ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم وقتی که نجات جهان را تمام کردی

جولین مور، بازیگر توانمند و زیبارویی است که آثار درخشانی از وی به یاد داریم. این هنرپیشه توانمند به لحاظ تعداد فیلم نیز در گروه چهره‌های پرکار قرار دارد. به لطف این شرایط سالی نیست که یکی دو فیلم از جولین مور اکران نشود. جالب اینجاست جولین مور علاقه خاصی به پذیرش نقش‌های متفاوت دارد. یکی از آثار جدیدی که تازگی اکران شده و نظر مخاطبان را جلب کرده است، فیلم «وقتی که نجات جهان را تمام کردی» (When You Finish Saving the World) به حساب می‌آید. این فیلم در سبکی کمدی درام ساخته شده و جولین مور نقش اول را در آن بر عهده گرفته است. همان‌گونه که می‌دانید تجربه ثابت کرده به‌راحتی نمی‌توان از کنار فیلم‌های جولین مور گذشت. این فیلم به لحاظ ساخت نیز در دست‌های کارگردانی قرار دارد که تاکنون اثر بلند سینمایی از وی ندیده‌ایم. به همین دلیل مخاطب‌ها کنجکاو شده‌اند تا در جریان داستان فیلم وقتی که نجات جهان را تمام کردی،‌ قرار بگیرند. از آنجایی که رسم داریم اطلاعات جدیدترین فیلم‌های اکران‌شده را با همراهان خود مطرح کنیم، در ادامه به معرفی فیلم وقتی که نجات جهان را تمام کردی می‌پردازیم. در انتها نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل این فیل را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم وقتی که نجات جهان را تمام کردی از چه قرار است؟

جسی آیزنبرگ، چهره‌ای شناخته‌شده در دنیای هالیوود به حساب می‌آید. مطمئن هستیم هنرنمایی وآیزنبرگ را در فیلم «شبکه اجتماعی» دیده‌اید. این فیلم به عنوان اثر تجربه هنرپیشگی رسمی آیزنبرگ شناخته می‌شود. با این حال آیزنبرگ جوان توانست نامزدی جایزه اسکار، بافتا و چندین جایزه معتبر دیگر را برای فیلم شبکه‌ اجتماعی از آن خود کند. آیزنبرگ به‌رغم تجربه‌ای ارزشمند در حرفه هنرپیشگی، سابقه‌ای برای کارگردانی نداشت. ناگفته نماند وی در ۲۰۲۰ درام صوتی را با نام وقتی که نجات جهان را تمام کردی، منتشر کرد. این درام، به‌سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد. به همین دلیل جسی آیزنبرگ به این فکر افتاد تا برای ساخت نسخه‌ای سینمایی از این اثر آستین بالا بزند. ماحصل این تلاش فیلمی شد که داستانی کمدی درام دارد. فیلم وقتی که نجات جهان را تمام کردی به زندگی جوانی دبیرستانی با نام زیگی می‌پردازد. زیگی به خوانندگی علاقه خاصی دارد و به همراه مادرش زندگی می‌کند. این مادر و پسر ماجراهای جالبی را تجربه می‌کنند و اتفاق‌های مختلفی را پشت سر می‌گذارند. داستان فیلم وقتی که نجات جهان را تمام کردی از آن دسته داستان‌های خوش‌روایتی است که تا آخرین لحظه مخاطب را به تماشای این اثر وادار می‌کند.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت وقتی که نجات جهان را تمام کردی

برای شما از هنرنمایی جولین مور در فیلم وقتی که نجات جهان را تمام کردی گفتیم. فین ولفهارد نقش پسر جولین مور را در این فیلم بر عهده دارد. اگر اهل تماشای سریال چیزهای عجیب باشید، حتماً نقش‌آفرینی چشمگیر فین ولفهارد را دیده‌اید. وی از ۲۰۱۳ تاکنون در سینما و تلویزیون حضور دارد و یکی از جوان‌های خوش‌آتیه هالیوود به حساب می‌آید.

در مجموع باید گفت فیلم وقتی که نجات جهان را تمام کردی از آن دسته آثار درخشانی است که مخاطب‌های سبک کمدی درام را راضی نگه می‌دارد. تماشای این فیلم را به علاقه‌مندان جولین مور پیشنهاد می‌کنیم.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی