ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم هیپنوتیک

بن افلک از آن دسته هنرپیشه‌‌های پرطرفداری است که یدطولایی در فیلم‌های پلیسی دارد. برای نمونه می‌توان به فیلم جذاب دختر گمشده اشاره کرد. به همین دلیل طرفداران، اکران فیلم‌های کارآگاهی با حضور بن افلک را به فال نیک می‌گیرند. این شرایط باعث شد تا سلاطین هالیوود برای ساخت اثری جدید و هیجان‌انگیز در سبک کارآگاهی آستین بالا بزنند. این فیلم با نام هیپنوتیک (Hypnotic) اکران شده است. فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم در ایران با نام افسونگر نیز شناخته می‌شود. این فیلم مفهومی جذاب و هیجان‌انگیزی را با خمیرمایه‌ای کارآگاهی به تصویر کشیده است. فیلم هیپنوتیک سعی دارد به آثار معروفی مانند اینسِپشن (Inception) و ماتریکس تبدیل شود. این اثر، چالش‌های هیجان‌انگیزی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. از آنجایی که مطمئن هستیم فیلم‌های کارآگاهی طرفداران بی‌شماری در بین مخاطبین ما دارند، اکران فیلم هیپنوتیک را به فال نیک گرفتیم تا در ادامه نگاهی به داستان جدیدترین اثر بن افلک بیندازیم. در انتها نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت این اثر را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم هیپنوتیک از چه قرار است؟

بن افلک در فیلم هیپنوتیک، لباس کارآگاهی را بر تن کرده که با مشکلات بی‌شماری دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. دختر این کارآگاه ربوده شده است. به همین دلیل شخصیت اول داستان حاضر است خودش را به آب و آتش بزند تا دخترش را پیدا کند. کمی پس از آغاز فیلم، ماجرا پیچیده‌تر می‌شود. تبهکاران به بانک بزرگی هجوم می‌برند و سرقتی هیجان‌انگیز شکل می‌گیرد. این سرقت با سرقت‌های معمولی فرق دارد و مشخص می‌شود که افرادی در این فیلم توانایی تحت‌تاثیرقراردادن دیگران را دارند. از قرار معلوم این فرد یا افراد، با تحت‌تاثیرقراردادن دیگران، سرقت بزرگی را از بانک ترتیب داده است. با ادامه ماجرا، کارآگاه پلیس و نقش اول داستان سرنخ‌های برای این سرقت بزرگ پیدا می‌کند. بن افلک در ادامه فیلم در کنار اینکه دنبال دختر گمشده‌اش می‌گردد، دست تهبکاران را رو می‌کند و گرفتار ماجرایی پیچیده می‌شود. انصافاً باید گفت فیلم هیپنوتیک، داستانی هیجان‌انگیز و چند لایه دارد که تا آخرین لحظه مخاطب را به تماشای ادامه فیلم وا می‌دارد.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم هیپنوتیک

همان‌گونه که اشاره کردیم، بن افلک نقش اول فیلم هیپنوتیک را بر عهده دارد. ویلیام فیچنِر و آلیس براگا از دیگر هنرپیشه‌‌های تراز اول فیلم هیپنوتیک به‌حساب می‌آیند. ویلیام فیچنر، چهره‌ شناخته‌شده‌ای برای علاقه‌مندان سریال فرار از زندان است. این هنرپیشه درجه‌ یک، نقش‌آفرینی فراموش‌نشدنی در این سریال از خود به جای گذاشت. به چهره‌های سرشناسی که گفتیم، رابرت رودریگویز را هم اضافه کنید. فیلم‌های بسیار مطرحی مانند دسپرادو، بچه‌های جاسوس، روزی روزگاری در مکزیک، شهر گناه، سیاره ترور، ماشته و آلیتا: فرشته جنگ در کارنامه رودریگویز خودنمایی می‌کند. با توجه به این آثار درخشان، می‌توان اطمینان خاطر داشت که رودریگویز برای فیلم هیپنوتیک سنگ تمام گذاشته است.

در مجموع باید گفت اگر از طرفداران فیلم‌های پلیسی هستید و به آثار پیچیده و مفهومی علاقه دارید، فیلم هیپنوتیک انتخاب مناسبی برای شماست. بدون شک طرفداران بن افلک نیز از تماشای این اثر لذت خواهند برد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی