ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم موتورسواران

تجربه ثابت کرده فیلم‌هایی که هنرپیشه‌‌های مطرحی در آن بازی می‌کنند، حساسیت بیشتری برای منتقدان و تماشاگران به‌دنبال دارند. در نتیجه این فیلم‌ها به‌رغم حضور چهره‌های سرشناس، ممکن است با اقبال تماشاگران روبه‌رو نشوند. این سکه روی دیگری نیز دارد و فیلم‌‌های بسیاری را سراغ داریم که به لطف هنرپیشه‌‌های مطرحی که در این اثر حضور دارند، توانسته‌‌اند دل علاقه‌مندان به سینما را به‌دست آورند. یکی از این فیلم‌ها که به‌تازگی اکران شده، اثری است با نام موتورسواران (The Bikeriders ). در این فیلم تا چشم کار می‌کند، هنرپیشه‌ مطرح و فوق ستاره حضور دارد. فیلمی که از آن صحبت می کنیم در کنار چهره‌های سرشناس، کارگردانی جویای نام دارد. در نتیجه با اثری روبه‌رو هستیم که به‌راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت. به همین دلیل اکران فیلم موتورسواران را به فال نیک می‌گیریم تا در ادامه با هم نگاهی به داستان این فیلم بیندازیم. در انتها نیز فهرست هنرپیشه‌‌ها و عوامل ساخت فیلم موتورسواران را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم موتورسواران از چه قرار است؟

داستان فیلم موتورسواران در دهه ۶۰ میلادی روایت می‌شود. ماجرای داستان این فیلم، مخاطب را به دل یک باشگاه موتورسواری در دهه ۱۹۶۰ میلادی می‌برد. این باشگاه، در ابتدا توسط جمعی از دوستان صمیمی و عاشق موتورسواری  تشکیل شد. این جوان‌‌ها با هم لحظات خوشی را می‌گذراندند. اما با گذشت زمان و تغییر شرایط، این گروه به سمت خشونت و قانون‌شکنی سوق پیدا می‌کند. داستان فیلم به طور عمده حول محور رهبر کاریزماتیک این گروه، می‌چرخد. رهبر این گروه در ابتدا شخصیتی جذاب، محبوب و وفادار به دوستانش است. اما با افزایش نفوذ کلوب و رویارویی با چالش‌های جدید، شاهد تغییر تدریجی شخصیت او هستیم. رهبر گروه برای حفظ قدرت و کنترل کلوب، تصمیماتی می‌گیرد که باعث ایجاد اختلافات و تنش‌هایی در میان اعضای گروه می‌شود.

از سوی دیگر، شخصیت جوان و پرشور دیگری در داستان این فیلم حضور دارد. این جوان، به تازگی به باشگاه موتورسواری پیوسته است. جوانی که از وی صحبت می‌کنیم، تحت تأثیر رهبر گروه قرار دارد. این جوان خوش‌آتیه، به سرعت در سلسله مراتب گروه بالا می‌رود و به یکی از اعضای اصلی باشگاه موتورسواری تبدیل می‌شود. اما با گذشت زمان، جوانِ موتورسوارِ این داستان، متوجه می‌شود که ارزش‌ها و باورهای او با برخی از اعمال کلوب همخوانی ندارد.

همسر یکی از اعضای باشگاه موتورسواری، نیز نقش مهمی در داستان ایفا می‌کند. او نگران تغییرات ایجاد شده در همسرش و باشگاه است. وی تلاش می‌کند تا شوهرش را از این مسیر خطرناک بازگرداند. کتی نماد صدای عقل و وجدان در فیلم است و تلاش می‌کند تا بین عشق به همسرش و نگرانی از آینده‌ی او تعادل برقرار کند.

هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم موتورسواران

جف نیکولز، داستان فیلم موتورسواران را بر اساس رمان گرافیکی با همین نام، نگاشته است. تام هاردی، آستین باتلر، جودی کومر، مایکل شنون، مایک فیست و نورمن ریدس، چهره‌های سرشناسی هستند که در فیلم موتورسواران، ایفای نقش می‌کنند. سکان کارگردانی این اثر در دست‌های جف نیکولز قرار گرفته است.

در مجموع باید گفت اگر به فیلم‌های گانگستری علاقه دارید و از طرفداران آثاری با خمیرمایه موتورسواری هستید، پیشنهاد می‌کنیم فیلم موتورسواران به برنامه فیلم‌های آخر هفته خود اضافه کنید. بدون شک تماشای این اثر برای علاقه‌مندان تام هاردی و جودی کومر نیز خالی از لطف نخواهد بود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی