ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم در کابین را بزن

طرفداران سینمای وحشت به‌خوبی با ام نایت شالامان آشنا هستند. این کارگردان آمریکایی هندی، نخستین بار در ۱۹۹۲ با ساخت فیلم حس ششم به شهرت رسید. شالامان یک‌بار دیگر حدود ۱۰ سال بعد در ۲۰۰۲ با فیلم نشانه‌ها توانست نظرها را به‌خود جلب کند. این فیلم همانند اثر قبلی شالامان نقدهای بسیاری مثبتی به دنبال داشت. از آن زمان به‌بعد نیز آثار مطرحی توسط این کارگردان روانه سالن‌های سینما شده است. یکی از این آثار که به تازگی اکران‌شده، در کابین را بزن (Knock at the Cabin) نام دارد. این فیلم همانند دیگر آثار شالامان از داستانی ترسناک بهره می‌گیرد. همان‌گونه که می‌دانید، شالامان برای ساخت فیلم‌های خود از هنرپیشه‌های درخشانی بهره می‌گیرد. به همین دلیل در فیلم در کابین را بزن نیز با چندین هنرپیشه ترازاول روبه‌رو هستیم. از آنجایی که مطمئن هستیم سینمای وحشت طرفداران زیادی در بین مخاطبین ما دارد، اکران فیلم در کابین را بزن را به فال نیک می‌گیریم. در ادامه نگاهی به داستان این فیلم میندازیم. در انتها نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم در کابین را بزن را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم در کابین را بزن از چه قرار است؟

برای بررسی داستان فیلم در کابین را بزن، باید به کتابی اشاره کنیم که مبنای الهام این اثر به حساب می‌آید. پل‌.‌جی ترمبلی، نویسنده‌ای که ید طولایی در نگارش کتاب‌های ترسناک دارد، در ۲۰۱۸ رمانی با نام کابینی در انتهای دنیا را منتشر کرد. این رمان به‌سرعت به اثری ترسناک و جذاب تبدیل شد و توانست نقد‌های مثبتی را از آن خود کند. از آن زمان چندین سال گذشت تا اینکه ام نایت شالامان پس از خواندن کتاب کابینی در انتهای دنیا، به فکر ساخت نسخه‌ای سینمایی از این اثر افتاد. این اثر ماجرای دختری را روایت می‌کند که همراه خانواده‌اش در کابینی در جنگل مشغول گذراندن تعطیلات هستند. همه‌‌چیز به‌خوبی و خوشی پیش می‌رود تا اینکه عده‌ای غریبه با ترفند‌های نابکارانه‌‌ای وارد کابین می‌شوند و قصد جان اعضای این خانواده را می‌کنند. این غریبه‌ها که برای کشتن اعضای خانواده از هیچ تلاشی فروگذار نیستند، بر این باورند که برای جلوگیری از رخ‌دادن آخر الزمان، باید اعضای این خانواده را قربانی کنند. دختر و اعضای خانواده‌ای که از آن‌ها صحبت می‌کنیم به هر دری می‌زنند تا جانشان را نجات دهند و از چنگ قاتلین فرار کنند.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم در کابین را بزن

تجربه ثابت کرده ام نایت شالامان توجه ویژه‌ای به انتخاب بازیگر دارد. به همین منظور دیو باتیستا، قهرمان دنیای کشتی‌‌کج که مدتی است به سینما رو‌آورده در فیلم در کابین را بزن نقشی مهم‌ بر عهده گرفته است. در کنار دیو باتیستا، جاناتان گروف، بن الدریج، نیکی آموکا برد، کریستین کوی و ابی کوئین نیز در فیلم در کابین را بزن هنرنمایی می‌کنند. به هنرپیشه‌هایی که گفتیم، روپرت گرینت را هم اضافه کنید. همان‌گونه که اشاره کردیم سکان کارگردانی فیلم در کابین را بزن در دست‌های ام نایت شالامان قرار دارد. وی در کنار کارگردانی، نگارش فیلمنامه این اثر را نیز بر عهده داشته است.

در مجموع باید گفت اگر از طرفداران ام نایت شالامان هستید، بدون شک تماشای فیلم در کابین را بزن شما را راضی نگه خواهد داشت. مشاهده این اثر برای علاقه‌مندان فیلم‌های ترسناک نیز خالی از لطف نخواهد بود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی