ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم ویتنی هیوستون

ویتنی هیوستون، یکی از پرآوازه‌ترین خواننده‌های چندین دهه اخیر به‌حساب می‌آید. امکان ندارد اهل شنیدن موسیقی‌های آمریکایی باشید و صدای ملکوتی ویتنی هیوستون به گوش شما نخورده باشید. طرفداران موسیقی بهتر از ما می‌دانند نام کمتر خواننده‌‌ای در کتاب رکوردهای گینس ثبت‌ شده است. با این حال ویتنی هیوستون توانست با رکورد بیشترین جایزه، نام خود را در فهرست رکوردهای گینس به ثبت برساند. از قضای روزگار عمر ویتنی هیوستون به دنیا نبود و در ۴۸ سالگی چهره در نقاب خاک کشید. از آنجایی که آوازه ویتنی هیوستون هرگز خاموش نمی‌شود، سلاطین هالیوود به فکر ساخت فیلمی از زندگی و موفقیت‌های این خواننده پرطرفدار افتادند. ماحصل این تلاش با نام ویتنی هیوستون: می‌خواهم با کسی برقصم (Whitney Houston: I Wanna Dance with Somebody) اکران شد. ناگفته پیداست طرفداران ویتنی هیوستون به‌راحتی از کنار آثار مربوط به خواننده دلخواهشان نمی‌گذرند. به همین منظور از آنجایی که مطمئن هستیم ویتنی هیوستون طرفداران زیادی در بین مخاطبین ما دارد، اکران فیلمی که به زندگی و آثار هنری این خواننده می‌پردازد را به بهانه‌ای برای معرفی کوتاهی از این اثر تبدیل کردیم. در ادامه با هم نگاه کوتاهی به داستان فیلم ویتنی هیوستون می‌خواهم با کسی برقصم میندازیم. در انتها نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت این اثر را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم ویتنی هیوستون می‌خواهم با کسی برقصم از چه قرار است؟

طرفداران دنیای موسیقی به‌خوبی می‌دانند که ویتنی هیوستون در اوج شهرت از دنیا رفت. با این حال از آنجایی که این خواننده از دوران کودکی به خوانندگی رو آورده بود، در طول عمر خود توانست آثار چشمگیری به دنیای هنر معرفی کند. داستان فیلم ویتنی هیوستون می‌خواهم با کسی برقصم به دوران نوجوانی این خواننده اشاره می‌کند. در آن زمان ویتنی هیوستون با خوانندگی در کلیسا معروف می‌شود. آوازه صدای خوش ویتنی هیوستون نوجوان به سرعت به گوش سلاطین دنیای موسیقی رسید. در نتیجه قراردادهای کلانی با هیوستون بسته شد. به دنبال این قراردادها، ویتنی هیوستون آلبوم‌های معروفی روانه بازار می‌کند که یکی از دیگری پرفروش‌تر می‌شود. فیلم ویتنی هیوستون می‌خواهم با کسی برقصم دوران موفقیت این خواننده را به خوبی پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. این فیلم داستانی نسبتاً بلند دارد که با لحنی جذاب و تماشایی روایت می‌شود.

هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم ویتنی هیوستون می‌خواهم با کسی برقصم

انصافاً باید گفت مهم‌ترین چهره در بین عوامل ساخت این فیلم، ‌آنتونی مک‌کارتِن است. نام این فیلمنامه‌نویس در نگارش آثار زندگینامه‌ای خودنمایی می‌کند. فیلم معروف بوهمین راپسونی (Bohemian Rhapsody)، اثری که چند سال پیش اکران شد و توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر را برای رامی ملک به دنبال داشته باشد، توسط آنتونی مک‌کارتن نگاشته شده است. به همین دلیل خاطرتان جمع باشد که فیلم ویتنی هیوستون می‌خواهم با کسی برقصم نیز اثری است که داستانی جذاب دارد. به لحاظ هنرپیشه‌ نیز این فیلم چیزی کم‌و‌کسر ندارد. ناموی اَکی، نقش ویتنی هیوستون را در این اثر بر عهده دارد. استنی توچی، اشتون ساندرس، تامارا تونی و نِفِسا ویلیامز از دیگر هنرپیشه‌های فیلم ویتنی هیوستون می‌خواهم با کسی برقصم به حساب می‌آیند.

در مجموع باید گفت اگر از طرفداران ویتنی هیستون هستید و می‌خواهید بیشتر درباره این فوق ستاره بدانید، تماشای فیلم ویتنی هیوستون می‌خواهم با کسی برقصم را به برنامه فیلم‌های آخر هفته خود اضافه کنید. تماشای این اثر را به علاقه‌مندان فیلم‌های موزیکال و زندگینامه‌ای نیز پیشنهاد می‌کنیم.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی