ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم درون

ویلم دفو، هنرپیشه توانمند و خوش‌صدای هالیوود فیلم‌های درخشانی در کارنامه‌‌اش دارد. به همین دلیل امکان ندارد فیلمی از وی اکران شود و نظرها را به خود جلب نکند. در این زمینه می‌توان به فیلم درون (Inside)، اشاره کرد. این فیلم به تازگی اکران شده و داستانی خاص دارد. جالب است بدانید فقط یک هنرپیشه در فیلم درون، بازی می‌کند. به همین دلیل این اثر به آینه‌ای‌ تمام‌نما از هنر ویلم دفو تبدیل شده است. این فیلم نخستین اثر واسیلیس کاتسوپیس در مقام کارگردان است. داستان خاصِ فیلم درون و هنرنمایی ویلم دفو در این فیلم بهانه‌ای شد تا در ادامه با هم نگاهی به داستان فیلم درون بیندازیم. در پایان نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل این فیلم را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم درون از چه قرار است

برای شما گفتیم که فیلم درون داستانی خاص دارد. خاص‌ بودن این داستان از این لحاظ است که ابتدا با ماجرای سرقتی هیجان‌انگیز آغاز می‌شود. با این حال پس از مدت کمی این سرقت با شکست روبه‌رو می‌شود. ولیم دفو در فیلم درون، نقش سارقی حرفه‌ای را ایفا می‌کند که به سرقت آثار هنری بسیار ارزشمند علاقه دارد. از قرار معلوم این سارق دستی در هنر دارد، اما در این حوزه ناموفق بوده است. سارقی که از وی صحبت می‌کنیم به منزل هنرمندی بین‌المللی دستبرد می‌زند. این هنرمند به سفری درازمدت رفته و منزل اشارفی وی برای مدتی طولانی خالی از سکنه است. دست سارقِ این داستان در ابتدای داستان رو می‌شود. در نتیجه سازوکار هوشمند منزل، درِ خروجی را قفل می‌کند. به همین دلیل سارق در خانه‌ای که به قصد سرقت وارد آن شده، گرفتار می‌شود. این خانه سازوکار کاملاً هوشمندی دارد و تمامی درها و دیوارهای آن ضد سرقت است. این شرایط باعث می‌شود تا سارقِ این داستان در این منزل گرفتار شود. پیدا‌کردن راه فرار از این خانه کار ساده‌ای نیست. از طرف دیگر مواد غذایی و آب این منزل نیز رو به اتمام است. شرایطی که به آن اشاره کردیم داستان فیلم درون را از اثری در سبک سرقت به فیلمی در سبک بقا تغییر می‌دهد. تلاش ویلم دفو برای فرار از این خانه به اندازه‌ای جذاب است که مخاطب تا آخرین لحظه از تماشای این اثر چشم بر نمی‌دارد.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم درون

برای شما گفتیم که فیلم درون فقط یک هنرپیشه دارد. با این حال وقتی ویلم دفو در فیلمی حضور داشته باشد، با خیال راحت می‌توان مطمئن شد که این هنرمند جای خالی دیگر هنرپیشه‌های فیلم را به‌خوبی پر می‌کند. واسیلیس کاتسوپیس، کارگردان تازه‌کاری است که سکان ساخت این اثر را در اختیار گرفته است. از آنجایی که فیلم درون، اولین تجربه واسیلیس کاتسوپیس به حساب می‌آید، انتظار می‌رود این کارگردان برای ساخت این اثر چیزی کم‌و‌کسر نگذاشته باشد. بن هاپکینز، فیلمنامه این اثر را به رشته تحریر در آورده است.

در مجموع باید گفت فیلم درون از آن دسته آثار جذاب در سبک بقاست که نظیر داستان این فیلم را تاکنون ندیده‌ایم. به همین منظور اگر به سبک بقا علاقه دارید، بدون شک تماشای فیلم درون برای شما خالی از لطف نخواهد بود. بدون شک علاقه‌مندان ویلم دفو از هنرنمایی این هنرمند در فیلم درون لذت می‌برند.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی