ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم دستگیری یک قاتل

تجربه ثابت کرده فیلم‌های پلیسی همیشه پرطرفدار بوده‌اند. این آثار به لحاظ گیشه نیز فروش چشمگیری را تجربه می‌کنند. به همین دلیل سلاطین هالیوود از ساخت آثار جدید در سبک پلیسی استقبال می‌کنند. خوشبختانه این شرایط به نفع طرفداران این ژانر تمام شده است. در نتیجه سالانه آثار هیجان‌انگیزی را شاهد هستیم که در این سبک ساخته می‌شوند. برای نمونه می‌توان به فیلم دستگیری یک قاتل (To Catch a Killer)، اشاره کرد. همان‌گونه که از فیلم‌های پلیسی انتظار می‌رود، این اثر داستانی هیجان‌انگیز و پیچیده دارد. در کنار داستانی معمایی، هنرپیشه‌های ترازاولی نیز در فیلم دستگیری یک قاتل حضور دارند. در این زمینه می‌توان به شیلین وودلی زیبارو اشاره کرد. از آنجایی که مطمئن هستیم فیلم‌های پلیسی طرفداران ویژه‌ای در بین مخاطبین ما دارند، اکران فیلم دستگیری یک قاتل را به فال نیک گرفتیم. در ادامه با هم نگاهی به داستان این اثر هیجان انگیز میندازیم. در پایان نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت این اثر را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم دستگیری یک قاتل از چه قرار است؟

قبل از اینکه به معرفی داستان فیلم دستگیری یک قاتل بپردازیم، اجازه دهید به این نکته اشاره کنیم که در ۱۹۹۳ نیز فیلمی با همین نام روانه سالن‌های سینما شد. با این حال اثری که اکنون از آن صحبت می‌‌کنیم داستانی متفاوت دارد و با این فیلم کاملاً فرق می‌کند. فیلم دستگیری یک قاتل به ماجرای پلیسی گرفتار در مشخصات شخصی می‌پردازد. همان‌گونه که حتماً حدس زده‌اید، نقش اول این اثر در دست‌های توانمند شیلین وودلی قرار گرفته است. این پلیس باهوش، اما گرفتار، توسط افسر ارشد اف.‌بی.‌آی برای دستگیری قاتلی بی‌رحم استخدام می‌شود. شخصیت تبهکار این فیلم، تنی چند از شهروندان شهر بالتیمور را به خاک و خون کشیده و وعشت به جان ساکنین این منطقه انداخته است. ماجرای فیلم دستگیری یک قاتل، روایتی پیچیده و معمایی دارد و تا آخرین لحظه مخاطب را سردرگم نگه می‌دارد. به لطف این روایت، با اثری روبه‌رو هستیم که لحظه‌های هیجان‌انگیزی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم دستگیری یک قاتل

برای شما گفتیم که شیلین وودلی نقش اول این اثر را بر عهده گرفته است. در کنار این هنرپیشه زیبارو، چهره‌های سرشناس دیگری نیز حضور دارند. در این زمینه می‌توان به بن مندلسون، رالف اینسون، جوان آدپو، مارسلا لنتز پوپ، رزماری دانسمور، دارسی لوری، مایکل کرام، جوآن هارت، جیسون کاوالیر، مارک کاماچو، ریچارد زمان، آرتور هولدن، الکس گراونشتاین، دوسان دوکیچ، شان تاکر، مارک آنتونی کروپا، کارین دیون و بابی براون اشاره کرد. دامیان زیفرون، سکان کارگردانی این اثر را در اختیار دارد. اگر خاطرتان باشد، زیفرون در ۲۰۱۵ با کارگردانی فیلم قصه‌های وحشی به اسکار راه یافت و توانست این جایزه ارزشمند را به خانه ببرد. دامیان زیفرون در سبک آثار کوئینتین تارانتینو و پدرو آلمادوار، فیلم می‌سازد. به همین دلیل اگر از طرفداران فیلم بسیار زیبای سیکاریو هستید، تماشای فیلم دستگیری یک قاتل را از دست ندهید.

در مجموع باید گفت با توجه به کارگردانی دامیان زیفرون، این اثر به مذاق طرفداران فیلم‌های پلیسی خوش خواهد آمد. از طرف دیگر حضور شیلین وودلی نیز بهانه‌ای مناسب برای تماشای این فیلم توسط علاقه‌مندان این هنرپیشه زیبارو به حساب می‌آید.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی