ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی مستند جنایی The Jinx

Jinx 2

عنوان مستند The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst بسیار زیرکانه و ماهرانه انتخاب شده است . این مستند ۶ قسمتی از شبکه HBO روایتگر ماجرای فردی به نام «دِرست» است که با وجود زندگی راحت و ثروتمندانه خود ممکن است مسئول مرگ سه نفر بوده باشد . ماجرای آقای دِرست که چند دهه ای هست بحث داغ اخبار و روزنامه ها به شمار می رود حال در مستند The Jinx به کارگردانی «اندرو هِرکی» و با فیلمبرداری «مارک اِسمرلینگ» به روایتی واقعی از داستان های جنایی تبدیل شده و پا را فراتر از کنجکاویِ اخبار و روزنامه ها گذاشته است .

Jinx 3

«دِرست» که به خاطر ملک و املاک زیادی که پدرش در نیویورک در اختیار داشت ، در ناز و نعمت به دنیا آمده بود در ماجرای ناپدید شدن همسر اولش یعنی «کتی» در سال ۱۹۸۲ ، قتل یکی از دوستان نزدیکش به نام «سوزان برمن» در سال ۲۰۰۰ و همچنین داستان قتل یکی از همسایگانش به نام «موریس بلک» در سال ۲۰۰۱مظنون اصلی بوده است.

داستان زندگی واقعی «دِرست» در واقع داستان زندگی افراد ثروتمندی همچو اوست که لذت بی مسئولیت و آزادی بی حد و حصری را تجربه می کند که افراد فقیر حتی خوابش را هم نمی بینند . در واقع این فیلم دستگاه عدالت را مقصر وجود چنین پدیده هایی می داند .

«هِرکی» و «اِسمرلینگ» ، «دِرست» را در مستند The Jinx فردی باهوش ، مغرور و کناره گیر معرفی می کنند . رفتار او در ابتدا مخاطب را به شدت بُهت زده می کند . با پیش رفتن داستانِ مستند The Jinx متوجه می شوید که شاهد چیزی هستید که برایتان بیگانه بود . «دِرست» تا به حال هیچگونه موقعیت نا امنی در زندگیش تجربه نکرده است . او آن قدر در ثروت غرق شده که طوری رفتار می کند که گویی هر خطایی در زندگی را می توان به مدد ثروت حل و فصل کرد .

این مستند بازیگران جالب توجه دیگری نیز دارد همچون همسر فعلی دِرست یعنی خانوم «دبرا لی کاراتِن» که انسانی انعطاف پذیر به نظر می رسید و همچنین یکی از وکیل مدافع های  او به نام «تکسان دیک دیگورین» که اگر خودِ من روزی متهم به قتلی شوم از او خواهم خواست که از من دفاع کند!

اگر شما به «داستان های جنایی واقعی» علاقه مند هستید تصور میکنم که مستند The Jinx را کاملا می پسندید و اگر هم مثل خود من در تماشای مستندهای این ژانر شک و تردید دارید مستند The Jinx مسلما شما را به تجدید نظر درباره ارزش ژانر مستند جنایی وادار خواهد کرد . کاری که این مستند با خودِ من کرد …

Jinx 4

برای دانلود زیر نویس انگلیسی مستند The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst به انتهای همین نوشته مراجعه نمایید.

برای سفارش زیرنویس فارسی مستند The Jinx: The Life and Deaths of Robert Durst به بخش سفارش ترجمه مراجعه نمایید.

شما می توانید تریلر مستند را از کانال آپارات فیلم مترجم مشاهده نمایید.

منبع : Yahoo

مترجم : مهدی طالبی

 

زیرنویس انگلیسی مستند The Jinx

Download SRT

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی