ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم فِراری

تجربه ثابت کرده فیلم‌های زندگی‌نامه‌ای،‌ طرفداران چشمگیری دارند. از طرف دیگر فیلم‌هایی که با موضوع رقابت‌های نفیس‌گیر ورزشی ساخته می‌شوند، هیجان‌انگیز هستند و پرمخاطب. این شرایط باعث شد تا سلاطین هالیوود برای ساخت فیلم فِراری آستین بالا بزنند. همان‌گونه که از نام این فیلم پیداست، به قسمتی از زندگی اِنزو فراری، خودروساز افسانه‌ای ایتالیایی اشاره می‌کند. در کنار داستان هیجان‌انگیز، فیلم فراری توسط چهره‌‌های سرشناسی ساخته شده است. مایکل مان، کارگردان اسطوره‌ای که خاطره‌های بسیار خوشی از فیلم‌های وی داریم، سکان کارگردانی فیلم فِراری را در اختیار دارد. اگر با آثار مایکل مان آشنا باشید، حتماً‌ به‌خوبی می‌دانید که این کارگردان، وسواس خاصی به انتخاب هنرپیشه‌های ترازاول دارد. به لطف این شرایط، هنرپیشه‌‌های درجه‌یکی در فیلم فراری ایفای نقش کرده‌اند. محبوبیت فیلم‌های ورزشی و حضور چهره‌های سرشناس در این اثر، بهانه‌ای دست داد تا در ادامه نگاهی به داستان فیلم فراری بیندازیم. در پاین نیز با هم فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم فراری اشاره کنیم.

داستان فیلم فراری از چه قرار است؟

از نام فیلم فراری پیداست که این اثر به زندگی انزو فراری می‌پردازد. انزو فراری، بنیانگذار شرکت فراری، یکی از مشهورترین و تأثیرگذارترین چهره‌های صنعت خودروسازی در قرن بیستم است. وی با عشق و علاقه‌ای که به اتومبیل‌رانی داشت، توانست شرکتی را تأسیس کند که امروزه به یکی از مشهورترین و گران‌ترین برندهای خودروسازی در جهان تبدیل شده است. انزو فراری میراثی ماندگار در صنعت خودروسازی بر جای گذاشت. شرکت فراری که او تأسیس کرد، امروزه به یکی از مشهورترین و گران‌ترین برندهای خودروسازی در جهان تبدیل شده است. خودروهای فراری به دلیل طراحی زیبا، عملکرد خیره‌کننده، و قیمت‌های گزاف خود، همواره مورد توجه علاقه‌مندان به اتومبیل بوده‌اند. فیلم فراری به بخش مهمی از زندگی این خوروساز اسطوره‌ای می پردازد. در این داستان، انزو فراری با ورشکستگی دست‌و‌پنجه نرم می‌شود. وی تصمیم می‌گیرد تا بخت خود را در مسابقه‌‌ای پرخطر و حساس امتحان کند و شرایط مالی و اعتبارش را بهبود بخشد.

مسابقه‌‌ای که از آن صحبت می‌کنیم با نام میلی میگلیا ۱۹۵۷ شناخته می‌شود. این مسابقه در دنیای خودروهای پرسرعت، محک ارزشمندی برای مهارت راننده و کیفیت خودرو به‌حساب می‌آید. جالب است بدانید مسابقه میلی میگلیا ۱۹۵۷، در مسیری هزارمایلی در سرتاسر ایتالیا انجام شد. در این فیلم در کنار رویارویی انزو فراری با مشکلات و گرفتاری‌های کاری بسیار حساس، دردسرهای این خودروساز اسطوره‌ای برای تعامل با زندگی خانوادگی و اطرافیانش نیز مطرح می‌شود.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم فراری

آدام درایور، نقش انزو فراری را در این اثر بر عهده گرفته است. پنه‌لوپه کروز، شین وودلی، سارا گدون، جک اوکانل و پاتریک دمپسی، دیگر هنرپیشه‌های فیلم فراری به حساب می‌آیند. مایکل مان، کارگردان فیلم فراری است. با توجه به کارنامه درخشان مایکل مان، می‌توان اطمینان حاصل کرد با اثری روبه‌رو هستیم که تماشای آن برای علاقه‌مندان فیلم‌های زندگی‌نامه‌ای و ورزشی، خالی از لطف نخواهد بود.

در مجموع باید گفت اگر به فیلم‌های نفس‌گیر و مسابقه‌های خودروهای پرسرعت علاقه دارید، تماشای فیلم فراری را به برنامه آثار آخر هفته خود اضافه کنید. بدون شک مشاهده این اثر برای علاقه‌مندان آدام درایور و پنه‌لوپه‌ کروز نیز جذاب و خاطره‌ساز خواهد بود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی