ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم سرزمین اوباش

تجربه ثابت کرده جان تراولتا ید طولایی برای هنرنمایی در فیلم‌های پرفروش دارد. این چهره سرشناس، مدتی است که مانند سابق کار نمی‌کند و فیلم‌های کمتری را در چند سال اخیر از وی شاهد هستیم. این آثار ثابت‌کرده‌اند که به قول قدیمی‌ها دود از کنده بلند می‌شود و جان تراولتا، هنوز هم در ایفای نقش‌های اثربخش و تاثیرگذار، موفق است. در این زمینه می‌توان به فیلم سرزمین اوباش (Mob Land)، اشاره کرد. این فیلم به تازگی اکران شده و در این مدت توانسته نظر منتقدان سخت‌گیر هالیوودی را بدست آورد. از آنجایی که مطمئن هستیم جان تراولتا جایگاه ویژه‌ای در بین مخاطبین ما دارد، اکران فیلم سرزمین اوباش را به فال نیک گرفتیم تا در ادامه به معرفی کوتاه درباره این فیلم بپردازیم. در انتها نیز با هم به بررسی هنرپیشه‌‌ها و عوامل ساخت فیلم سرزمین اوباش می‌پردازیم.

داستان فیلم سرزمین اوباش از چه قرار است؟

تجربه ثابت کرده جان تراولتا علاقه خاصی برای ایفای نقش در فیلم‌های اکشن و هیجان‌انگیز دارد. برای اثبات این ادعا می‌توان به فهرست بلندوبالای فیلم‌های جان تراولتا در سبک پرزدوخورد اشاره کرد. داستان عامه پسند، تغییر چهره، شهر دیوانه و اره‌ماهی، در گروه بهترین فیلم‌های جان تراولتا قرار دارند. به این ترتیب می‌توان گفت ایفای نقش پلیس، برازنده جان تراولتاست. به لطف این شرایط، در سرزمین اوباش شاهد هنرنمایی تراولتا در نقش پلیسی کهنه‌کار هستیم. تراولتا در این فیلم نقش کلانتری محلی را در شهر کوچکی ایفا می‌کند. این شهر در حال غرق‌شدن در فساد و موادمخدر است. از قضای روزگار، سرقتی ناشیانه در این شهر رخ می‌دهد. این سرقت، ماجراهای پیچیده‌ای به دنبال دارد و حسابی برای کلانتر شهر دردسر درست می‌کند. داستانی که از آن صحبت ‌کردیم، در نگاه اول ساده به‌نظر می‌رسد. با این حال این داستان چندلایه است و روایتی جذاب از مشکل‌های اجتماعی و زندگی تهبکاران را روایت می‌کند. در این داستان اتفاق‌های غیرمنتظره‌ای میفتد تا مخاطب به تماشای ادامه سرزمین اوباش ترغیب شود.

هنرپیشه‌‌ها و عوامل ساخت فیلم سرزمین اوباش

برای شما گفتیم که جان تراولتا، گل سرسبد هنرپیشه‌های فیلم سرزمین اوباش است. در کنار این فوق‌ستاره پرطرفدار، چهره‌ای سرشناس دیگری مانند استیون درف، اشلی بنسون، کوین دیلون و شایلو فرناندز نیز هنرنمایی می‌کنند. سکان کارگردانی فیلم سرزمین اوباش در دست‌های نیکلاس ماگیو قرار دارد. جالب است بدانید ماگیو، در کنار کارگردانی این اثر، نگارش فیلمنامه سرزمین اوباش را نیز بر عهده داشته. جالب‌تر اینکه ماگیو تاکنون به ساخت فیلم‌های کوتاه مشغول بوده است. در نتیجه فیلم سرزمین اوباش نخستین تجربه بلند سینمایی این کارگردان جویای نام است. به همین دلیل انتظار می‌رود نیکلاس ماگیو برای ساخت فیلم سرزمین اوباش سنگ تمام گذاشته باشد.

در مجموع باید گفت فیلم سرزمین اوباش از آن دسته آثار اکشنی است که به‌راحتی از کنار آن نمی‌توان گذشت. حضور جان تراولتا در این اثر باعث شده تا طرفداران این فوق ستاره، تماشای فیلم سرزمین اوباش را به برنامه آخر هفته خود اضافه کنند. منتقدانی که سرزمین اوباش را دیده‌اید، بر این باور هستند که این اثر پایانی جذاب و نفس‌گیر دارد. در نتیجه اگر اهل تماشای فیلم‌های پرهیجان هستید، مطمئن باشید سرزمین اوباش، همان فیلمی است که دنبال آن می‌گردید.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی