ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم نامه‌های کوچک شرورانه

اولیویا کلمن، از آن دسته هنرپیشه‌های محبوب انگلیسی است که تاکنون فیلم‌های درخشانی از وی دیده‌ایم. تجربه ثابت کرده این چهره سرشناس در هر فیلمی بازی کند، این فیلم به اثری تماشایی تبدیل می‌شود که به‌راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت. یکی از این فیلم‌ها که به‌تازگی اکران شده و مخاطب‌های زیادی را از آن خود کرده، اثری است با نام نامه‌های کوچک شرورانه (Wicked Little Letters). این فیلم از ماجرایی واقعی اقتباس شده و داستانی جالب و غیرمنتظره دارد. فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم در کنار اولیویا کلمن، شاهد حضور چهره‌های درخشان دیگری نیز هست. در این زمینه می‌توان به جسی باکلیِ زیبارو اشاره کرد. از آنجایی که مطمئن هستیم فیلم‌هایی در سبک کمدی سیاه، معمایی، طرفداران بی‌شماری در بین مخاطبین ما دارند، اکران فیلم نامه‌های کوچک شرورانه را به فال نیک گرفتیم تا در ادامه نگاهی به داستان این فیلم بیندازیم. در انتها نیز فهرست عوامل و هنرپیشه‌های این اثر را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم نامه‌های کوچک شرورانه از چه قرار است؟

همان‌گونه که اشاره کردیم، فیلم نامه‌های کوچک شرورانه بر اساس داستانی واقعی ساخته شده‌است. ماجرای این فیلم با دریافت نامه‌ای پر از ناسزا و حرف‌های ناخوشایند توسط زنی با نام ادیث سوران، آغاز می‌شود. نقش ادیث سوران را اولویا کلمن بر عهده گرفته‌است. در همسایگی این زن، بانوی زیبارویی با نام رُز، زندگی می‌کند. رز، دختر کوچکی دارد و از قرار معلوم شوهرش را در نبرد از دست داده‌است. ادیث سوران، پیردختری است مذهبی که بدون اجازه پدر، حق ندارد آب بخورد. ادیث، رز را برای نگارش این نامه‌های شرورانه متهم می‌کند. اینجاست که پای ماموران پلیس به رابطه میان ادیث و رز باز می‌شود. مامورها پس از بررسی‌ مدارک و شواهد، رز را نویسنده نامه‌های شرورانه اعلام می‌کنند. به دنبال این اتفاق، رُز به زندان میفتد. در این بین، رز، مدعی است که هرگز چنین نامه‌‌هایی ننوشته و کاملاً بیگناه است. رز با کمک دوستان و آشنایان، از زندان آزاد می‌شود. از طرف دیگر یک از مامورهای پلیس که زنی است شجاع و کنجکاو، بیگناهی رز را باور می‌کند و برای نجات این زن بی‌نوا آستین بالا می‌زند. به دنبال اتفاق‌هایی غیر منتظره، نامه‌های بیشتری در شهر پخش می‌شود و بیشتر ساکنین شهر، با این نامه‌های شرورانه مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. داستانی که به آن اشاره کردیم، روایتی بامزه و جذاب دارد. از طرف دیگر از آنجایی که با داستانی معمایی روبه‌رو هستیم، در ادامه فیلم با اتفاق‌های غیرمنتظره‌ای روبه‌رو می‌شویم.

فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم نامه‌های کوچک شرورانه

اولیویا کلمن، ستاره‌ی درخشان فیلم نامه‌های کوچک شرورانه به‌حساب می‌آید. انصافاً باید گفت جسی باکلی نیز برای ایفای نقش رز در این فیلم چیزی کم نگذاشته‌است. تیموتی اسپال، هیو اسکینر، جیسون واتکینز، آلیشا ویر، آیلین اتکینز و لولی آدفوپ، به‌عنوان دیگر هنرپیشه‌های فیلم نامه‌های کوچک شرورانه شناخته می‌شوند. تئا شاروک، سکان کارگردانی فیلم نامه‌های کوچک شرورانه را در اختیار دارد.

در مجموع باید گفت اگر از فیلم‌های معمایی در سبک کمدی سیاه لذت می‌برید، تماشای فیلم نامه‌های کوچک شرورانه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بدون شک علاقه‌مندان جسی باکلی و اولیویا کلمن نیز از تماشای هنرپیشه‌های دلخواه خود در این فیلم حسابی لذت خواهند برد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی