ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم عاشقی برای کریسمس

لیندزی لوهان از آن دسته هنرپیشه‌‌های سرشناس هالیوودی است که به‌رغم سن کم، زندگی پر فراز و نشیبی داشته. طرفداران این ستاره زیبارو‌ به‌خاطر دارند که لوهان ۱۷ سال بیشتر نداشت که توانست قلب جذاب‌ترین ستاره سینمای هالیوود را از آن خود کند. با این حال لوهان شیطنت‌های زیادی در زندگی انجام داده و برای مد‌‌ت‌ها نام وی به دلیل اعتیاد به مواد مخدر، الکل، قمار و سرقت بر سر زبان‌ها افتاده بود. به همین دلیل مدتی است که خبر چندانی از لیندزی لوهان در دنیای سینما به گوش نمی‌خورد. با این حال جالب است بدانید که از قرار معلوم لیندزی لوهان سر به راه شده و زندگی آرامی را دنبال می‌کند. در نتیجه اخیراً شاهد اکران فیلم جدیدی از این هنرپیشه پرسروصدا هستیم. این فیلم با نام عاشقی برای کریسمس (Falling for Christmas) در پرده نقره‌ای اکران شده است. از آنجایی که مدتی است اثر جدیدی از لیندزی لوهان اکران نشده، نمایش جدیدترین فیلم این هنرپیشه را به فال نیک گرفتیم تا با هم نگاهی به داستان فیلم عاشقی برای کریسمس بیندازیم. در پایان نیز با هم فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت این اثر را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم عاشقی برای کریسمس از چه قرار است؟

لیندزی لوهان در جدیدترین اثر خود، نقش زنی جوان را ایفا می‌کند که ارثی هنگفت به وی رسیده است. این زن جوان به تازگی نامزد کرده و آینده‌ای درخشان در انتظارش است. در این بین از قضای روزگار چند روز قبل از کریسمس، حادثه‌ای در زمین اسکی برای وی اتفاق میفتد. این حادثه زندگی این زن را کاملاً‌ تغییر می‌دهد. افتادن نقش اول داستان در زمین اسکی همانا و ابتلا به بیماری فراموشی همانا. این زن پس از حادثه در زمین اسکی، حافظه‌اش را کاملاً از دست می‌دهد. زمانی به هوش می‌آید که مرد خوش‌تیپی به همراه دختر خردسالش از این زن مراقبت می‌کند. از آنجایی که حافظه‌اش را به کلی از دست داده، اتفاق‌های بامزه‌ای در داستان رخ می‌دهد و با ماجراهای عجیب‌و‌غریب و خنده‌داری روبه‌رو می‌شویم. داستان فیلم عاشقی برای کریسمس ممکن است در نگاه اول کلیشه‌ای به نظر برسد، با این حال سبک روایت آن به اندازه‌ای بامزه است که مخاطب را تا آخرین لحظه سرگرم نگه می‌دارد.

هنرپیشه‌‌ها و عوامل فیلم عاشقی برای کریسمس

همان‌گونه که اشاره کردیم، لیندزی لوهان، نقش اول فیلم عاشقی برای کریسمس را بر عهده دارد. کوُرد اُوِراستریت، نقش جِیک راسل را ایفا می‌کند. اگر اهل تماشای سریال‌ Glee باشید، به احتمال زیاد کورد اوراستریت را می‌شناسید و با هنرنمایی وی آشنا هستید. جورج یانگ، جَک واگنر و اولیویا پِرز دیگر هنرپیشه‌های فیلم عاشقی برای کریسمس به حساب می‌آیند. جانین دامیان، سکان کارگردانی فیلم عاشقی برای کریسمس را در اختیار دارد. جِف بِنِت و ران اولیور، فیلمنامه عاشقی برای کریسمس را به رشته تحریر در آورده‌اند.

در مجموع باید گفت از آنجایی که مدتی است طرفداران لیندزی لوهان، اثری از این هنرپیشه معروف و زیباچهره ندیده‌اند، مطمئن هستیم تماشای فیلم عاشقی برای کریسمس به مذاق علاقه‌مندان این هنرپیشه خوش خواهد آمد. از طرف دیگر تماشای فیلم عاشقی برای کریسمس به هوادارن فیلم‌های کمدی و خانوادگی نیز پیشنهاد می‌‌شود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی