ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم غیب شده

کریس ایوانز، هنرپیشه خو‌ش‌تیپ است که روزبه‌روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. به همین دلیل سالی نیست که با یک یا دو اثرجذاب و خوش‌فروش با هنرنمایی کریس ایوانز روبه‌رو نباشیم. یکی از این آثار که به تازگی اکران شده، فیلمی است با نام غیب‌شده (Ghosted). فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم در کنار کریس ایوانز، هنرپیشه زیباروی دیگری نیز دارد. آنا دِ آرماس، بانوی خوش‌چهره‌ای که دل بسیاری از مخاطبان را برده، نقش مقابل کریس ایوانس را در فیلم غیب‌شده بازی می‌کند. فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم داستانی کمدی اکشن دارد که روایتی عاشقانه و پلیسی را در معرض دید هواداران قرار می‌دهد. این داستان ممکن است به لحاظ روایت، پیچیدگی‌های خاصی نداشته باشد، اما به‌راحتی نمی‌توان از کنار حضور چهره‌های خوش‌تیپی مانند کریس ایوانز و آنا د آرماس گذشت. این فیلم صحنه‌های پرزدوخوردی دارد و لحظه‌‌های مهیجی را برای علاقه‌مندان فیلم‌های اکشن مهیا می‌کند. با توجه به محبوبیتی که کریس ایوانز و آنا د آرماس در بین مخاطبین ما دارند، اکران فیلم غیب‌شده را به فال نیک گرفتیم تا در ادامه نگاهی به داستان این فیلم بیندازیم. در انتها نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت این اثر را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم غیب‌شده از چه قرار است؟

کریس ایوانز در فیلم غیب‌شده، نقش جوان خوش‌تیپ‌ و عاشق‌پیشه‌ای با نام کُول را ایفا می‌کند. در ابتدای این داستان کول عاشق دختری زیبارو و فریبنده با نام سِیدی می‌شود. کول به سِیدی نَرد عشق می‌بازد. با این حال این دختر زیبارو به ناگهان غیب می‌شود. به همین دلیل کوُل که طاقت دوری یار را ندارد، به فکر پیدا کردن سیِدی میفتد. در این بین با اتفاق‌های هیجان‌انگیز و غیرمنتظره‌ای روبه‌رو می‌شویم. به دنبال این اتفاق‌ها، کوُل متوجه می‌شود که سِیدی، جاسوسی مخفی است. این جاسوس مخفی با گروه تبهکاران بین‌المللی در افتاده که قصد دارند دنیا را نبود کنند. به همین دلیل سِیدی و کوُل با هم برای نابودی این گروه تهبکاران بین‌المللی هم‌پیمان می‌شوند. داستانی که به آن‌ اشاره کردیم، با لحنی بامزه‌ روایت می‌شود. در نتیجه در کنار صحنه‌های اکشن، این داستان تا آخرین لحظه خنده‌دار و تماشایی است.

فیلم غیب‌شده چه هنرپیشه‌‌ها و عوامل ساختی دارد؟

بدون شک کریس ایوانز و آنا د آرماس، گل سرسبد هنرپیشه‌های فیلم غیب‌شده به حساب می‌آیند. به‌غیر این چهره‌های سرشناسی که به آن‌ها اشاره کردیم، فیلم غیب‌شده هنرپیشه مطرح چندانی ندارد. با این حال این فوق‌ستاره‌های محبوب به اندازه‌ای تماشایی بازی کرده‌اند که جایی برای کمبود چهره‌های سرشناس در این فیلم باقی نمی‌ماند. رت ریس، پال ورنیک و کریس مک‌کنا در کنار اریک سامرز، فیلمنامه غیب‌شده را با همکاری یکدیگر نوشته‌اند. سکان کارگردانی این اثر در دست‌های دکستر فلچر قرار دارد. تاکنون آثار مختلفی را از فلچر دیده‌ایم. به همین دلیل می‌توان خاطرجمع بود که با اثری خوش‌ساخت روبه‌رو هستیم.

در مجموع باید گفت تماشای فیلم غیب‌شده را با تمامی علاقه‌مندان کریس ایوانز خوش‌تیپ و آنا د آرماس زیبا‌رو پیشنهاد می‌کنیم. بدون شک تماشای این اثر برای علاقه‌مندان فیلم‌های اکشن و کمدی نیز جذاب خواهد بود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی