ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

نامزدهای بهترین فیلم اسکار ۲۰۱۸ (قسمت سوم)

دانکرک

اگر این شاهکار جنگ جهانی دوم کریستوفر نولان به جای فصل تابستان در فصل پاییز اکران می شد خیلی انتظار بیشتری می رفت تا به عنوان شانس اصلی برنده جایزه بهترین فیلم در اسکار پیش رو مطرح شود. البته بر کسی پوشیده نیست که آکادمی اسکار در گذشته به فیلم های این کارگردان خلاق و حرفه ای با وجود ساخت فوق العاده و موفقیت چشمگیر در سینماها بی توجهی نشان داده است (مثل فیلم شوالیه تاریکی). اما به نظر می رسد که بالاخره این شاهکار هنری کریستوفر نولان ویژگی هایی دارد که نظر آکادمی اسکار را به خود جلب خواهد کرد.

  پروژه فلوریدا

فیلم ((پروژه فلوریدا)) جدیدترین ساخته شان بیکر پس از فیلم ((نارنگی)) می باشد. اما آیا فیلمی که از بودجه کمی برای ساخت خود بهره برده است و به غیر از ((ویلم دفو)) بازیگر درجه اول دیگری در آن نقش آفرینی نمی کند می تواند شانسی در اسکار سال ۲۰۱۸ داشته باشد؟ باید در جواب این سوال گفت بلی! این فیلم در جشنواره گوتهام نامزد دریافت چندین جایزه شد و از این منظر بهترین فیلمی می باشد که تاکنون در پاییز امسال اکران شده است. بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند که  ((بروکلین پرینس)) دختر کوچولوی شش ساله ای که در این فیلم بسیار عالی نقش ایفا می کند و از بازیگران اصلی نیز می باشد از شانس بسیار زیادی برای برنده شدن جایزه بهترین بازیگر زن اسکار بهره می برد.

برو بیرون

فیلم های ترسناکی که تاکنون در مراسم اسکار نامزد دریافت بهترین فیلم سال شده اند بسیار اندک می باشند که جدیدترین آن به سال ۲۰۱۰ باز می گردد. سالی که در آن فیلم ((قوی سیاه)) نامزد دریافت بهترین فیلم شد. پیش تر از آن فیلم ((حس ششم)) در سال ۱۹۹۹ بود. تنها فیلم ترسناکی که برنده جایزه بهترین فیلم سال شد فیلمی نبود جز ((سکوت بره ها)) در سال ۱۹۹۱٫ بسیاری از کارشناسان سینما بر این باور هستند که اولین فیلم جوردن پیل بنام ((برو بیرون)) دارای شانس بسیار زیادی برای کسب عنوان برترین فیلم سال می باشد. این فیلم تاکنون شروع خوبی داشته است و در جشنواره فیلم گوتهام نیز موفقیت چشمگیری داشته است.

 

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

 

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی