ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم ماموریت غیرممکن

علاقه‌مندان فیلم‌های اکشن، مدتی است که چشم‌انتظار اکران جدیدترین نسخه از مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن هستند. خوشبختانه این انتظار به‌پایان رسید و فیلم ماموریت غیرممکن، روزشمار مرگ، قسمت اول (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One) به پرده نقره‌ای راه یافت. نخستین فیلم از این مجموعه‌ آثار در ۱۹۹۶ با هنرنمایی تام کروز اکران شد. این فیلم،‌ اقتباسی از سریالی با همین نام بود. فیلم ماموریت غیرممکن به‌سرعت به یکی از هیجان‌انگیزترین فیلم‌های اکشن تبدیل شد. در نتیجه شرایط برای ساخت نسخه‌های دیگر آن فراهم شد. از آن زمان تاکنون ۷ نسخه از این مجموعه فیلم‌ها اکران شده است. فیلم ماموریت غیرممکن، روزشمار مرگ، هفتمین اثر از این مجموعه آثار به حساب می‌آید. طبق معمول همیشه، تام کروز، فوق‌ستاره دنیای سینما در نقش اول این فیلم حاضر شده است. دیگر هنرپیشه‌های نسخه‌های قبلی این آثار نیز در فیلم ماموریت غیرممکن، روزشمار مرگ، قسمت اول حضور دارند. فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم، یکی از پرمخاطب‌ترین آثار ۲۰۲۳ به حساب می‌آید. به همین دلیل اکران جدیدترین اثر تام کروز را به فال نیک گرفتیم تا نگاهی به ماموریت غیرممکن، روزشمار مرگ، قسمت اول بیندازیم. در انتها نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت این اثر را ببرسی می‌کنیم.

داستان فیلم ماموریت غیرممکن، روزشمار مرگ، قسمت اول از چه قرار است؟

Tom Cruise in Mission: Impossible Dead Reckoning Part One from Paramount Pictures and Skydance.

طرفداران مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن، به‌خوبی درجریان هستند که تام کروز، نقش ایتان هانت، مامور شکست‌ناپذیر و خوش‌تیپ را بر عهده دارد. در جدیدترین اثر از این مجموعه فیلم‌ها، ایتان هانت با فناوری ناشناخته‌ای روبه‌رو می‌شود. این فناوری با نام اِنتیتی شناخته می‌شود. فناوری که از آن صحبت می‌کنیم، نوعی هوش مصنوعی بسیار پیشرفته است. این هوش مصنوعی، توانایی نابودی بشر را دارد. در نتیجه فناوری انتیتی نباید به دست افراد نااهل بیفتد. در غیر این صورت، انسان‌ها در معرض نابودی قرار می‌گیرند. این شرایط باعث می‌شود تا ایتان هانت به همراه یارانش برای نابودی دشمنان آستین بالا بزنند و صحنه‌های بسیار هیجان‌انگیزی را پیش روی مخاطبان قرار دهند.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم ماموریت غیرممکن روزشمار مرگ قسمت اول

برای شما گفتیم که تام کروز، نقش اول این اثر را بر عهده دارد. اگر نسخه‌های قبلی فیلم‌های ماموریت غیرممکن را دیده باشید، حتماً‌ به‌خوبی می‌دانید که این فیلم‌ها به حضور چهره‌های سرشناس و فوق‌ ستاره معروف هستند. در نتیجه در هفتمین نسخه از فیلم‌های ماموریت غیرممکن نیز شاهد حضور ستاره‌های درخشانی هستیم. در این زمینه می‌توان به سایمون پگ، هایلی اتول، شیا ویگهام، نیکلاس هولت و هنری چرنی اشاره کرد. ربکا فرگوسنِ زیبارو و ونسا کربیِ افسونگر نیز در فیلم ماموریت غیرممکن، روزشمار مرگ ایفای نقش کرده‌اند.

سکان کارگردانی فیلم ماموریت غیرممکن، روزشمار مرگ قسمت اول در دست‌های کریستوفر مک‌کوری قرار دارد. اگر اهل فیلم‌های جنایی باشید، حتماً‌ مک‌کوری را می‌شناسید. فیلم بسیار مطرح، مظنونین همیشگی، یکی از درخشان‌ترین آثار مک‌کوری به حساب می‌آید. راه اسلحه، والکیری، لبه فردا و تاپ گان ۲۰۲۲ به‌عنوان دیگر آثار معروف مک‌کوری شناخته می‌شود. جالب است بدانید مک‌کوری، کارگردانی فیلم ماموریت غیرممکن ۶ را نیز انجام داده. به همین دلیل با توجه به سابقه درخشان این کارگردان، مطمئن باشید با اثر درخشانی روبه‌رو هستیم.

در مجموع باید گفت اگر از طرفداران فیلم‌های اکشن هستید، بدون شک از تماشای فیلم ماموریت غیرممکن لذت خواهید برد. مشاهده این اثر برای علاقه‌مندان تام کروز نیز خالی از لطف نیست.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی