ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

گذری بر انیمیشن The Secret Life of Pets 2

حیوانات پشمالوی دوست داشتنی این قصه دوباره مهمان ما هستند! در سال ۲۰۱۶ بود که تیم سازنده انیمیشن پرطرفدار من نفرت انگیز و مینیون ها (Despicable Me) سر و صدایی دیگر را با ساخت انیمیشن زندگی مخفی حیوانات خانگی (The Secret Life of Pets) بوجود آوردند. داستان این انیمیشن درباره حیوانات خانگی بود که در نبود صاحبانشان اتفاقاتی را برای خود رقم می زدند. می توان داستان این انیمیشن را بسیار شبیه به انیمیشن بسیار معروف و پرطرفدار داستان اسباب بازی ها (Toy Stories) دانست. تنها تفاوت آن این است که به جای اسباب بازی زندگی حیوانات در این انیمیشن نشان داده می شود. انیمیشن The Secret Life of Pets 2 نسبت به نسخه پیشین خود درون مایه طنز بسیار بیشتری دارد و می توان گفت که نسبت به آن بسیار خوش ساخت تر می باشد. در این نسخه همانطور که انتظار می رفت شخصیت های پشمالوی جدید نیز معرفی می شوند.

در قسمت اول، مکس سگ وفداری از نژاد سگ های جک راسل تریر است. هنگامی که صاحب مکس سگ بی خانمانی را با خود به خانه می آورد، زندگی مکس دستخوش تغییرات بسیاری می شود. اما در انیمیشن The Secret Life of Pets 2 صاحب مکس خود ازدواج می کند و صاحب فرزندی می شود. مکس به سختی با وجود فرزند جدید در خانه به کنار می آید اما همیشه همانند والدین مضطرب، در خانه احساس خطر می کند. قابل ذکر است که در انیمیشن The Secret Life of Pets 2 پتن اسوالت به جای لوئی سی کی صداپیشگی مکس را بر عهده گرفته است.

در یکی از تعطیلات خانوادگی در مزرعه، مکس با سگ گله خشنی بنام روستر آشنا می شود. جالب است بدانید که صدا پیشه روستر در انیمیشن The Secret Life of Pets 2 کسی نیست جز هریسون فورد! وی نخستین بار است که صداپیشگی در کار انیمیشنی را انجام می دهد. او در این انیمیشن صدای خشنی همچون گاوچران ها را برای روستر انتخاب می کند. طولی نمی کشد که اتفاقات هیجان انگیزی در این نسخه رخ می دهد که پیشنهاد می کنیم برای لذت کامل از این انیمیشن کمدی و خانوادگی خودتان آن را تماشا کنید.

انیمیشن The Secret Life of Pets 2 هنگام اکران با استقبال خوبی رو به رو شد. این انیمیشن در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ در سینماهای امریکا و کانادا اکران شد و تنها طی چهار روز ۱۴۳٫۲ میلیون دلار در این کشورها و ۱۲۶٫۸ میلیون دلار دیگر در نقاط مختلف دنیا بلیط فروخت. لازم به ذکر است که بودجه ساخت این انیمیشن ۸۰ میلیون دلار می باشد.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی