ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم شیفت روز

جیمی فاکس هنرپیشه‌ پرطرفدار است که روزبه‌روز به محبوبیتش افزوده می‌شود. این هنرپیشه ۵۴ ساله که دستی در خوانندگی هم دارد، تاکنون چندین بار به دریافت جایزه‌های معتبری ماندن بافتا، گلدن گلاب و گِرَمی اِواردز مفتخر شده است. این شرایط باعث شده تا به راحتی از کنار فیلم‌های جیمی فاکس گذر نکنیم. به همین منظور اکران جدید فیلم جیمی فاکس را به فال نیک گرفتیم تا با هم نگاهی به داستان این اثر بیندازیم. فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم با نام شیفت روز (Day Shift ) روانه سالن‌های سینما شده است. این فیلم داستانی بامزه را روایت می‌کند که در آن صحنه‌های اکشن زیادی وجود دارد. در ادامه با هم نگاهی به داستان فیلم شیفت روز میندازیم. در پایان نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت جدیدترین اثر جیمی فاکس را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم شیفت روز از چه قرار است؟

جیمی فاکس در معرفی فیلم شیفت روز مدعی است مخاطب‌ها تاکنون داستانی شبیه به این فیلم را ندیده‌اند. انصافاً هم باید حرف جیمی فاکس را درباره داستان فیلم شیفت روز باور کرد. این فیلم داستانی عجیب‌و‌غریب دارد که به عقل جن هم نمی‌رسد. فیلم شیفت روز، ماجرای پدری زحمت‌کش را روایت می‌کند که با نظافت استخر روزگار می‌گذراند. این پدر، دختری دارد که نیازمند رسیدگی است. ماجرا در نگاه اول ساده به نظر می‌رسد. با این حال زمانی داستان فیلم شیفت روز جذاب می‌شود که مخاطب در جریان حرفه مهم‌تری از پدر این داستان قرار می‌گیرد. از قرار معلوم، شغل اصلی پدرِ این دختر، کشتن خوناشام‌هاست. به همین دلیل می‌توان فیلم شیفت روز را داستانی از کشت‌و‌کشتار خوناشام‌ها دانست که با چاشنی طنز و شوخی روایت می‌شود. صحنه‌های کشت‌وکشتار خوناشام‌ها در این فیلم به سبک آثار دهه ۸۰ میلادی به تصویر کشیده شده است. به همین دلیل در کنار مخاطبان جوان و امروزی، تماشای فیلم شیفت روز خاطره‌‌های علاقه‌مندان قدیمی فیلم‌های خوناشامی را نیز زنده می‌کند.

هنرپیشه‌‌ها و عوامل ساخت فیلم شیفت روز

ستاره اول فیلم شیفت روز، جیمی فاکس است. وی نقش باد جابلونسکی را ایفا می‌کند. دِیو فرانکو دیگر هنرپیشه طرازاول فیلم شیفت روز به حساب می‌آید. جالب است بدانید، اسنوپ‌ داگ، سلبریتی و چهره معروف دنیای موسیقی رپ نیز در فیلم شیفت روز هنرنمایی کرده. ناتاشا لیو بوردیزو، مگان گود و کارلا سوزا از دیگر چهره‌های سرشناس فیلم شیفت روز به حساب می‌آیند. سکان کارگردانی این اثر در دست‌های جِی‌.‌جِی پِری قرار دارد. فیلم شیفت روز، اولین اثر بلند جِی‌.‌جِی پِری است. به همین دلیل انتظار می‌رود این کارگردان برای ساخت شیفت روز چیزی کم نگذاشته باشد و با اثری بامزه و هیجان‌انگیز روبه‌رو باشیم. تایلِر تایس، فیلمنامه این اثر را نگاشته است.

در مجموع باید گفت اگر طرفدار فیلم‌های خوناشامی هستید و دلتان برای اکشنی بامزه تنگ شده که در آن خوناشام‌ها به خاک‌و‌خون کشیده شوند، تماشای فیلم شیفت روز را به برنامه فیلم‌های آخر هفته خود اضافه کنید. بدون شک تماشای این اثر برای طرفداران فیلم‌های جیمی فاکس نیز خالی از لطف نخواهد بود. از آنجایی که اسنوپ‌داگ در این اثر حضور دارد، مطمئن هستیم طرفداران این هنرمند نیز از مشاهده فیلم شیفت روز خوشنود خواهند شد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی