ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم پروژه آدام

تنور فیلم‌‌‌های علمی‌تخیلی همیشه گرم است. به همین دلیل نیز سالی چندین فیلم در سبک علمی‌تخیلی منتشر می‌شود. در ۲۰۲۲ نیز همانند سال‌‌های گذشته شاهد اکران فیلم‌های مختلفی در سبک علمی‌تخیلی هستیم. یکی از این آثار که به تازگی اکران شده و نظر مثبت منتقدان و طرفداران را بدست آورده، پروژه آدام (The Adam Project) است. این فیلم در کنار داستان جالب و سرگرم‌کننده از هنرپیشه طرازاولی مانند رایان رینولدز بهره گرفته است. از آنجایی که این روزها فیلم‌‌های علمی‌تخیلی بدون صحنه‌های پرزدوخورد طرفدار پیدا نمی‌کند، در فیلم پروژه آدام با صحنه‌های هیجان‌انگیز و اکشنی روبه‌رو هستیم. این شرایط باعث شده تا فیلم پروژه آدام به انتخاب مناسبی برای طرفداران سبک علمی‌تخیلی تبدیل شود. در ادامه با هم نیم‌نگاهی به داستان فیلم پروژه ادام میندازیم. سپس عوامل این فیلم را بررسی می‌کنیم تا بر اساس این اطلاعات تصمیم درستی درباره تماشای این اثر بگیرید.

داستان فیلم پروژه آدام از چه قرار است؟

فیل پروژه آدام روایتی جالب و مهیج از سفر در زمان را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. داستان فیلم در ۲۰۵۰ آغاز می‌شود. در آن زمان فردی با نام آدام رید، با هنرنمایی رایان رینولدز، در سفینه فضایی خود مشغول پرواز بر فراز جو زمین است. آدام قصد دارد با ورود به یک کرم‌چاله، در زمان سفر کند و به ۲۰۱۸ برسد. او در این سال باید کار مهمی را انجام دهد. با این حال محاسبه‌های وی درست از آب در نمیاید و سر از چندین سال جلوتر در می‌آورد. آدام رید به جنگلی در حوالی محل زندگی‌اش منتقل می‌شود. وی در این شرایط با خودش روبه‌رو می‌شود که هنوز در دوران نوجوانی به‌سر می‌برد. به دنبال رویارویی آدام با نسخه نوجوان خودش، اتفاق‌های عجیب‌و‌غریبی میفتد. در نهایت آدام بزرگسال و آدام نوجوان به همراه یکدیگر به ۲۰۱۸ سفر می‌کنند تا مسیر دنیا را تغییر دهند. اتفاق‌هایی که در این فیلم رخ می‌دهد در کنار مهیج‌بودن، بامزه نیز هستند. طرفداران رایان رینولدز به‌خوبی می‌دانند که این هنرپیشه، استعداد چشمگیری در ایجاد صحنه‌های بامزه در دل لحظه‌های پرهیجان دارد. فیلم پروژه آدام به لطف این صحنه‌ها، جذابیت بیشتری پیدا می‌کند تا به اثری تبدیل شود که مخاطب را تا لحظه‌ آخر سرگرم نگه می‌دارد.

هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم پروژه آدام

رایان ریندولز و مارک رافلو از هنرپشه‌های طرازاول فیلم پروژه آدام به حساب می‌آیند. در کنار این هنرپیشه‌های خوش‌نام، جنیفر گارنر، واکر اسکویل، کاترین کینر و زوئی سالدانیا هنرنمایی کرده‌اند. سکان کارگردانی فیلم پروژه آدام در دست شان لوی قرار گرفته است. همان‌گونه که می‌دانید، شان لوی، یکی از پول‌سازترین کارگردان‌های هالیوود است. این کارگردان برجسته تجربه کارگردانی آثار پرفروشی مانند شب در موزه، کارآموزی شب در موزه: راز مقبره و مرد آزاد را در کارنامه‌اش دارد. به همین دلیل انتظار می‌رود پروژه آدام نیز به اثر پرفروش و پرمخاطبی تبدیل شود.

در مجموع باید گفت فیلم پروژه آدام از آن دسته فیلم‌های هیجان‌انگیزی است که مخاطب را حسابی سرگرم می‌‌کند. تماشای این اثر به هواداران فیلم‌های علمی تخیلی پیشنهاد می‌شود. بدون شک علاقه‌مندان رایان ریندولز نیز لحظه‌های خوشی را با تماشای فیلم پروژه آدام سپری خواهند کرد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی