. این شرایط راه را برای اقتباس نسخه‌ای سینمایی از این کتاب فراهم کرد. با این حال به‌رغم داستان جذاب، در چند دهه گذشته فرصتی برای ساخت این فیلم مهیا نشد. در نهایت در ۲۰۲۲ شاهد اکران اقتباس سینمایی این کتاب هستیم. ماجرای فیلم داستان همسرم روایتی عجیب و باورنکردنی از عشقی خاص را روایت می‌کند.

ماجرای فیلم داستان همسرم از این قرار است که ناخدای کشتی با نام جیکوب استور، در کافه‌ای به همراه دوستش نشسته و گرم صحبت است. صحبت این ناخدا با دوستش گل میندازد و با هم درباره عشق و عاشقی صحبت می‌کنند. در این بین جیکوب به دوستش می‌گوید با اولین زنی که از درِ کافه به داخل وارد شد، ازدواج خواهد کرد. دوستش با وی درباره این ادعا شرط‌بندی می‌کند. از قضای روزگار زنی زیبارو با نام لیزی (Lizzy) به داخل کافه می‌آید. جیکوب که حاضر نیست به هر قیمتی شرط را به دوستش ببازد، به دنبال این زن میفتد تا عشقش را به وی نثار کند. ماجرا به همین سادگی پیش نمی‌رود و اتفاق‌های جالب و عاشقانه‌‌ای تا انتهای فیلم رخ می‌دهد. این اتفاق‌ها تا لحظه‌ آخر مخاطب را به ادامه تماشای فیلم وا می‌دارد.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم داستان همسرم

لئا سیدو، هنرپیشه زیبارو و خوش‌آتیه نقش لیزی را در این اثر بازی می‌کند. لیزی بانویی خوش‌اندام و زیباچهره‌ است که به راحتی به کسی دل نمی‌بازد. جیس نابر (Gijs Naber)، هنرپیشه خوش‌تیپ هلندی در این فیلم نقش جیکوب استور، ناخدای کشتی و دلباخته لیزی را بر عهده گرفته است. لویی گارل، سرجو روبینی، یاسمینه ترینکا، لونا ودلر و جوزف هادر از دیگر هنرپیشه‌های فیلم داستان همسرم به حساب می‌آیند. سکان کارگردانی این اثر در دستان ایلدیکو انیدی قرار گرفته است. انیدی جایزه کارگردانی بهترین فیلم خارجی‌زبان را در نودمین دوره مراسم اسکار از آن خود کرد. به همین دلیل انتظار می‌رود این کارگردان سرشناس برای فیلم داستان همسرم چیزی کم نگذاشته است.

در مجموع باید گفت اگر طرفدار فیلم‌های درام هستید و دلتان برای تماشای فیلمی عاشقانه تنگ‌شده، مشاهده فیلم داستان همسرم را به برنامه فیلم‌های آخر هفته خود اضافه کنید. تماشای این اثر برای هواداران لئا سیدو نیز خالی از لطف نخواهد بود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی