ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم شب بخیر مامان

نائومی واتس از آن دسته هنرپیشه‌های پرکار هالیوودی است که دست‌کم سالی چند فیلم روانه سالنهای سینما می‌کند. جالب اینجاست ۲۰۲۲ یکی از پرکارترین سالهای نائومی واتس به‌حساب می‌آید. این هنرپیشه زیبارو تاکنون چندین اثر درخشان در ۲۰۲۲ به نمایش گذاشته است. این آثار یکی از دیگری جذاب‌تر هستند. این شرایط باعث شده تا طرفداران این هنرپیشه زیبارو از تماشای نائومی واتس در پرده نقره‌ای سیر نشوند. اگر طرفدار آثار نائومی واتس باشید، حتماً به‌خوبی درجریان هستید که این هنرپیشه یدطولایی برای حضور در فیلم‌های ترسناک دارد. انصافاً هم باید گفت چهره نائومی واتس جان می‌دهد برای فیلم‌‌های ترسناک . برای اثبات این ادعا کافی است نگاهی به کارنامه پروپیمان فیلم‌های نائومی واتس بیندازید. اخیراً باخبر شدیم فیلم جدیدی از نائومی واتس با نام «شب بخیر مامان» (Goodnight Mommy) روانه سالن‌های سینما شده است. این فیلم داستانی روانشاختی و دلهره‌آور دارد از آنجایی که مطمئن هستیم مخاطب‌های ما از کنار فیلم‌های نائومی واتس به‌راحتی گذر نمی‌کنند، در ادامه به معرفی کوتاهی از فیلم شب بخیر مامان می‌پردازیم. در پایان نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل این اثر را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم شب بخیر مامان از چه قرار است؟

قبل از هر چیز اجازه دهید به این نکته اشاره کنیم که در ۲۰۱۴، فیلمی آلمانی با نام شب بخیر مامان اکران شد. این فیلم توانست نظر منتقدان مشکل‌پسند اروپایی را بدست آورید. موفقیت فیلم آلمانیِ شب بخیر مامان، زمینه‌ای برای برای ساخت نسخه هالیوودی این اثر فراهم کرد. فیلم شب بخیر مامان داستانی روانشناختی و زیرپوستی دارد. این فیلم ماجرای دوبرادر دوقلو را روایت می‌کند. این ۲ برادر از دوران تولد تاکنون با هم بوده‌اند. برادرهای این فیلم تمامی لحظه‌های زندگیشان را در کنار هم گذرانده‌اند و از احساسات یکدیگر کاملاً باخبر هستند. داستان فیلم زمانی جذاب می‌شود که مادرِ این ۲ برادر پس از چندین مرحله جراحی بسیار پیشرفته‌ به منزل باز می‌گردد.

مادر که دوران نقاهتش را در منزل سپری می‌کند، رفتاری عجیب با این فرزندانش دارد. از طرف دیگر به دلیل جراحی‌های مختلفی که انجام داده، تمامی قسمت‌های صورتِ این مادر باندپیچی شده است. با توجه به رفتار عجیب‌و‌غریب این مادر، فرزندانش به هویت وی شک می‌کنند. باندپیچی‌شدن تمامی قسمت‌های صورت نیز دلیل دیگری است برای این فرزندان تا در هویت مادر به شک بیفتند. تردید کودکان در هویت مادرشان زمینه‌ای برای آغاز داستانی هیجان‌انگیز فراهم می‌کند که لایه‌های بسیاری دارد. این داستان در کنار روایتی دلهره‌انگیز و عجیب، صحنه‌های ترسناکی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم شب بخیر مامان

نائومی واتس، گل سرسبد هنرپیشه‌‌های فیلم شب بخیر مامان است. فیلمنامه این اثر را کایل وارِن بر اساس فیلمنامه آلمانیِ این فیلم نگاشته است. سکان کارگردانی شب بخیر مامان در دست‌های مت سابِل قرار دارد. کامِرون کِرووِتی، نیکولاس کِرووِتی، کریستال لوکاس پِری و پیتر هِرمان از دیگر هنرپیشه‌‌های مطرح فیلم شب بخیر مامان به حساب می‌آیند.

در مجموع باید گفت اگر به فیلم‌های ترسناک و دلهره‌آور علاقه دارید و از داستان‌های روانشناختی چندلایه خوشتان می‌آید، فیلم شب بخیر مامان انتخاب مناسبی برای شماست. تماشای این فیلم را به علاقه‌مندان نائومی واتس نیز پیشنهاد می‌کنیم.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی