ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

هفت فیلم برتر ۲۰۱۶ : پیشنهاد نوروز ۹۶

هفت فیلم برتر ۲۰۱۶ : فیلمهای پیشنهادی برای تماشا در نوروز ۹۶

فهرست هفت فیلم برتر ۲۰۱۶ پیشنهادی فیلم مترجم ترتیب خاصی ندارد و شما به تناسب امتیاز و ژانر فیلم می توانید بر اساس ذائقه خود به تماشای آنها در نوروز امسال بنشینید.

لینک دانلود هر فیلم با کیفیت عالی و حجم مناسب به همراه زیرنویس انگلیسی و فارسی آنها نیز تهیه شده است.

Hacksaw Ridge

اگرچه این فیلم اکشن-درام از لحاظ فنی یک شاهکار محسوب می شود اما درون مایه آن کاملا با دیگر فیلم های اکشن متفاوت است. مل گیبسون که کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد علاوه بر نمایش شجاعت ها و دلاوری های یک سرباز جنگ جهانی دوم، نشان می دهد که چطور شخصیت افراد بعد از ورود به جنگ دچار دگرگونی می شود و چه افراد سرسخت و با شهامتی از دل این جنگ ها بیرون آمده اند. در این فیلم ماهیت ویرانگر و مخرب جنگ بارها و بارها به مخاطب گوشزد می شود و در عین حال کارگردان به زیبایی این صحنه ها را به تصویر کشیده است- از نمونه های آن میتوان به صحنه سازی های خارق العاده از فرود بمب ها به اهداف انسانی و متلاشی شدن جمع بزرگی از آن ها اشاره کرد. داستان به گونه ای پیش می رود که دزموند (با بازی اندرو گارفیلد) ابتدا با شخصیتی ضعیف به مخاطب معرفی می شود و در نهایت میبینیم که به یک قهرمان تبدیل شده است. بسیاری از سربازان و افسرانی که در ابتدا دزموند را به دلیل امتناع از حمل سلاح جنگی مورد تمسخر قرار می دادند، بعدا به شجاعت ها و باورهای عمیق او افتخار کردند. ستیغ ارّه ای که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است ماجرای قهرمانی های دزموند داس در یکی از نبرد های خونین جنگ جهانی دوم را نشان می دهد که بدون شلیک حتی یک گلوله جان ۷۵ تن را نجات داد. باور عموم بر این است که جنگ تنها در کشتن خلاصه می شود اما او تنها سرباز آمریکایی در جنگ بود که بدون هیچگونه سلاحی به مبارزه در خط مقدم پرداخت. دزموند که به عنوان پزشک ارتش در جنگ خدمت می کرد به تنهایی سربازان زخمی را از خطوط دشمن دور کرد و با دشمن به مبارزه پرداخت و سپس به اولین فرد مخالف با سربازی تبدیل شد که توانست مدال افتخار کنگره‌ی ایالات متحده آمریکا را به دست آورد. این فیلم که با بودجه ای بالغ بر ۴۰ میلیون دلار ساخته شد توانست نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند.

دانلود با کیفیت ۷۲۰P

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

Doctor Strange

فیلم Doctor Strange برگرفته از یکی از شخصیت های کامیک Marvel است که توسط خود استودیو Marvel تهیه شده است. بازیگر سری جدید و محبوب Sherlock Homles یعنی Benedict Cumberbatch نقش Doctor Strange را بر عهده گرفته است. فیلم به کارگردانی Scott Derrickson و به تهیه کنندگی Kevin Feige و نویسندگی Jon Spaihts،  Scott Derrickson و C.Robert Cargill ساخته شده است. ساخت این فیلم ۱۶۵ میلیون دلار هزینه داشته و خود فیلم نیز ۶۵۹٫۲ میلیون دلار تا به امروز درآمد زایی داشته است. خلاصه داستان فیلم از این قرار است که یک جراح مغز و اعصاب سابق در راه بدست آوردن راهی برای کشف راز شفا، سر از دنیایی عجیب و سری در می آورد. کیفیت و حال و هوای فیلم تا حدود زیادی شما رو به یاد فیلم Inception به کارگردانی Christopher Nolan می اندازد. جلوه های ویژه این فیلم مانند اکثر فیلم های Marvel کم نظیر اما دارای سبکی متفاوت است.

دانلود با کیفیت ۷۲۰P

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

Fantastic Beasts and Where to Find Them

فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them به کارگردانی David Yates و تهیه کنندگی و نویسندگی J.K. Rowling است. فیلم که خود بر اساس کتابی بر اساس داستانی فرعی در دنیای هری پاتر به شمار میرود توسط Warner Bros. Pictures منتشر شده است. David Yates کارگردانی فیلم های هری پاتر را در کارنامه خود ثبت کرده است. Eddie Redmayne، Katherine Waterson، Dan Fogler و Alison Sudol از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نفش آفرینی می کنند. داستان فیلم ماجراجویی های نویسنده ای به نام Newt Scamander در انجمن مخفی جادوگرها در نیویورک ۷۰ سال قبل از اینکه هری پاتر کتابش را در مدرسه بخواند روایت میکند. این فیلم درآمدزایی بسیار خوبی داشته است بطوری که هزینه ساخت آن تنها ۱۸۰ میلیون دلار اما درآمد فیلم تا بدین لحظه ۸۰۶ میلیون دلار بوده است. نظرات منتقدین در سایت Rotten Tomatos نسبت به این فیلم را می توان در کل مثبت ارزیابی کرد؛ گرچه برخی منتقدین نظرات کاملا خنثایی نسبت به فیلم داشته اند. در نهایت موسیقی فیلم توسط James Newton Howard ساخته شده است، کسی که ساخت موسیقی متن فیلم های Bourne Legacy، The Hunger Games و I Am Legend را در کارنامه خود ثبت کرده است. James Newton Howard همچنین در ساخت موسیقی متن فیلم Batman Begins و The Dark Knight با Hans Zimmer همکاری داشته است.

دانلود با کیفیت ۷۲۰P

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

Arrival

داستان این فیلم برگرفته از یک داستان کوتاه به نام “Story of Your Life” نوشته ی Ted Chiang است. ۱۲ سفینه بزرگ و مرموز در نقاط مختلف دنیا فرود می آیند و پروفسور (Louise Banks (Amy Adams وظیفه ی فهمیدن زبان این بیگانگان را عهده دار می شود. موسسه ی American Film Institute و National Board of Review این فیلم را در لیست ۱۰ برترین فیلم ۲۰۱۶ قرار داده اند. بازیگر نقش اصلی فیلم یعنی Amy Adams نیز نامزد بهترین بازیگر زن در Golden Globe شد. این فیلم گرچه پتانسیل تبدیل شدن به یک فیلم اکشن را دارا بود اما با در پیش گرفتن رویه ای جدید نفس تازه ای در سبک علمی تخیلی دمیده است. ساخت این فیلم ۴۷ میلیون دلار بوده است و همچنین میزان درآمد زایی فیلم به ۱۶۲ میلیون دلار می رسد. این فیلم همچنین نظر بسیار مثبت اکثر منتقدان از جمله سایت Rotten Tomatoes را جلب کرده است.

دانلود با کیفیت ۷۲۰P

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

Manchester By The Sea

درون مایه بسیاری از داستان های درام غم و اندوه و امید به رهایی از آن است و در این گونه داستان ها به ندرت به احساساتی نظیر عشق، خشم، دلسوزی و یا شوخ طبعی پرداخته می شود. کنت لانرگن در جدیدترین  اثر خود با نام «منچستر کنار دریا» همه این احساسات را با یک داستان درام تلفیق کرده است. برخلاف تصور اشتباهی که درباره عنوان فیلم وجود دارد «منچستر» اشاره ای به شهر معروف منچستر در انگلیس ندارد. داستان در آمریکا اتفاق می‌افتد و در منابع تاریخی ذکر شده است که در کرانه شمالی ماساچوست شهری به اسم Manchester-by-the Sea وجود دارد که پیش تر «منچستر» نام داشت اما در سال ۱۹۸۹ به واسطه حکم ایالتی جنجالی و عدم اشتباه گرفتن با شهر اصلی منچستر نامش به Manchester by the Sea یا «منچستر کنار دریا» تغییر کرد. علت این نام هم نزدیک بودن این شهر به آب دریا بوده است. داستان «منچستر کنار دریا» درباره یک سرایدار تنها به نام لی چندلر (با بازی کیسی افلک) است که در طبقه همکف یک ساختمان در ماساچوست زندگی میکند. لی که به تازگی برادر بزرگترش جو را از دست داده است متوجه می شود که حضانت برادر زاده اش به او محول شده است. بنابراین مجبور می شود به محل تولدش یعنی شهر منچستر کنار دریا برود و از برادرزاده شانزده ساله اش، پاتریک، مراقبت کند و همچنین با همسر سابق خود و زندگی گذشته اش رو به رو شود. مادر پاتریک که به مواد مخدر اعتیاد دارد مدت هاست از خانواده اش دور افتاده اما زمانی که لی متوجه می شود پاتریک با او ارتباط دارد و مرگ پدرش را به او اطلاع داده است شدیدا ناراحت می شود. اگرچه لی رابطه خوبی با پاتریک دارد اما برای همه جای تعجب دارد که چگونه جو چنین فرد آشفته ای را برای حضانت از تنها پسرش انتخاب کرده است. لی فردی آرام، منزوی و به دور از اجتماع است و مدت ها است همسر سابقش، رندی، را ندیده است. در فلش بک هایی که در طول فیلم نمایش داده می شوند متوجه می شویم که لی به همراه همسر و سه فرزندشان زمانی زندگی خوبی در منچستر داشتند اما با وقوع یک حادثه آتش سوزی و مرگ فرزندان همه چیز تغییر کرد و رندی، لی را مسئول مرگ فرزندان دانست. لی بعد از یک خودکشی نافرجام، با روانی آشفته به بوستون بازگشت.  با این حال مرگ جو باعث شد لی مجددا با رندی و پیشنهاد بازگشت از سوی او رو به رو شود. لانرگن به طور کلی در این فیلم نشان می دهد که زندگی با تمام ناملایمتی هایش همچنان در جریان است و به خوبی توانسته انتظار مخاطبان را برآورده سازد. «منچستر کنار دریا» با بودجه ای بالغ بر ۵/۸ میلیون دلار در ایالات متحده ساخته شد.

دانلود با کیفیت ۷۲۰P

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

Triple 9

تریپل ۹ اثری در ژانر مهیج و مجرمانه به کارگردانی John Hilcoat و به قلم Matt Cock محصول سال ۲۰۱۶ آمریکا می باشد. در این فیلم casey Affleck ، Chiwetel Ejifor ، Anthony Mackie ، Aaron Paul و Kate Winslet به ایفای نقش می پردازند. در ایالت جورجیای امریکا ، خلافکاری با بازی Chiwetel Ejiofor ، Norman Reedus و Aaron Paul به همراه دو پلیس آلوده ، بانکی را برای تصاحب صندوقی بسیار مهم مورد سرقت قرار می دهند. این صندوق حاوی اطلاعاتی است که می تواند اتهامات رئیس یک باند مافیایی بزرگ را بر طرف کند . وقتی سارقین صندوقچه را برای همسر رئیس باند مافیایی با بازی Kate Winslet می آورند ، او این بار ماموریتی بسیار خطرناک تر به آنها می دهد… .

دانلود با کیفیت ۷۲۰P

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

Sing

انیمیشن آوازخوانی اولین و البته بهترین انیمیشنی است که داستانش بر اساس مسابقات استعداد یابی ساخته شده است. داستان این انیمیشن درباره یک کوآلا به نام باستر (با صداپیشگی متیو مک کانهی) است که می خواهد با برگزاری یک مسابقه خوانندگی کسب و کار تئاترش را از ورشکستگی نجات دهد. بنابراین باستر با تعیین یک جایزه ۱۰۰۰ دلاری اقدام به برگزاری این مسابقه میکند اما بعدا متوجه می شود که دستیارش آقای کرالی مبلغ جایزه را با دو صفر اضافی یعنی مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰ دلار به مردم اعلام کرده است. باستر از دوستش ادی میخواهد که با مادربزرگش که یک خواننده اپرا و بازیگر تئاتر پیشکسوت است یک قرار ملاقات ترتیب دهد تا اسپانسر این مسابقه شود. شرکت کنندگان اصلی این مسابقه، مادر ۲۵ بچه خوک به نام رزیتا، یک نوازنده خیابانی به نام مایک، پسر یک سارق بانک به نام جانی و یک جوجه تیغی به نام اش هستند که هر کدام برای برنده شدن در مسابقه باید با چالش هایی رو به رو شوند. از زیبا ترین بخش های این انیمیشن اجرای آهنگ هللویا از لئونارد کوهن توسط یک فیل خجالتی (با صداپیشگی توری کلی) با نام مینا است. موسیقی متن این انیمیشن شامل آهنگ های خوانندگانی از جمله استیوی واندر، چیپسی کینگ، کویین، کیتی پری و جنیفر هادسون می شود.

دانلود با کیفیت ۷۲۰P

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰P

——————————————————————————————————————————————————————–

برای تماشای تریلر هفت فیلم برتر سال ۲۰۱۶ به کانال آپارات فیلم مترجم مراجعه نمایید.

شما میتوانید زیرنویس انگلیسی و فارسی این هفت فیلم برتر را از زیر دریافت نمایید .

زیرنویس انگلیسی و فارسی هفت فیلم برتر 2016

Download SRT

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی