ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

نقد و بررسی انیمیشن Tangled: Before Ever After

 

 دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

دانلود تریلر فیلم و خبرهای سینمایی

 گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

گفتگو درباره فیلم ها و بازی ها روز دنیا

عکس های روز سینمایی

عکس های روز سینمایی

 

راپانزل با موهای جادویی و بلند خود برگشته است. انیمیشن “گیسوکمند: ماجراهای قبل از عروسی” که بعد از سریال تلویزیونی آن ساخته شده است، داستان راپانزل و فلین رایدر را روایت میکند و در ادامه نیز ماجراهای فیلم اصلی و ماجراهای قبل از فیلم کوتاه گیسوکمند را به تصویر میکشد. حتما در تیزرهای تبلیغاتی گیسوکمند دیده اید که موهای راپانزل دوباره مثل روز اول بلند شده اند تا برای او خوش شانسی بیاورند. در این انیمیشن می بینیم که چطور موهای ۱۵ سانتی متری و مهارنشدنی راپانزل دوباره شروع به رشد میکنند. (البته عجیب است که با چنین موهای بلندی دچار سردرد نمی شود؛ شاید خاصیت جادویی موها او را از سردرد نجات می دهد!) موهای راپانزل نقش مهمی در داستان ایفا می کنند و دلیل رشد مجدد آن ها نیز به خوبی در داستان بیان میشود. با این حال راپانزل اینبار درگیر کشمکش تازه ای می شود و آن نبود آزادی است.

فکرش را بکنید! او سال های زیادی از عمرش را در آخرین طبقه یک برج به تنهایی زندگی کرده است و اخیرا طعم آزادی را چشیده است. با اینکه مدت زیادی از بازگشت او به پدر و مادرش یعنی شاه و ملکه کورونا نگذشته است اما او هنوز فرصتی پیدا نکرده تا دنیای اطراف خود را کشف کند چرا که باید زندگی به عنوان یک پرنسس را یاد بگیرد. پدر راپانزل نیز که هیچوقت خودش را به خاطر ربوده شدن دخترش نبخشیده است، شدیدا مراقب راپانزل است و نمی گذارد از جلوی چشمانش دور شود. در نهایت با اینکه دوستان خوبی مثل یوجین، پاسکال و ماکسیموس در کنار راپانزل هستند اما او هنوز هم احساس خوشحالی نمی کند. گیسوکمند هم مانند دیگر انیمیشن های ساخته شرکت دیزنی مملو از ترانه و آواز است. آلن مِنکِن و گلن اسلاتر که ترانه های این مجموعه را نوشته اند کمک بزرگی به بهبود خط سیر داستان کرده اند و در واقع مکمل آن بوده اند.

با این حال برای شنیدن ترانه های گیرا و جذاب این انیمیشن باید اندکی صبر کنید. هیچکس نمی داند که پایان خوش زندگی راپانزل در جشن عروسی او اتفاق افتاد یا هنگامی که تصمیم گرفت دنیای بیرون را کشف کند! در هر حال او راهی پیدا می کند تا از دست نگهبانان فرار کند و ماجراجویی های خود را آغاز کند. ساختار این انیمیشن با فیلم اصلی متفاوت است و مانند سریال تلویزیونی آن به صورت دو بعدی ساخته شده است و ظاهرا کمپانی دیزنی سعی داشته تا به مخاطبان یادآوری کند انیمیشن های دو بعدی به چه شکل بوده اند. یکی از نکات مثبت این انیمیشن این است که حالات و احساسات بازیگران تا حد زیادی به واقعیت نزدیک شده است؛ با این حال پاسکال ذره ای تغییر نکرده و باز هم همان چهره اخمو و عبوس را دارد. گیسوکمند: ماجراهای قبل از عروسی با بودجه ای بالغ بر ۲٫۸۷ میلیون دلار ساخته و در مارس ۲۰۱۷ اکران شد و افرادی نظیر مندی مور، زاخاری لوی و اِدِن اسپینوسا در آن به صداپیشگی پرداختند.

شما میتوانید زیرنویس انگلیسی و فارسی این انیمیشن را از زیر دریافت نمایید.

شما می توانید تریلر انیمیشن را از کانال آپارات فیلم مترجم مشاهده نمایید.

مترجم : ب. فاطمی

منبع : IGN

دانلود زیرنویس انگلیسی و فارسی انیمیشن Tangled: Before Ever After

Download SRT

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی