ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم عملیات فورچون ترفند جنگی

جیسون استاتهام، کچل خوش‌تیپ هالیوودی است که ید طولایی در فیلم‌های اکشن دارد. تجربه ثابت کرده فیلم پرزدوخورد استاتهام فروش چشمگیری را در گیشه تجربه می‌کنند. به همین دلیل هر چند سال یک بار اثری اکشن با حضور استاتهام روانه سالن‌های سینما می‌شود. در ۲۰۲۳ نیز شاهد تکرار این فرمول هستیم. گای ریچی، کارگردان خوش‌سلیقه‌ای که انصافاً فیلم‌های اکشن درست‌و‌درمانی می‌سازد سکان کارگردانی فیلمی با حضور جیسون استاتهام را در اختیار گرفته است. این فیلم عملیات فورچون: ترفند جنگی (Operation Fortune: Ruse De Guerre) نام دارد. فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم در کنار جسیون استاتهام از چندین هنرپیشه ترازاول دیگر نیز بهره گرفته است. از آنجایی که مطمئن هستیم جیسون استاتهام طرفدران زیادی در بین مخاطبین ما دارد، اکران فیلم جدیدی از این هنرپیشه را به فال نیک گرفتیم. در ادامه با هم نگاهی کوتاه به داستان فیلم عملیات فورچون: ترفند جنگی میندازیم. در پایان نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل این اثر را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم عملیات فورچون ترفند جنگی از چه قرار است؟

طبق معمول، جیسون استاتهام در این فیلم نقش مامور مخفی زبده با نام اورسن فورچون را بر عهده دارد. در دنیای این فیلم، سازمانی با نام فایو آیز تشکیل شده تا اتحاد اطلاعات جهانی را حفظ کند. این سازمان، برای جلوگیری از گسترش سلاحی مرگبار آستین بالا زده است. در نتیجه برای رسیدن به این هدف از اورسن فورچون کمک می‌گیرد. از قرار روزگار، فورچون مانند سابق به انجام ماموریت‌های مرگبار علاقه‌ای ندارد. با این حال به دنبال اتفاق‌هایی، فورچون این ماموریت را قبول می‌کند. وی برای رسیدن به این هدف با یکی از مختصصین سازمان سیا مجبور به همکاری می‌شود. از طرف دیگر یکی از ستاره‌های سرشناس هالیوود با نام دَنی فرانچسکو نیز با اورسن فورچون همکار می‌شود تا جلوی دستیابی تبهکاران بین‌المللی برای دسترسی به سلاحی مرگبار گرفته شود.

هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم عملیات فورچون ترفند جنگی

برای شما گفتیم که جیسون استاتهام، نقش اول را در این فیلم بر عهده دارد. در کنار این هنرپیشه، چهره‌های سرشناس دیگری نیز خودنمایی می‌کنند. در این زمینه می‌توان به جاش هارتنت و کری الویس اشاره کرد. هیو گرانت نیز نقش‌آفرینی جذابی در فیلم عملیات فورچون: ترفند جنگی ایفا کرده است. به هنرپیشه‌هایی که گفتیم، ادی مارسن، ماکس بیسلی، لوردز فابرس، و آبری پلازا را هم اضافه کنید. از فهرست بلندوبالای هنرپیشه‌های فیلم عملیات فورچون: ترفند جنگی که بگذریم، به کارگردان خوشنام این اثر می‌رسیم. سکان کارگردانی این فیلم در دست‌های گای ریچی قرار دارد. ریچی، نامی آشنا برای علاقه‌مندان فیلم‌های گانگستری و پرزدوخورد است. مجموعه اقتباس‌های سینمایی جدید از آثار شرلوک هلمز در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵،‌ فیلم آقایان، خشم مردانه، مردی از یو.ان.‌سی.‌ال.‌ای و قاپ‌زنی از آثار مطرح گای ریچی به حساب می‌‌آیند.

در مجموع باید گفت فیلم عملیات فورچون ترفند جنگی، از آن دسته آثار سینمایی است که طرفداران فیلم‌های پرزدوخورد را راضی نگه می‌دارد. حضور چهره‌‌های سرشناسی مانند هیو گرانت و جیسون استاتهام نیز بهانه‌ای برای علاقه‌مندان این هنرپیشه‌ها به تماشای فیلم عملیات فورچون ترفند جنگی است. بدون شک این اثر نظر هواداران گای‌ ریچی را نیز به خود جلب می‌کند.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی