ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم گذرگاه قصاب

نیکلاس کیج مدتی است حسابی پرکار شده و چندین اثر پرطرفدار روانه سالن‌های سینما کرده است. یکی از این آثار که به‌تازگی اکران شده و نظر منتقدان را جلب کرده، فیلمی است با نام گذرگاه قصاب (Butcher’s Crossing). این فیلم سبک‌و‌سیاقی وسترن دارد. همان‌گونه که می‌‌دانید، فیلم‌های وسترن از آن دسته آثاری هستند که طرفداران خاص خودشان را دارند. نیکلاس کیج از آن دسته هنرپیشه‌هایی است که تاکنون آثار مطرحی از وی در سبک وسترن دیده‌ایم. فیلمی که اخیراً اکران شده، توانسته جای خود را در دل هواداران این سبک باز کند. این فیلم از کتابی با همین نام اقتباس شده است. در نتیجه با اثری روبه‌رو هستیم که ثابت‌کرده، داستانی جذاب دارد. به لحاظ عوامل ساخت نیز با اثری سروکار داریم که چهره‌های سرشناسی در ساخت آن شرکت‌ داشته‌اند. از آنجایی که مطمئن هستیم سبک وسترن، طرفداران زیادی در بین مخاطبین ما دارد، اکران فیلم گذرگاه قصاب را به فال نیک گرفتیم تا در ادامه با هم نگاهی به داستان این فیلم بندازیم. در انتها نیز فهرست عوامل ساخت و هنرپیشه‌های فیلم گذرگاه قصاب را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم‌ گذرگاه قصاب از چه قرار است؟

نیکلاس کیج در فیلم گذرگاه قصاب، نقش مردی ماجراجو را ایفا می‌کند. وی سرگروه افرادی است که راهی سفری خطرناک برای شکار بوفاو هستند. این افراد به همراه نیکلاس کیج راه غرب وحشی را در پیش گرفته‌اند. آن‌ها می‌‌خواهند به سرزمین‌هایی بروند که کمتر کسی تاکنون به آن‌ها پا گذاشته است. این سرزمین وحشی، به‌سرعت زندگی اعضای گروهِ نیکلاس کیج را تغییر می‌دهد. این افراد به دلیل رویارویی با خشم مادر طبیعت، رفته‌رفته عقل خود را از دست می‌دهند. در نتیجه مبارزه‌ای نفس گیر میان نیکلاس کیج و دیگر همراهانش و قدرت طبیعت رخ می‌دهد. درواقع می‌توان گفت فیلم جدید نیکلاس کیج، تلاش وی و همراهانش برای بقا در طبیعتی خطرناک و وحشی است. این داستان در کنار رویارویی با طبیعت، تعامل انسان‌ها در شرایط دشوار را به تصویر می‌کشد. داستانی که از آن صحبت می‌کنیم از کتابی با همین نام اقتباس شده است. این کتاب را جان ادوارد ویلیامز، یکی از نویسنده‌‌های فقید آمریکایی به رشته تحریر در آورده است.

هنرپیشه‌‌ها و عوامل ساخت فیلم گذرگاه قصاب

همان‌گونه که اشاره کردیم، نیکلاس کیج در فیلم گذرگاه قصاب، ایفای نقش اول را بر عهده دارد. با توجه به آثاری که از نیکلاس کیج دیده‌‌ایم، می‌توان انتظار داشت که این بازیگر برای فیلم گذرگاه قصاب چیزی کم‌و‌کسر نگذاشته باشد. در کنار نیکلاس کیج، چهره‌های سرشناس دیگری نیز در این فیلم حضور دارند. در این زمینه می‌توان به فِرِد هِچینگِر، زاندر برکلی، ریچل کِلر، جرمی باب و پاول راچی اشاره کرد. سکان کارگردانی این اثر در دست‌های گیب پُولسکی قرار دارد. این کارگردان تاکنون تجربه‌های درخشانی در حوزه ساخت مستند داشته است. از آنجایی قسمت‌هایی بی‌شماری از فیلم گذرگاه قصاب در دل طبیعت وحشی فیلم‌برداری شده، انتظار داریم گیب پولکسی به خوبی از عهده نمایش زیبایی‌های طبیعت بر آمده باشد.

در مجموع باید گفت تماشای فیلم گذرگاه قصاب برای طرفداران نیکلاس کیج، خالی از لطف نخواهد بود. بدون شک علاقه‌مندان فیلم‌های وسترن نیز از تماشای فیلم گذرگاه قصاب خوشنود می‌شوند.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی