ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم نگهبانان کهکشان بخش ۳

تجربه ثابت کرده فیلم‌های ابرقهرمانی با فروش چشمگیری در گیشه روبه‌رو می‌شوند. برای اثبات این ادعا می‌توان به فیلم نگهبانان کهکشان بخش ۳ (Guardians of the Galaxy Vol.3)، اشاره کرد. این فیلم به‌تازگی اکران شده و یکی از آثار مطرح در سینمای ابرقهرمانی به حساب می‌آید. داستان فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم در دنیای سینمایی مارول روایت می‌شود. هم‌اکنون که در حال نگارش معرفی این فیلم هستیم، فیلم نگهبانان کهکشان بخش ۳، مقام دوم فیلم‌های پرفروش ۲۰۲۳ را از آن خود کرده است. به این ترتیب می‌توان گفت با اثری روبه‌رو هستیم که به‌راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت. این فیلم به لحاظ فهرست هنرپیشه‌‌های ترازاول نیز چیزی کم‌وکسر ندارد. از آنجایی که مطمئن هستیم، فیلم‌های ابرقهرمانی طرفداران زیادی در بین مخاطبین ما دارند، اکران فیلم نگهبانان کهکشان بخش ۳ را به فال نیک گرفتیم. در ادامه با هم نگاهی به این فیلم جدید ابرقهرمانی میندازیم. در پایان نیز با هم فهرست هنرپیشه‌‌ها و عوامل ساخت این اثر را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم نگهبانان کهکشان بخش ۳ از چه قرار است؟

علاقه‌مندان مجموعه فیلم‌های نگهبانان کهکشان به‌خوبی می‌دانند که نخستین فیلم از این مجموعه آثار در ۲۰۱۴ به‌روی پرده نقره‌ای رفت. همان‌‌گونه که از فیلم‌های ابرقهرمانی انتظار داریم، سومین نسخه از این مجموعه فیلم‌ها، داستانی که در نسخه‌های دوم و اول روایت شده را ادامه می‌دهد. در بخش ۳ فیلم نگهبانان کهکشان، داستان با ماجراهای پیتر کویل ادامه پیدا کند. وی در این نسخه عزادار از دست‌دادن همراهانش است، با این حال از تلاش برای نابودی دشمنان و حفظ یکپارچگی کیهان دست بر نمی‌دارد. طبق روال معمول فیلم‌های ابرقهرمانی، خطری بزرگ، دنیا و گروه نگهبانان کهکشان را تهدید می‌کند. آدام وارلاک، در این فیلم به نگهبانان کهکشان حمله‌ور می‌شود و جان شخصیت راکت را به خطر میندازد. در نتیجه نگهبانان کهکشان برای پاسخ به چنین جسارتی، آستین بالا می‌زنند و صحنه‌های هیجا‌ن‌انگیز و احساسی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهند.

فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم نگهبانان کهکشان بخش ۳

خوشبختانه می‌توان مدعی شد فهرست هنرپیشه‌های فیلم نگهبانان کهکشان بخش ۳، نسبت به نسخه‌های دیگر این اثر تغییر چندانی نکرده است. طبق روال این مجموعه فیلم‌ها،‌ سکان کارگردانی این فیلم در دست‌های توانمند جیمزگان قرار دارد. کریس پرت، زوئی سالدانا، دیو باتیستا، وین دیزل و بردلی کوپر، ایفای نقش‌های اصلی این اثر را بر عهده گرفته‌اند. به هنرپیشه‌هایی که گفتیم، کارن گیلان، پام کلمنتئیف، شان گان و الیزابت دبیکی را نیز اضافه کنید. به این ترتیب با نگاهی به فهرست هنرپیشه‌های فیلم نگهبانان کهکشان بخش ۳، می‌توان مدعی شد که این اثر به لحاظ هنرپیشه‌های ترازاول، چیزی کم‌و‌کسر ندارد. ویل پولتر، نقش آدام وارلاک، شرور اصلیِ داستان را بر عهده دارد و چوکودی ایووجی، یکی دیگر از نقش‌های مهم فیلم نگهبانان کهکشان بخش ۳ را بازی می‌کند.

در مجموع باید گفت فیلم نگهبانان کهکشان بخش ۳، از دسته فیلم‌های پرهیجان است که علاقه‌مندان دنیای سینمایی مارول حتماً باید به تماشای آن بنشینند. بدون شک مشاهده این فیلم برای علاقه‌مندان آثار هیجان‌انگیز و ابرقهرمانی نیز جذاب خواهد بود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی