ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم دوباره عشق

پریانکا چوپرا، یکی از معروف‌ترین چهره‌های سینمای بالیوود به حساب می‌آید. محبوبیت این ستاره زیبارو باعث شد تا پای وی به دنیای پرزرق‌و‌برق هالیوود باز شود. به همین منظور فیلم‌های بسیار مطرحی با حضور وی روانه سالن‌های سینما شده است. در این زمینه می‌توان به فیلم دوباره عشق (Love Again)، اشاره کرد. همان‌گونه که از نام این فیلم پیداست، داستانی عاشقانه دارد. این فیلم در کنار پریانکا چوپرا از چهره‌‌های سرشناس دیگری نیز بهره گرفته است. جالب است بدانید فیلم دوباره عشق، اقتباسی از فیلمی آلمانی با نام «پیامک برای شما» به حساب می‌آید. این فیلم از رمانی نوشته سوفی کرامر اقتباس شده بود. محبوبیت نسخه آلمانی این اثر، شرایط را برای ساخت نسخه هالیوودی آن فراهم کرد. فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم داستانی عاشقانه و جذاب دارد. از آنجایی که مطمئن هستیم پریانکا چوپرا، هنرپیشه‌‌ای پرطرفدار در بین مخاطبین ما به حساب می‌آید، اکران فیلم دوباره عشق را به فال نیک گرفتیم تا در ادامه با هم نگاهی به این اثر بیندازیم. در پایان نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت جدیدترین اثر پریانکا چوپرا را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم دوباره عشق از چه قرار است؟

پریانکا چوپرا در فیلم دوباره عشق، نقش عاشقی دلداده را بازی می‌کند که مدتی است نامزدش را از دست داده. این عاشق دلداده در فیلم با نام میرا ری شناخته می‌شود. میرا ری که هنوز دل در گرو نامزد مرحومش دارد، پیامک‌های عاشقانه‌ای را به گوشی همراه عشق قدیم خود ارسال می‌کند. از قرار معلوم این شماره تلفن به جوان خوش‌تیپ دیگری با نام راب برنز اختصاص داده شده است. راب با دریافت این پیام‌های عاشقانه، تحت تاثیر صداقت این پیامک‌ها قرار می‌گیرد. در نتیجه به پیام‌های عاشقانه میرا پاسخ می‌دهد و به این دختر زیبارو نرد عشق می‌بازد. راب مشغول حرفه روزنامه‌نگاری است. از قضای روزگار به وی ماموریت داده می‌شود که درباره سلین دیون، خواننده افسانه‌ای، مقاله‌ بنویسد. مصاحبه راب با سلین دیون، شرایط را برای آشنایی این جوان روزنامه‌نگار با میرا فراهم می‌کند. داستانی که از آن صحبت می‌کنیم با لحنی جذاب و مخاطب‌پسند روایت شده است. از طرف دیگر این داستان با ترانه‌های جذابی از سلین دیون همراه است.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم دوباره عشق

همان‌گونه که اشاره کردیم، پریانکا چوپرا، نقش اولِ این داستان را ایفا می‌کند. سم هیوین، راسل تویی و سلیا ایمری به عنوان دیگر چهره‌های ترازاول فیلم دوباره عشق به حساب می‌آیند. برای شما گفتیم که جوان روزنامه‌نگار این داستان با سلین دیون مصاحبه می‌‌کند. این خواننده مطرح در فیلم دوباره عشق، نقش خودش را بر عهده گرفته است. در نتیجه سلین دیون نیز یکی دیگر از چهره‌های سرشناس فیلم دوباره عشق به حساب می‌آید. جالب است بدانید به‌رغم محبوبیت بسیار زیاد سلین دیون در دنیای موسیقی، این چهره سرشناس تاکنون هنرنمایی چندانی در فیلم‌های هالیوودی نداشته است. به همین دلیل به علاقه‌مندان سلین دیون پیشنهاد می‌کنیم تماشای فیلم دوباره عشق را از دست ندهند.

در مجموع باید گفت اگر از طرفداران سلین دیون پریانکا چوپرا هستید و به فیلم‌های عاشقانه علاقه دارید، تماشای فیلم دوباره عشق برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی