ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم زنبوردار

جیسون استاتهام، هنرپیشه‌‌ای بزن‌بهادر است که فیلم‌های درخشانی از وی دیده‌ایم. خوشبختانه استاتهام در گروه هنرپیشه‌های پرکار هالیوود قرار دارد و هر از گاهی شاهد اکران فیلمی جدیدی از این فوق ستاره هستیم. یکی از این فیلم‌ها که به‌تازگی اکران شده و نظر طرفدارهای فیلم‌های اکشن را جلب کرده،‌ فیلمی است با نام زنبوردار (The Beekeeper). فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم، همانند بیشتر آثار استاتهام، زنبوردار فیلمی است سرشار از صحنه‌های پرزدوخورد و هیجان‌‌انگیز. گفته می‌شود استاتهام در این اثر به ریشه‌های خود بازگشته و با فیلمی روبه‌رو هستیم که خاطره‌ تماشای آن مدت‌ها در ذهن باقی می‌ماند. از آنجایی که مطمئن هستیم جیستون استاتهام، طرفداران بی‌شماری در بین مخاطبین ما دارد، اکران فیلم زنبوردار را به فال نیک گرفتیم تا با هم نگاهی به این فیلم پرهیجان بیندازیم. در پایان نیز هنرپیشه‌‌ها و عوامل ساخت این فیلم را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم زنبوردار از چه قرار است؟

جیسون استاتهام در این فیلم نقش مامور مخفی بازنشسته‌ای را ایفا می‌کند که مدتی است کارهای پرخطر را کنار گذاشته و زندگی معمولی دارد. وی در سازمان مخفی خطرناکی با نام «زنبورداران» مشغول به کار بوده است. این مامور مخفی در فیلم زنبوردار با نام آقای کلی شناخته می‌شود. از قضای روزگار، یکی از همسایه‌ها و دوستان نزدیک آدام کلی، گرفتار مخمصه‌ای عجیب می‌شود. از دوست آدام کلی، کلاه‌برداری می‌کنند. این کلاه‌برداری به‌اندازه‌ای ویرانگر بود که این فرد راهی برای ادامه زندگی نمی‌بیند و خودکشی می‌کند. اینجاست که آدام کلی، مامور مخفی و حرفه‌ای بازنشسته، در جریان کلاه‌برداری و خودکشی دوست و همسایه‌اش قرار می‌گیرد. وی برای انتقام از شرکتی که این کلاه‌برداری را انجام داده، آستین بالا می‌زند. همان‌گونه که از فیلم‌های جیسون استاتهام انتظار می‌رود، انتقام‌گیری وی با صحنه‌های پرهیجانی انجام می‌شود. این صحنه‌ها از ابتدای فیلم با زدوخوردها و بزن‌بهادری‌های جیسون استاتهام آغاز می‌شود و تا انتهای فیلم ادامه پیدا می‌کند. فیلم زنبوردار، ممکن است به لحاظ داستان، پیچیدگی‌های فیلم‌هایی با روایت‌هایی چندلایه را نداشته باشد، اما انصافاً باید گفت این اثر از لحاظ صحنه‌های پرزدوخورد، فیلمی است تماشایی که به‌راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت.

فهرست عوامل ساخت و هنرپیشه‌های فیلم زنبوردار

همان‌گونه که اشاره کردیم، جیسون استاتهام در نقش آدام کلی، مامور حرفه‌ای و بزن‌بهادر بازنشسته‌ای ایفای نقش می‌کند که به دنبال اتفاق‌هایی، دوباره مجبور می‌شود از توانایی‌های مرگبار خود برای نابودی تبهکاران بهره بگیرد. امی ریور لمپمن، جاش هاچرسون، جرمی آیرونز، مینی درایور، بابی نادری، انزو چیلنتی، دون گیله و دیوید ویتس، از دیگر هنرپیشه‌های سرشناس فیلم زنبوردار به‌حساب می‌آیند. دیوید آیر، کارگردانی این اثر را بر عهده گرفته است. از آیر تاکنون آثار پرهیجانی مانند سلاطین خیابان،‌خشم، جوخه انتحار، درخشان و حق‌حساب‌گیر را دیده‌ایم. با نگاهی به این آثار می‌توان مطمئن شد که کار به کاردان سپرده شده و آیر برای کارگردانی فیلم زنبوردار چیزی کم نگذاشته است.

در مجموع باید گفت اگر از طرفداران فیلم‌های پرزدوخورد هستید، بدون شک تماشای فیلم زنبوردار شما را حسابی هیجان‌زده خواهد شد. مشاهده این اثر برای طرفداران جیسون استاتهام نیز خالی از لطف نخواهد بود. با توجه به شناختی که از جیسون استاتهام داریم، فیلم زنبوردار، صحنه‌های اکشن بی‌شماری دارد و لحظه‌هایی سرشار از هیجان‌ را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی