ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم فست اکس

مجموعه فیلم‌‌های سریع خشن، آثاری مطرح در دنیای سینما به حساب می‌آیند. اولین نسخه از این فیلم‌ها در ۲۰۰۱ اکران شد. این فیلم‌ها یکی پس از دیگری فروش بهتری داشتند. به لطف فروش بسیار زیاد، هنرپیشه‌های بیشتری جذب ساخت فیلم‌های سریع و خشن شدند. تعداد نسخه‌های فیلم‌های سریع و خشن به ۱۰ اثر رسیده است. دهمین نسخه از این فیلم‌‌ها که به‌تازگی اکران شده، فست اکس (Fast X) نام دارد. همان‌گونه که از مجموعه‌ فیلم‌های سریع و خشن انتظار داریم، این اثر سرشار از صحنه‌های هیجان‌انگیز و پرزدوخورد است. به لحاظ هنرپیشه نیز خاطرتان جمع باشد که با یکی از پرستاره‌ترین فیلم‌های روز دنیا روبه‌رو هستیم. تمامی این شرایط دست به دست هم داده تا فیلم فست اکس به اثری پرطرفدار تبدیل شود. از آنجایی که مطمئن هستیم این اثر، جایگاه ویژه‌ای در دل مخاطبین ما دارد، اکران فیلم فست اکس را به فال نیک گرفتیم تا با هم نگاهی به داستان این اثر بیندازیم. در ادامه نیز به فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم فست اکس اشاره می‌کنیم.

داستان فیلم فست اکس از چه قرار است؟

طرفداران مجموعه فیلم‌های سریع و خشن، به‌خوبی به‌یاد دارند که دام تورِتو (Dom Toretto)، با دشمن‌های زیادی روبه‌رو شد، اما توانست با انجام ماموریت‌های ناممکن، این دشمن‌ها را یکی پس از دیگری از سر راه بردارد. با این حال در فیلم فست اکس، دشمن جدیدی سر راه دام و یارانش قرار می‌گیرد. این دشمن از تمامی حریفانی که تاکنون سر راه دام قرار گرفته‌اند، مرگبارتر است. در نتیجه دام و همراهانش برای مبارزه با تهدید جدیدی که سر راه آن‌ها قرار گرفته، از انجام کارهای غیرممکن فروگذار نمی‌کنند. ماحصل این تلاش را در فیلم با صحنه‌‌های بسیار هیجان‌انگیزی تماشا می‌کنیم. مجموعه فیلم‌های سریع و خشن، در کنار داستان‌های هیجان‌انگیز، تمرکز ویژه‌ای بر به تصویر کشیدن صحنه‌های پرزدوخورد با خودروهای ترازاول دارد. در فست اکس نیز این ویژگی ادامه پیدا می‌کند و هیجان به اوج می‌رسد.

فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم فست اکس

تجربه ثابت کرده حضور هنرپیشه‌های ترازاول، نقش مهمی در افزایش فروش آثار هالیوودی دارد. برای اثبات این ادعا می‌توان به مجموعه فیلم‌های فست اکس اشاره کرد. این فیلم‌ها یکی پس از دیگری پرهنرپیشه‌تر هستند. وین دیزل، نقش اول مجموعه فیلم‌های فست اکس را ایفا می‌کند. میشل رودریگز، تایرس گیبسون، کریس بریجز، جوردانا بروستر، ناتالی امانوئل و سونگ کانگ به‌عنوان دیگر هنرپیشه‌های سرشناس فیلم فست اکس شناخته می‌شوند. به هنرپیشه‌هایی که گفتیم، مایکل روکر و شارلیز ترون را نیز اضافه کنید. فهرست هنرپیشه‌های سرشناس فیلم فست اکس به همین جا خلاصه نمی‌شود. در این اثر چهره‌های مطرح دیگری مانند جیسون موموآ، دانیلا ملچیور و بری لارسون نیز حضور دارند. سکان کارگردانی فیلم فست اکس در دست‌های لویی لتریر قرار دارد. از این کارگردان تاکنون فیلم‌های اکنون مرا می‌بینی، هالک شگفت انگیز و برخورد تایتان‌ها را دیده‌ایم.

در مجموع باید گفت مجموعه فیلم‌های سریع و خشن، توانسته به گزینه‌ای مناسب برای سلیقه‌های مختلف در دنیای سینما تبدیل شود. به همین دلیل اگر از طرفداران فیلم‌های پرزدوخورد هستید و از مشاهده صحنه‌های هیجان‌انگیز لذت می‌برید، فیلم فست اکس انتخاب مناسبی برای شماست. بدون شک تماشای این اثر برای طرفداران وین دیزل و دیگر هنرپیشه‌‌های ترازاول این فیلم خالی از لطف نخواهد بود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی