ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم ناکس می‌رود

مایکل کیتون از آن دسته هنرپیشه‌‌هایی است که ثابت کرده دود از کنده بلند می‌شود. این هنرپیشه سرشناس، به رغم اینکه سن و سالی از وی گذشته، همچنان پرتلاش است و آثار مطرحی روانه سالن‌های سینما می‌کند. یکی از این فیلم‌ها که به‌تازگی اکران شده، اثری است هیجان‌انگیز و جنایی با نام ناکس می‌رود (Knox Goes Away). فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم  اثری جنایی و تماشایی است. این فیلم که داستانی پیچیده و پر از تعلیق را روایت می‌کند، به موضوعاتی مانند رستگاری، انتقام، خانواده و گذر زمان می‌پردازد. جالب است بدانید مایکل کیتون در کنار هنرپیشگی، سکان کارگردانی این اثر را نیز در دست گرفته‌ است. در نتیجه انتظار می‌‌رود در مقام کارگردان، چیزی برای این اثر کم نگذاشته باشد. جالب‌تر اینکه در کنار مایکل کیتون، هنرپیشه‌های سرشناس دیگری نیز در فیلم ناکس می‌رود، هنرنمایی کرده‌اند. در این زمینه می‌توان به آل پاچینو، اسطوره‌ هالیوود اشاره کرد. تمامی این ویژگی‌ها، فیلم ناکس می‌رود را به اثری تبدیل کرده که به راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت. به همین دلیل اکران این فیلم را به فال نیک گرفتیم تا در ادامه نگاهی به داستان ناکس می‌رود بندازیم. در انتها نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم ناکس می‌رود را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم ناکس می‌رود از چه قرار است؟

مایکل کیتون در این فیلم، نقش جان ناکس را ایفا می‌کند. ناکس یک قاتل حرفه‌ای است که سال‌ها برای یک سازمان مخفی کار کرده و اکنون بازنشسته شده است. این قاتل بی‌رحم، در طول زندگی خود، جان افراد زیادی را گرفته و به ندرت به عواقب اعمال خود فکر کرده است. از قضای روزگار، ناکس گرفتار بیماری زوال عقل می‌شود. این بیماری در مدت زمان اندکی، حافظه ناکس را تخریب خواهد کرد. در نتیجه ناکس که می‌داند زمان زیادی برای زندگی ندارد، تصمیم می‌گیرد گذشته خود را جبران کند و به دنبال رستگاری باشد. در این بین، ناکس متوجه می‌شود که پسری از همسر سابقش دارد. وی تا به حال، پسرش را ندیده است. خطر بیماری زوال عقل و گذشته‌ی ناخوشایند ناکس، باعث می‌شود تا تصمیم بگیرد که رابطه‌ای پدر و پسری با فرزندش برقرار کند. داستان فیلم ناکس می‌رود در ادامه با اتفاق‌های هیجان‌انگیزی ادامه پیدا می‌کند. گذشته تاریک این قاتل حرفه‌ای، راه را برای ایجاد رابطه پدر و فرزندی دشوار می‌کند. از طرف دیگر ناکس با موانع دیگری نیز روبه‌رو می‌شود. پسرش گرفتار ماجرایی ناخوشایند شده و ناکس با تمامی نیرو برای نجات پسرش تلاش می‌‌کند. ناکس مجبور به انجام کارهایی می‌شود که ممکن است او را به مسیر تاریکی بازگرداند. با این حال، کوتاهی نمی‌کند و حاضر است به هر قیمتی، جان فرزندش را نجات دهد.

فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم ناکس می‌رود

مایکل کیتون، در کنار ایفای نقشِ اول فیلم، سکان کارگردانی ناکس می‌رود را در اختیار دارد. مایکل کیتون، جیمز مارسدن، آل پاچینو، مارسیا گی هاردن، مایکل کی و زوئی کازان، هنرپیشه‌های اصلی این اثر به حساب می‌آیند.

در مجموع باید گفت فیلم ناکس می‌رود، اثری جذاب و تأمل‌برانگیز است که برای طرفداران فیلم‌های جنایی و هیجان‌انگیز بسیار جذاب به نظر می‌رسد. این فیلم با داستانی پیچیده و پر از تعلیق، بازی‌های قوی و کارگردانی درخشان، مخاطب را تا انتها درگیر خود نگه می‌دارد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی