ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

مورد انتظارترین فیلم های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰

به نظر می رسد سالی سرشار از هیجان را در پیش رو داریم. از زنان ابرقهرمان گرفته تا آن جاسوس بی پروای دوست داشتنی جیمز باند، همگی قرار است با ماجراجویی های خود به زندگانی ما طعم دیگری ببخشند. امروز به فهرست هشت فیلم از مورد انتظارترین فیلم های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ نگاهی خواهیم انداخت.

فیلم شماره ۸: Star Wars: The Rise of Skywalker (بیست دسامبر ۲۰۱۹)

داستان فیلم: باقی مانده افراد گروه «رزیستنس» باری دیگر با دولت دیکتاتوری «فرست اوردر» رو به رو می شوند. در این بین جدال قدیمی بین «جدای» ها و «سیت» های شیطان صفت به اوج خود می رسد. مجموعه «اسکای واکر» فیلم های محبوب «جنگ ستارگان» در این فیلم به پایان خود می رسد.

فیلم شماره ۷: Bond 25 (هشت آوریل ۲۰۲۰)

داستان فیلم: جیمز باند دوره استراحت و بازنشستگی خود از ماموریت های عملیاتی را پشت سر می گذارد. اما دیری نمی گذرد که دوست قدیمی او در سی آی ای، فلیکس لیتر، از جیمز باند برای حل پرونده ای کمک می خواهد. حال جیمز باند می بایست با فردی خطرناک که تکنولوژی جدیدی برای تهدید بشریت در اختیار دارد رو به رو شود.

فیلم شماره ۶: Wonder Woman 1984 (پنج ژوئن ۲۰۲۰)

داستان فیلم: واندر وومن ابرقهرمان در دوران جنگ سرد بین امریکا و اتحاد جماهیر شوروی در دهه ۱۹۸۰، با ابرقهرمان نیرومند و خشنی بنام چیتا رو به رو می شود.

فیلم شماره ۵: Black Widow (یک می ۲۰۲۰)

داستان فیلم: این فیلم داستان تبدیل شدن جاسوسی بین المللی بنام ناتاشا رومانف به ابرقهرمانی بنام «بیوه سیاه» را برای ما روایت می کند.

فیلم شماره ۴: New Mutants (دو آگوست ۲۰۱۹)

داستان فیلم: هنگامی که پنج نوجوان «جهش یافته» در مکانی نامعلوم زندانی می شوند به توانایی های خارق العاده خود پی می برند و در تلاش هستند از این مهم برای نجات جان خود استفاده کنند.

فیلم شماره ۳: Birds of Prey (هفت فوریه ۲۰۲۰)

داستان فیلم: پس از اتفاقات فیلم Suicide Squad بتمن گوتهام سیتی را ترک کرده است و اکنون این شهر در برابر ظلم و ستم بسیار آسیب پذیر می باشد. هارلی کویین نیز پس از ترک جوکر با ابرقهرمانانی چون بلک کنیری، هانترس و رنه مونتویا همراه می شود تا جان دختری که توسط یکی از شیطان صفت ترین خلاف کارهای شهر تهدید می شود را نجات دهد.

فیلم شماره ۲: Terminator: Dark Fate (یک نوامبر ۲۰۱۹)

داستان فیلم: بیست و هفت سال پس از اتفاقات فیلم Terminator 2: Judgment Day ترمیناتوری بسیار پیشرفته از آینده توسط کمپانی اسکای نت جهت نابودی دنی راموس، گریس (انسانی سایبورگی) و دوستانش فرستاده می شود. سارا کانر و ترمیناتور دوست داشتنی فیلم Terminator 2: Judgment Day با بازی آرنولد شوارتزنگر برای نجات آینده به کمک آنان می شتابند.

فیلم شماره ۱: Joker (چهار اکتبر ۲۰۱۹)

داستان فیلم: اتفاقات فیلم در سال ۱۹۸۱ در شهر گوتهام سیتی رخ می دهد. جاییکه استند آپ کمدینی بنام آرتور فلک پس از شکست در این راه به دنیای خلاف کاران گوتهام سیتی راه پیدا می کند و می تواند به شهرت بسیاری در بین خلاف کاران شهر برسد.

 

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی