ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

پیش نمایش انیمیشن جدید Cars 3

در انیمیشن ماشین ها ۳ لایتین مک کوئین، قهرمان مسابقات اتومبیل رانی، برای پیروزی در مسابقات فوق پیشرفته به کمک نیاز دارد. در همین هنگام ماشین زرد رنگ و جذابی با نام کروز رامیرز که اصلیتی آمریکایی-لاتینی دارد وارد صحنه می شود. به گفته برایان فی، کارگردان ماشین ها ۳، کروز رامیرز در تلاش است تا به این ماشین پا به سن گذاشته ترفندهای جدیدی را آموزش بدهد. مک کوئین دیگر آن ماشین جوان و زبر و زرنگ در ماشین ها ۱ نیست. حالا او پا سن گذاشته و زندگی حرفه ای اش به نقطه پایانی رسیده است. خودش را در آینه می بیند و می گوید: «حالا دیگر ۴۰ سال سن دارم و ممکن است دیگر نتوانم کارهای مورد علاقه ام را انجام دهم.» با این حال شرکت در مسابقات هم کمکی به او نمی کند، چرا که رقیب سرسختی برای او پیدا شده است

جکسون استورم همان رقیب جدید است که آرمی هَمِر صداپیشگی اش را به عهده دارد و ممکن است او را به خاطر بازی در نقش برادران دوقولوی وینکل وس در فیلم شبکه اجتماعی به یاد داشته باشید. فی در مصاحبه با انترتیمنت ویکلی گفت: «جکسون در خانواده پولداری بزرگ شده و به هرچیزی که خواسته رسیده است. بنابراین شخصیت او را طوری طراحی کردیم که از همه لحاظ از مک کوئین بهتر به نظر برسد.» فی ادامه داد: « جکسون استورم یکی از ماشین های مسابقه تازه کار است که به تازگی وارد میدان شده و فکر می کند ماشین هایی که در رده مک کوئین هستند دیگر از دور خارج شده اند. جکسون شخصیت مغروری دارد و فکر می کند صاحب تمام دنیاست و اینکه دوران ماشین های قدیمی به سر آمده و آن ها هیچ جایی در مسابقات اتومبیل رانی آینده ندارند.»

برایان فی می گوید: «اگر مک کوئین را در دنیای واقعی در نظر بگیریم میبینیم که آنقدرها هم پیر نشده است اما اگر ماشین های تازه کاری که در مسابقات شرکت می کنند را در نظر بگیریم باید گفت که مک کوئین یکی از قدیمی ترین آن هاست.» در دو قسمت پیشین ماشین ها دیدیم که رقابت ها بر سر کاپ پیستون و جایزه بزرگ جهانی اتومبیل رانی بود. با این حال در ماشین ها ۳ میبینیم که لایتین مک کوئین به اتومبیلی فرسوده و در عین حال با تجربه تبدیل شده است. ماشین ها ۳ از لحاظ ساخت نسبت به دو سری پیشین قوی تر است و حرف های بیشتری برای گفتن دارد. با این که صدا پیشگان دو شخصیت اصلی آن یعنی رامیرز و استورم هنوز معرفی نشده اند، اما مراحل ساخت این انیمیشن درحال اتمام است. شخصیت های اصلی این انیمیشن ار جمله ماتر، سالی و چیک که همگی در رادیاتور اسپیرینگز زندگی می کنند در ماشین ها ۳ هم حضور خواهند داشت. داستان ماشین ها ۳ در آمریکا و در امتداد مسیرهای مسابقه اتومبیل رانی سراسر این کشور رخ می دهد. برایان فی گفت: «این انیمیشن برای علاقه مندان به مسابقات اتومبیل رانی است و با اینکه مخاطب آن کودکان هستند اما مخاطبان بزرگسال هم از آن لذت خواهند برد.»

برای سفارش زیرنویس انگلیسی و فارسی فیلم Cars 3 به بخش سفارش ترجمه مراجعه نمایید.

شما می توانید تریلر فیلم را از کانال آپارات فیلم مترجم مشاهده نمایید.

مترجم : ب. فاطمی

منبع : USAtoday

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی