ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم سنگینی تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم

کسی را سراغ نداریم که نیکلاس کیج، هنرپیشه سرشناس هالیوودی را نشناسد و خاطره‌های خوشی با آثار وی نداشته باشد. این چهره مطرح که افتخارات بی‌شماری مانند جایزه اسکار و گلدن گلوب را در کارنامه‌‌ش دارد، در یکی دو سال اخیر آثار مختلفی را در سبک‌های متفاوت بازی کرده است. جدیدترین فیلمی که از وی در پرده‌ نقره‌ای در حال اکران است، در سبک کمدی اکشن ساخته شده و داستانی جالب و بامزه دارد. این فیلم «سنگینی تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم» (The Unbearable Weight of Massive Talent)) نام گرفته و اثری متفاوت در کارنامه نکلاس کیج کیج به حساب می‌آید. در کنار نیکلاس کیج، هنرپیشه‌های سرشناسی در این اثر حضور دارند. جالب است بدانید کیج، در این فیلم نسخه‌ای خیالی از شخصیت خودش را بازی می‌کند. در نتیجه این اثر به فیلمی جالب تبدیل شده که مطمئن هستیم طرفداران نیکلاس کیج به راحتی از کنار آن نمی‌گذرند. از آنجایی که مطمئن هستیم نیکلاس کیج، طرفداران زیادی در بین مخاطبان ما دارد، در ادامه با هم نگاهی به داستان فیلم سنگینی تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم میندازیم. در انتها نیز هنرپیشه‌ها و عوامل این اثر را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم سنگینی تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم از چه قرار است؟

همان‌گونه که اشاره کردیم، نیکلاس کیج، در این فیلم نقش شخصیت خیالی خودش را بازی می‌کند. کیج در این فیلم هنرپیشه‌‌ای است که روزگار خوب و پردرآمدی داشته، اما دنبال ثروت بیشتری است و نیازمند پول. در این بین یکی از طرفدارانش که از قضای روزگار، فردی توانگر و میلیاردر است، به کیج پیشنهاد می‌دهد تا در مراسم تولدش شرکت کند. این فرد ثروتمند حاضر می‌شود تا برای شرکت کیج در مراسم تولدش، نزدیک به ۱ میلیارد دلار به او بپردازد. چنین پول هنگفتی، نیکلاس کیج را وسوسه می‌کند تا با حضور در این جشن تولد، پولی راحت و بی‌دردسر را به جیب بزند. با این حال پس از شرکت کیج در این مراسم تولد، متوجه می‌شود فردی که به وی پیشنهاد پرداخت پول داده، قاچاقچی بین‌المللی است و سابقه بدی دارد. کیج با حضور در این تولد، گرفتار می‌شود و اتفاق‌های جالب بین وی و این قاچاقچی بین‌المللی رخ می‌دهد. داستانی که به آن اشاره کردیم، با سبکی همراه با طنز و اکشن ادامه پیدا می‌کند تا مخاطب را حسابی سرگرم کند.

هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم سنگینی تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم

همان‌گونه که اشاره کردیم، نیکلاس کیج، هنرپیشه نقش اول این فیلم است. پدرو پاسکال، هنرپیشه خوش‌تیپی که هنرنمایی وی را پیش از این در سریال‌های بازی تاج‌و‌تخت و نارکس دیده‌ایم، نقش‌آفرینی قاچاقچی میلیاردر را ایفا می‌کند. شارون هورگان، تیفانی هدیش، لیلی شین و نیل پاتریک هریس، دیگر هنرمندان طرازاولی هستند که در فیلم سنگینی تحمل ناپذیر استعداد عظیم نقش‌آفرینی کرده‌اند. سکان کارگردانی این اثر در دستهای تام گورمیکن قرار دارد. وی فیلمنامه این اثر را هم نگاشته است.

در مجموع باید گفت تماشای فیلم سنگینی تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم برای علاقه‌مندان آثار کمدی اکشن، خالی از لطف نیست. این فیلم طرفداران نیکلاس کیج و پدرو پاسکال را نیز راضی نگه می‌دارد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی