ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم میلیون‌ها مایل آن‌طرف‌تر

علاقه‌مندان به دنیای شگفت‌انگیز نجوم به‌خوبی می‌دانند که این دانش‌، روزبه‌روز مرزهای جدیدی پیش روی بشر قرار می‌دهد. به همین دلیل ماموریت‌های فضایی بیشتری نسبت به گذشته انجام می‌شود. در این بین، انصافاً باید گفت که ناسا، پروژه‌های جاه‌طلبانه‌ای دارد. در نتیجه فضانوردان بیشتری نسبت به گذشته راهی آسمان بیکران هستند. همان‌گونه که می‌دانید پرواز، از آن دسته رویاهای بشر بود که این روزها چندان دور از دسترس نیست. با این حال فضانوردی، هنوز هم رویایی است که به‌راحتی نمی‌توان به آن دست پیدا کرد. این شرایط زمینه‌ای برای ساخت فیلم میلیون‌ها مایل آن‌طرف‌تر به دنبال داشته است. فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم، داستان فضانوردی را روایت می‌کند که زندگی بسیار معمولی داشته است. در نتیجه می‌توان گفت فیلم میلیون‌ها مایل آن‌طرف‌تر، فیلمی زندگینامه‌ای است. این فیلم ماجرای خوزه هرناندز، یکی از فضانوردان مشهور حالِ حاضر را روایت می‌کند. رویای دستیابی هرناندز به آسمان بیکران، داستانی است که تماشای آن در پرده نقره‌ای خالی لطف نخواهد بود. با توجه به محبوبیت روزبه‌روز عملیات‌های فضایی، اکران فیلم میلیون‌ها مایل آن‌طرف‌تر را به فال نیک گرفتیم. در ادامه با هم نگاهی به داستان این فیلم میندازیم. در انتها نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت آن را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم میلیون‌ها مایل‌ آن‌طرف‌تر از چه قرار است؟

همان‌گونه که اشاره کردیم، فیلم میلیون‌ها مایل آن‌طرف‌تر، داستان دستیابی رویای خوزه هرناندز برای حضور در فضا را روایت می‌کند. خوزه هرناندز، پسرکی است فقیر و ناچار در روستایی کوچک. وی روزگار سختی را با کار در مزرعه می‌گذراند. با این حال خوزه هرناندز، رویایی بزرگ در سر دارد. وی از کودکی عاشق فضا بود و می‌خواست فضانورد شود. چنین رویایی، برای پسرک فقیری که روزگار خود را به‌سختی می‌‌‌گذراند، کاملاً دور از دسترس به نظر می‌رسد. با این حال خوزه هرناندز از رویای خود دست نمی‌کشد. وی تلاش بیشتری به خرج می‌دهد تا به هر قیمتی که شده، راه فضا را در پیش بگیرد و به یکی از فضانوردان برجسته جهان تبدیل شود. داستان فیلم میلیون‌ها مایل آن‌طرف‌تر توسط بتینا گیلویز، آلخاندرو مارکز آبلا و هرنان جیمنز نگاشته شده است. این داستان، اقتباسی از زندگی واقعی خوزه هرناندز است. فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم، به زندگی واقعی خوزه هرناندز، شباهت‌های زیادی دارد.

فهرست هنرپیشه‌‌ها و عوامل ساخت فیلم میلیون‌ها مایل آن‌طرف‌تر

مایکل پنیا، ستاره مکزیکی، ایفای نقش خوزه هرناندز را در فیلم میلیون‌ها مایل آن‌طرف‌تر برعهده گرفته است. چهره‌های سرشناس دیگری مانند رزا سلزار، خولیو سزار سدی یو، ورونیکا فالکون، سارای بلو، بابی سوتو، اشلی سیارا، اریک جانسون، جردن دین، میشل کروزیک، اما فاسلر، کارلوس اس. سانچز، ایزاک آرلانز، امی زوریل، زوچیکتزال مارتینز، لئوناردو گرانادوس، مرلین اوریبه و خورخه بریزنو در فیلم میلیون‌ها مایل آن‌طرف‌تر حضور دارند. فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم را آلخاندرا مارکز آبلا کارگردانی کرده است.

در مجموع باید گفت اگر به فیلم‌های زندگینامه‌‌ای علاقه دارید، تماشای فیلم میلیون‌ها مایل‌آن‌طرف‌تر برای شما خالی از لطف نخواهد بود. بدون شک علاقه‌مندان دنیای شگفت‌آنگیزِ نجوم نیز از تماشای فیلم میلیون‌ها مایل آن‌طرف‌تر لذت خواهند برد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی