ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم کبود

هلی بری جای خود را در فیلم‌های پرزدوخورد محکم کرده است. برای نمونه می‌توان به فیلم پرطرفدار جان ویک ۳ اشاره کرد. با این حال شاهد اکران فیلم جدیدی از هلی بری هستیم که داستانی هیجان‌انگیز و زدوخوردهایی جانانه دارد. این فیلم با نام کبود (Bruised)، راهی سالن‌های سینما شده و توانسته نظر طرفداران فیلم‌های اکشن را به خود جلب کند. فیلم کبود به لحاظ داستان نیز اثری شایسته توجه است. جالب است بدانید هلی بری در کنار هنرنمایی در نقش اول، کارگردانی فیلم کبود را هم بر عهده دارد. از آنجایی که نمی‌توان از کنار فیلم‌های هنرپیشه زیبارویی مانند هلی بری به راحتی گذشت، در ادامه با هم نگاهی به فیلم کبود میندازیم. در پایان نیز با هم فهرست هنرپیشه‌‌ها و عوامل جدیدترین اثر هلی بری را بررسی می‌کنیم. امیدواریم به لطف این اطلاعات با دید بهتری به تماشای فیلم کبود بنشینید.

داستان فیلم کبود

فیلم کبود داستان زندگی زنی با نام جکی را روایت می‌کند. این زن در رشته رزمی MMA مبارزه می‌کند و همیشه با صورت و بدنی کبود به دیدار فرزند کوچکش می‌رود. جی به دنبال اتفاق‌هایی از نگهداری فرزند کوچکش باز می‌ماند. به همین دلیل دادگاه سرپرستی این کودک را از جکی می‌گیرد. جکی روزگار سختی را می‌گذراند و مجبور می‌شود خانه‌ها را نظافت کند. با این حال پس از مدتی دوباره به دنیای مسابقات رزمی باز می‌گردد تا در کنار بدست آوردن آبروی دوباره، رابطه‌ا‌ی که با فرزندش دارد را نیز بهبود بخشد. فیلم کبود، در کنار صحنه‌های پرزدوخورد و مبارزه‌های جانانه‌ای دارد، فیلمی مادرانه است که تلاش جکی برای سروسامان‌دادن به زندگی نابسامانش را روایت می‌کند. هیجان در این فیلم گاهی اوقات به اوج می‌رسد و بعضی مواقع نیز صحنه‌های احساسی آن با روح‌و‌روان مخاطب بازی می‌کند.

هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم کبود

هلی بری نقش اول زن را در این فیلم بر عهده دارد. این هنرپیشه زیبارو در کنار هنرپیشگی، سکان کارگردانی فیلم کبود را هم در اختیار گرفته است. با توجه به اینکه هلی بری آثار زیادی کارگردانی نکرده، باید دید این هنرپیشه خوشنام چگونه بخت خود را در کارگردانی فیلم‌های هالیوودی امتحان خواهد کرد. فیلمنامه کبود را میشل روزنفرب نگاشته است. شامیر اندرسون، آدان کانتو و شیلا آتیم از دیگر هنرپیشه‌های فیلم کبود به حساب می‌آیند. این فیلم به‌عنوان اثری اکشن و هیجانی به لحاظ هنرپیشه چیزی کم‌و‌کسر ندارد. یدطولای هلی بری در فیلم‌های پرزدوخورد باعث شده تا فیلم کبود به انتخاب مناسبی برای طرفداران آثار هیجان‌انگیز تبدیل شود.

در مجموع باید گفت از آنجایی که هلی بری رسم ندارد در فیلم‌های سطحی و کم‌فروش بازی کند، بدون شک در فیلم کبود با اثری جذاب روبه‌رو خواهیم بود. این فیلم طرفداران ورزش‌های رزمی را نیز ناامید نخواهد کرد. در این بین از داستان درام فیلم کبود نیز نباید فراموش کنیم. این داستان طرفداران فیلم‌های پرزدوخوردن را تا آخرین لحظه هیجا‌ن‌زده نگه می‌دارد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی