ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم لامبورگینی مردی پشت افسانه

لامبورگینی از آن دسته برندهای خودروسازی است که طرفداران بی‌شماری در سرتاسر دنیا دارد. خودروهای این برند نمادی از سرعت و قدرت به حساب می‌آیند. محبوبیت خودروهای لامبورگینی بی‌دلیل نیست. این برند خودروهای ترازاولی تولید می‌کند که در دنیا رقیب ندارد. جالب است بدانید داستان ایجاد برند لامبورگینی همانند خودروهای این برند هیجان‌انگیز و جالب‌ توجه است. به همین منظور سلاطین هالیوود برای ساخت اثری درباره ایجاد برند خودروسازی لامبورگینی آستین بالا زدند. این اثر با نام لامبورگینی مردی پشت افسانه (Lamborghini: The Man Behind the Legend) روانه سالن‌های سینما شده است. فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم هنرپیشه‌های ترازاولی دارد که گل سرسبد آن‌ها فران گریلو است. از آنجایی که مطمئن هستیم خودروهای لامبورگینی طرفداران بی‌شماری در بین مخاطبین ما دارد، اکران فیلم لامبورگینی مردی پشت افسانه را به فال نیک گرفتیم تا با هم نگاهی به داستان این اثر بیندازیم. در پایان نیز هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت این فیلم را با هم بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم لامبورگینی مردی پشت افسانه از چه قرار است؟

فیلم لامبورگینی مردی پشت افسانه،ِ داستان زندگی حرفه‌ای فرچو لامبورگینی را روایت می‌کند. فرچو لامبورگینی عشق ویژه‌ای به ساخت خودرو داشت. وی کار خودش را با ساخت تراکتور آغاز کرد. در آن زمان خودروهای فراری روانه بازار شده بودند و آوازه‌ای بر سر زبان‌ها انداخته بودند. سرعت و قدرت این خودروها باعث شد تا فرچو لامبورگینی به ساخت خودروهای شیک و پرسرعت علاقه‌مند شود. با این حال شرایطی برای ساخت این خودروها نداشت. از طرف دیگر انزو فراری، دیگر خودروساز مطرح ایتالیایی فرچو لامبورگینی را تحت فشار قرار می‌داد تا رقابتی دیرینه میان این ۲ چهره مطرح دنیای خودروهای لاکچری ایجاد شود. فرچو لامبورگینی پس از ساخت تراکتور به تولید خودروهای نظامی برای ارتش رو آورد.

پس از پایان جنگ جهانی دوم، موقعیتی برای فرچو لامبورگینی مهیا شد تا به رویای دیرینه‌اش برای ساخت خوردوهای پرسرعت دست پیدا کند. وی از این فرصت نهایت استفاده را برد و نسل جدیدی از خودروهای لاچکری و سریع با نام لامبورگینی را به دنیا معرفی کرد. ماجرای رقابت میان فراری و لامبورگینی در سال‌های نخستین این برندها و همچنین تلاشی که فرچو لامبورگینی برای ساخت خودروهای جدید به خرج می‌داد، به داستانی هیجان‌انگیز در فیلم لامبورگینی مردی پشت افسانه تبدیل شده است. این داستان با روایتی هیجان‌انگیز پیش روی مخاطب قرار می‌گیرد و علاقه‌مندان دنیای خودروهای پرسرعت را به خود جلب می‌کند.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم لامبورگینی مردی پشت افسانه

برای شما گفتیم که فرانک گریلو، نقش فرچو لامبورگینی را در فیلم لامبورگینی مردی پشت افسانه ایفا کرده است. گابریل بیرن، نیز در نقش انزو فراری حاضر شده است. همان‌گونه که اشاره شد، رقابتی تنگاتنگ میان انزو فراری و فرچو لامبورگینی بر سر ساخت خودروهای پرسرعت جریان داشت. میرا سوروینو، رومانی رگیانی، فورتوتاتو چرلینو، جورجو کانتارینی و الیا جونز از دیگر چهره‌های مطرح فیلم لامبورگینی مردی پشت افسانه به حساب می‌آیند. رابرت مورسکو، کارگردانی این اثر را بر عهده دارد. جالب است بدانید افتخارهای درخشانی در کارنامه رابرت مورسکو خودنمایی می‌‌کند که مهم‌ترین آن‌ها، دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی است.

در مجموع باید گفت اگر عشق‌ ماشین هستید و به دنیای خودورهای پرسرعت علاقه دارید، فیلم لامبورگینی مردی پشت افسانه انتخاب مناسبی برای شماست. تماشای این فیلم برای طرفداران فرانک گریلو و فیلم‌های زندگینامه‌ای نیز خالی از لطف نخواهد بود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی