ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم کرید ۳

مشت‌زنی از آن رشته‌های هیجان‌انگیز است که راه خود را به دنیای سینما باز کرده. علاقه‌مندان این رشته ورزشی به‌خوبی می‌دانند تاکنون آثار معروفی درباره مشت‌زنی ساخته شده است. با این حال مجموعه فیلم‌های راکی، در گروه بهترین آثار سینمای مشت‌‌زنی قرار دارند. پس از انتشار چندین نسخه از فیلم‌های راکی، ساخت این فیلم‌ها با توقفی چندین ساله روبه‌رو شد. در نهایت مجموعه فیلم‌های جدیدی با نام کِرید (Creed) به عنوان دنباله معنوی فیلم‌های راکی روانه سالن‌های سینما شد. این فیلم‌ها فروش چشمگیری را در گیشه تجربه کردند. در نتیجه راه برای ساخت نسخه‌های جدید کرید هموار شد. اخیراً نیز سومین نسخه از مجموعه فیلم‌های کِرید با نام کرید ۳ روانه سالن‌های سینما شده است. این فیلم هنرپیشه‌های درخشانی دارد که معروف‌ترینِ آن‌ها، مایکل بی‌‌.‌جردن است. از آنجایی که فیلم‌های درام ورزشی طرفداران زیاد در بین مخاطبین ما دارند، در ادامه با هم نگاهی به داستان فیلم کرید ۳ میندازیم. در انتها نیز فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل این فیلم پرهیجان و جذاب را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم کرید ۳ از چه قرار است

اگر مجموعه فیلم‌های کرید را دیده باشید، حتماً به‌خوبی در جریان هستید که آدونیس کرید، شخصیت اول این سری فیلم‌هاست. آدونیس کرید،‌ مشت‌زنی بزن‌بهادر است که در رینگ بکس حریف ندارد. در دومین نسخه از این مجموعه فیلم‌ها، آدونیس توانست حریفان را یکی پس از دیگری پشت‌ سر بگذارید و نفرِ اولِ دنیای مشت‌زنی شود. ماجرای سومین نسخه از فیلم‌های کرید به ۵ سال پس از موفقیت آدونیس کریس در بدست آوردن عنوان قهرمانی مشت‌زنی باز می‌گردد. در این فیلم آدونیس کرید همچنان نفر اول دنیاست و به موفقیت‌های خود ادامه می‌‌دهد. از طرف دیگر به لحاظ خانوادگی نیز اوضاع خوبی را سپری می‌کند. در این بین یکی از دوستان آدونیس که مدت‌هاست در زندان به سر می‌برد، آزاد می‌شود. این فرد نیز همانند آدونیس کرید، مشت‌زنی حرفه‌ای است که مدت‌ها از رینگ بکس به دور مانده است. با این حال دوست آدونیس کرید پس از آزادی از زندان قصد دارد تا دوباره به میدان مشت‌زنی برگردد. به همین دلیل رقابتی نفس‌گیر میان آدونیس و دوستش در رینگ بکس شکل می‌گیرد. از یک طرف آدونیس باید برای حفظ افتخارهای خود تلاش کند. از طرف دیگر نیز دامیان، دوست آدونیس، چیزی برای از دست دادن ندارد و حاضر است برای رسیدن به عنوان قهرمانی از همه چیز بگذرد.

هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم کرید از چه قرار است

برای شما گفتیم که مایکل بی.‌جردن، همانند نسخه‌های قبل در این نسخه نیز نقش آدونیس کرید را بر عهده دارد. جالب است بدانید هنرنمایی‌های مایکل بی‌.‌جردن در فیلم کرید به همین جا خلاصه نمی‌شود. وی سکان کارگردانی این اثر را نیز در اختیار دارد. رایان کوگلر، داستان سومین نسخه از مجموعه فیلم‌های کرید را نوشته است. تسا تامپسون، جاناتان میجرز، وود هریس، فلوریان مونتئانو و فیلیسیا رشاد از دیگر هنرپیشه‌های سومین نسخه از مجموعه فیلم‌های کرید به حساب می‌آیند.

در مجموع باید گفت اگر به فیلم‌های درام ورزشی علاقه دارید، تماشای فیلم کرید ۳ را به برنامه فیلم‌های آخر هفته خود اضافه کنید. بدون شک مشاهده این فیلم برای طرفداران مایکل‌ بی.‌جردن نیز خالی از لطف نخواهد بود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی