ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم رِنفیلد

نیکولاس کیج، هنرپیشه محبوبی است که تازگی‌ها حسابی پرکار شده است. در یکی دوسال اخیر چندین اثر با حضور نیکولاس کیج روانه سالن‌های سینما شده‌اند. در این زمینه می‌توان به فیلم رنفیلد (Renfield) اشاره کرد. نیکولاس کیج در این فیلم جامه کنت دراکولا را بر تن می‌کند و داستانی متفاوت از این شخصیت معروف و پرطرفدار را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. این فیلم داستانی متفاوت نسبت به دیگر آثاری که از شخصیت دراکولا دیده‌ایم‌، روایت می‌کند. رنفیلد در کنار داستانی جذاب و متفاوت، هنرپیشه‌های ترازاولی نیز دارد که شهره آغداشلو یکی از آن‌هاست. با توجه به محبوبیت نیکولاس کیج، از کنار آثار این هنرمند به‌راحتی نمی‌توان گذشت. از طرف دیگر از آنجایی که مطمئن هستیم دراکولا، طرفداران زیادی در بین مخاطبین ما دارد، اکران فیلم رِنفیلد را به فال نیک گرفتیم تا در ادامه با هم ببینیم داستان این اثر از چه قرار است. در انتها نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم رنفیلد را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم رنفیلد از چه قرار است

فیلم رنفیلد داستانی در سبک کمدی ترسناک دارد. این فیلم نگاهی متفاوت به کتاب معروف دراکولا میندازد. در تمامی آثاری که از این کتاب اقتباس شده‌اند، دراکولا، شخصیت اصلی به حساب می‌آید. با این حال جدیدترین فیلم از آثار اقتباسی دراکولا به شخصیت رنفیلد، خدمتکار کنت دراکولا می‌پردازد. ماجرا از این قرار است که رنفیلد، خدمتکار دراکولا، سال‌های بسیاری است که به سرورش خدمت کرده. در این بین با مشاهده ربکا کوئینسی، زن زیبارویی که مامور پلیس است، به این زن دل می‌بازد. عاشق‌شدن رنفیلد باعث می‌شود تا به این فکر بیفتد که از خدمتکار‌ی برای دراکولا دست بردارد و برای خودش کسی شود. به همین دلیل رنفیلد کارهای هیجان‌انگیزی انجام می‌دهد و خدمتکاری دراکولا را کنار می گذارد. این داستان با لحنی بامزه روایت می‌شود و مخاطب را حسابی سرگرم می‌کند.

هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم رنفیلد

برای شما گفتیم که نیکولاس کیج، گل سرسبد هنرپیشه‌‌های این اثر به حساب می‌آید. جالب است بدانید نیکولاس کیج پیش از این نیز در فیلم‌های خوناشامی حاضر شده. در این زمینه می‌توان به فیلم بوسه خوناشام، محصول ۱۹۸۸، اشاره کرد. این فیلم در کنار نیکولاس کیج، هنرپیشه‌‌های درخشان دیگری نیز دارد. شهره آغداشلو، بانوی خوش‌صدای ایرانی نیز در فیلم رنفیلد هنرنمایی کرده است. نقش‌آفرینی رنفیلد نیز به نیکولاس هولت وگذار شده است. انصافاً باید گفت نیکولاس هولت به‌خوبی توانسته از عهده اجرای نقش خدمتکار دراکولا بر آید. آکوافینا، بن شوارتز و آدریان مارتینز به عنوان دیگر هنرپیشه‌های فیلم رنفیلد شناخته می‌شوند. سکان کارگردانی این اثر در دست‌های کریس مک‌کی قرار دارد. مک‌کی کارگردان مطرحی است که تاکنون آثار مختلفی از وی دیده‌ایم. این کارگردان مطرح چندین جایزه مهم از جمله جایزه اِمی را در کارنامه‌اش دارد. رابرت کرکمن، نویسنده‌‌ای که بیشتر وی را با کتاب‌های کمیک مردگان متحرک می‌شناسیم، طرح اصلی داستان رنفیلد را نوشته است. این داستان سپس توسط رایان ریدلی به فیلمنامه‌ تبدیل شد تا اثری جدید در سبک فیلم‌های کمدی ترسناک پیش روی طرفداران قرار بگیرد.

در مجموع باید گفت بدون شک علاقه‌مندان فیلم‌های کمدی ترسناک از تماشای فیلم رنفیلد لذت خواهند برد. مشاهده این اثر برای طرفداران نیکولاس کیج نیز خالی از لطف نخواهد بود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی