ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم پدر روحانی استو

مارک والبرگ برای فیلم مشت‌زن نامزد جایزه اسکار شد. این هنرپیشه با فیلم‌های مشت‌زنی غریبه نیست. با این حال مارک والبرگ در جدیدترین اثرش، نقش ورزشکاری را بازی می‌کند که مشت‌زنی را کنار گذاشته و به دنبال رستگاری است. فیلم پدر روحانی استو، (Father Stu)، در سبک زندگینامه‌ای روایت شده است. این فیلم بر اساس زندگی واقعی پدر استوارت لانگ، یکی از کشیش‌های معرف دنیای مسیحیت ساخته شده است. ماجرای فیلم پدر روحانی استو، داستانی جذاب و احساسی است که مخاطب را تا آخرین لحظه سرگرم می‌کند. این فیلم در کنار مارک والبرگ، هنرپیشه‌‌های ترازاول دیگری هم دارد که مهم‌ترین آن‌ها، مل گیبسون است. حضور چنین هنرپیشه‌های درجه‌یکی در فیلم خبر از جذابیت آن می‌دهد. به همین دلیل اکران فیلم پدر روحانی استو را به فال نیک گرفتیم تا با هم نگاهی به داستان جدیدترین اثر مارک والبرگ بیندازیم. در پایان نیز هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت این اثر را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم پدر روحانی استو از چه قرار است؟

استوارت لانگ، مشت‌زنی موفق است که روزگار سر سازگاری با وی ندارد. این مشت‌زن مشهور، آسیب می‌بیند و چاره‌ای ندارد به‌غیر از اینکه مشت‌زنی را کنار بگذارد. به همین دلیل خانه‌وکاشانه‌ش را به مقصد لس‌آنجلس ترک می‌گوید. استوارت لانگ قصد دارد تا در لس‌آنجلس برای خودش مال‌و‌منالی جمع کند و زندگی به هم بزند. با این حال دست سرنوشت برنامه‌های دیگری برای او دارد. استوارت لانگ در لس‌آنجلس کار خود را به عنوان فروشنده در یک فروشگاه موادغذایی آغاز می‌کند. از قضای روزگار در این فروشگاه با بانویی زیبارو آشنا می‌شود. این بانو زیبارو اعتقادات مذهبی دارد و پایبند اصول کلیساست. به همین دلیل استوارت لانگ که نرد عشق به این دختر باخته، برای بدست آوردن دل وی راهی کلیسا می‌شود. در این حیص‌وبیص، استورات لانگ تصادف شدیدی با موتور می‌کند. از آنجایی که پای وی به کلیسا باز شده، این تصادف باعث می‌شود تا به زندگی خودش بیشتر فکر کند. در نتیجه تصمیم میگیرد که کشیش شود و بقیه عمرش را به دیگران کمک کند. داستان فیلم پدر روحانی استو، روایتی جذاب از تحول فردی ماجراجوست که رستگاری خود را در خدمت به کلیسا می‌پندارد.

هنرپیشه‌‌ها و عوامل فیلم پدر روحانی استو

برای شما گفتیم که مارک والبرگ، نقش اول را در فیلم پدر روحانی استو بر عهده دارد. مل گیبسون، هنرپیشه ترازاول دیگری است که در این فیلم هنرنمایی کرده است. جکی ویوِر، هنرپیشه استرالیایی که آثار درخشانی را تاکنون از وی دیده‌ایم نیز از دیگر هنرپیشه‌های درجه‌یک فیلم پدر روحانی استو به حساب می‌آید. ترِزا لوئیز، هنرپیشه زیباروی مکزیکی و مالکوم مک‌داوِل فهرست هنرپیشه‌های فیلم پدر روحانی استو را کامل کرده‌اند. این اثر بر اساس زندگی واقعی فردی با نام استوارت لانگ به تصویر کشیده شده است. نگارش فیلمنامه و کارگردانی پدر روحانی به روزالیند راس، واگذار شده است. جالب است بدانید روزالیند راس، تاکنون تجربه‌ای در کارگردانی انجام نداده. با این حال از قرار معلوم برای فیلم پدر روحانی سنگ تمام گذاشته و این اثر نظر مثبت منتقدان سخت‌گیر هالیوود را بدست آورده است.

در مجموع باید گفت اگر به فیلم‌های زندگینامه‌ای علاقه دارید و می‌خواهید مارک والبرگ را در اثری متفاوت مشاهده کنید، تماشای فیلم پدر روحانی استو برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی