ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم زمانی برای خودم

کوین هارت را با فیلم‌های بامزه می‌شناسیم. از این هنرپیشه تاکنون آثار جذابی مانند مدرسه شبانه، جومانجی: به جنگل خوش‌ آمدید و زندگی پنهان حیوانات خانوادگی دیده‌ایم. این کمدین مطرح در ۲۰۲۲ با مارک والبرگ برای ساخت فیلمی بامزه همکار شده است. ماحصل این همکاری فیلمی است با نام «زمانی برای خودم» (Me Time). این فیلم در کنار داستانی بامزه، هنرپیشه‌‌های درجه‌یکی دارد. از آنجایی که مدتی است فیلم بامزه درست‌و‌درمانی روانه سالن‌های سینما نشده، طرفداران این فیلم‌ها اکران زمانی برای خودم را به فال نیک گرفته‌اند. این فیلم داستانی جالب دارد که با لحنی بامزه روایت می‌شود. در ادامه با هم نگاهی کوتاه به داستان فیلم زمانی برای خودم میندازیم. در انتها نیز فهرست هنرپیشه‌‌ها و عوامل این اثر را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم زمانی برای خودم از چه قرار است

فیلم زمانی برای خودم، داستان مردی خانواده‌دار را روایت می‌کند. این مرد مسئولیت نگهداری از فرزندان و انجام کارهای منزل را بر عهده دارد. همسر این مرد سرکار می‌رود و حسابی درگیر است. همان‌گونه که حدس زده‌اید، نقش ایفای نقش این مرد به کوین هارت واگذار شده است. هارت در این فیلم از ابتدای صبح از خواب بلند می‌شود، بچه‌ها را روانه مدرسه می‌کند، ناهار می‌پزد و کارهای خانه را انجام می‌دهد تا کودکان از مدرسه باز گردند. سپس به بررسی تکالیف بچه‌ها مشغول می‌شود و خانه‌داری را ادامه می‌دهد تا همسرش از سر کار باز گردد. همسر کوین کارت، حسابی درگیر کار است و تامین خرج منزل به عهده همسر کوین هارت است. در این بین ماموریتی برای زن منزل ایجاد می‌شود.

از آنجایی که این زن باید راهی ماموریت شود، کوین هارت موقعیت را به فال نیک می‌گیرد تا کارهای منزل و نگهداری از کودکان را رها کند و زمانی برای خودش داشته باشد. در نتیجه بچه‌ها را برای نگهداری پیش آشنایان می‌فرستد. سپس با دوستی که سال‌ها از وی خبر نداشته تماس می‌گیرد. نقش این دوست در فیلم به مارک والبرگ واگذار شده است. والبرگ بر خلاف کوین هارت،‌ روزگار خوبی را سپری می‌کند و همیشه مشغول تفریح و عیاشی است. کوین هارت با والبرگ قرار ملاقات می‌گذارد تا در مدتی که همسرش ماموریت است، با این دوست قدیمی تجدید دیدار کند. دیدار مجدد این دوستان قدیمی، داستان‌های بامزه‌ای دارد و لحظه‌هایی سرشار از لبخند را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.

هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم زمانی برای خودم

همان‌گونه که اشاره کردیم کوین هارت و مارک والبرگ، ستاره‌های مطرح فیلم زمانی برای خودم هستند. رجینا هال، لوئیس جِراردو مِندز، جیمی اُو یانگ و جان آموس از دیگر چهره‌های سرشناس فیلم زمانی برای خودم به حساب می‌آیند. جان هامبِرگ، سکان کارگردانی فیلم زمانی برای خودم را در اختیار دارد. از این هنرمند تاکنون آثار مطرحی مانند مدرسه شبانه، محصول ۲۰۱۸، چرا او، محصول ۲۰۱۶ و عروسی در حین مستی را دیده‌ایم. جالب است بدانید هامبرگ در کنار کارگردانی، دستی در فیلمنامه نویسی دارد. نگارش فیلمنامه زمانی برای خودم نیز توسط وی انجام شده است. جالب‌تر اینکه جان هامبِرگ این اثر را در کنار کوین هارت و برایان اسمایلی تهیه کرده است.

در مجموع باید گفت اگر از طرفداران فیلم‌های خنده‌دار هستید و به دنبال اثری جدید و بامزه برای تماشا در آخر هفته می‌گردید، فیلم «زمانی برای خودم» انتخاب مناسبی برای شماست. بدون شک تماشای این اثر برای علاقه‌مندان کوین هارت و طرفداران مارک والبرگ نیز خالی از لطف نخواهد بود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی