ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم پسر

فلوریان زلر در ۲۰۲۰ با ساخت فیلم پدر، ثابت کرد که ید طولایی در ساخت درام‌های خانوادگی دارد. این اثر توانست جوایز مختلفی را درو کند و جایزه اسکار را برای آنتونی هاپکینز به ارمغان آورد. پس از گذشت ۲ سال، نام زلر دوباره با درام خانوادگی جذاب دیگری بر سر زبان‌ها افتاده است. این فیلم با نام پسر (Son) روانه سالن‌های سینما شده و چهره‌های خوش‌نامی در آن هنرنمایی می‌کنند. فیلم پسر، همانند فیلم پدر، هنرپیشه‌های مطرح و داستانی جذاب دارد. همان‌گونه که از فلوریان زلر انتظار داریم، این فیلم داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که با مشکلات مختلفی روبه‌رو هستند. جدیدترین اثر فلوریان زلر توانست در مدتی که اکران شده نظر منتقدین سخت‌گیر هالیوود را به خود جلب کند. این فیلم به لحاظ هنرپیشه‌ نیز چهره‌های سرشناسی دارد که معروف‌ترین آن‌ها هیو جکمن است. تجربه تماشای فیلم پدر به مخاطب‌ها ثابت کرد که فلوریان زلر، فیلم بد نمی‌سازد. در نتیجه به‌راحتی نمی‌توان از کنار آثار این کارگردان فرانسوی گذشت. به همین منظور اکران فیلم پسر را به فال نیک گرفتیم تا در ادامه نگاه کوتاهی به داستان این اثر بیندازیم. در پایان نیز با هم فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم پسر را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم پسر از چه قرار است؟

طرفداران فیلم پدر، ساخته فلوریان زلر به‌خوبی در جریان هستند که این فیلم حول محور، پدری پیر روایت می‌شود. فیلم پسر نیز داستان زندگی پسر نوجوان خانواده‌ای را روایت می‌کند که گرفتار مشکلات مختلفی هستند. ماجرای این فیلم به داستان زندگی پسر نوجوانی اشاره دارد که چندین سال از جدایی والدینش می‌گذرد. با این حال این پسر هنوز آن‌گونه که باید و شاید نتوانسته با جدایی والدینش کنار بیاید. پسری که داستان زندگی وی در فیلم روایت می‌شود، تا ۱۷ سالگی با مادرش زندگی می‌کرد. با این حال دیگر تحمل زندگی با مادرش را ندارد و به این فکر افتاده که دوران جوانی خود را در کنار پدرش سپری کند. پدرِ این پسر نیز شریکی برای زندگی خود انتخاب کرده و گرفتار مشکلات شخصی خودش است. از قرار معلوم این پدر در جوانی اشتباه‌هایی مرتکب شده و می‌خواهد این اشتباه‌ها را در میان‌سالگی جبران کند. این شرایط باعث شده تا فیلم پسر، به درامی پیچیده و جذاب تبدیل شود که مخاطب را تا آخرین لحظه مشتاق به تماشای فیلم نگه می‌دارد.

هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم پسر

همان‌گونه که اشاره کردیم، سکان کارگردانی فیلم پسر در دست‌های فلوریان زلر قرار دارد. زلر پیش از این نسخه‌ای تئاتری از فیلم پسر را در فرانسه به روی صحنه برده بود. به همین دلیل می‌توان گفت خاطر مخاطب از داستان فیلم پسر جمع است که با اثری درام و جذاب روبه‌رو هستند. به لحاظ هنرپیشه نیز هیو جکمن به عنوان گل سرسبد هنرپیشه‌های فیلم پسر در این اثر هنرنمایی کرده است. لورا درن و ونسا کربی زیبارو از دیگر هنرپیشه‌‌های فیلم پسر به حساب می‌آیند. به هنرپیشه‌هایی که گفتیم، جورج کوبل،‌هیو کوارشی، زِن مک‌گراث و آنتونی‌ هاپکینز را هم اضافه کنید.

در مجموع باید گفت فیلم پسر اثری درخشان است که مطمئن هستیم طرفداران فیلم‌های درام را راضی نگه می‌دارد. تماشای این اثر را به علاقه‌مندان فیلم‌های خانوادگی پیشنهاد می‌کنیم. بدون شک مشاهده فیلم پسر برای علاقه‌مندان آثار فلوریان زِلر نیز خالی از لطف نخواهد بود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی