ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس

Movie Translation

سفارش زیرنویس همکاری بعنوان مترجم

معرفی فیلم پسران بد: بران یا بمیر

مجموعه فیلم‌های پسران بد، سال‌هاست که علاقه‌مندان به آثار کمدی پلیسی را سرگرم نگه داشته‌‌است. این مجموعه فیلم‌ها، داستان دو کارآگاه پلیس در میامی، با نام‌های مایک لوری (ویل اسمیت) و مارکوس برنت (مارتین لارنس) را روایت می‌کند. این دو دوست صمیمی و همکار، با وجود شخصیت‌های متفاوت و طنزآمیزشان، در مبارزه با جرم و جنایت در شهرشان همکاری می‌کنند. نخستین فیلم از مجموعه‌ آثار پسران بد در ۱۹۹۵ اکران شد. از آن زمان تاکنون، هر چند سال یک‌بار شاهد اکران نسخه‌ای جدید از این فیلم‌ها هستیم. در ۲۰۲۴ نیز فیلم جدیدی از این مجموعه آثار با نام پسران بد: بران یا بمیر (Bad Boys: Ride or Die)، روانه سالن‌های سینما شده است. فیلمی که از آن صحبت می‌کنیم، با استفاده از صحنه‌های پرزدورخورد و گفتگوهای بامزه میان شخصیت‌های داستان، لحظه‌های شاد و هیجان‌انگیزی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. همان‌گونه که می‌دانید، پس از اتفاق‌هایی که ویل اسمیت در مراسم اسکار چند سال پیش رقم زد، این هنرپیشه برای مدتی از فعالیت‌های حرفه‌ای دور شده و فیلمی بازی نکرده است. به همین دلیل اکران فیلم پسران بد: بران یا بمیر را به فال نیک می‌گیریم تا معرفی کوتاهی از این اثر داشته باشیم. در پایان نیز فهرست هنرپیشه‌‌ها و عوامل ساخت فیلم پسران بد را بررسی می‌کنیم.

داستان فیلم پسران بد: بران یا بمیر از چه قرار است؟

در نسخه جدید فیلم پسران بد: بران یا بمیر، مایک و مارکوس متوجه می‌شوند که یکی از همکاران سابق‌شان درگیر یک کارتل مواد مخدر شده است. برای پاک کردن نام همکارشان و مقابله با این تهدید بزرگ، آن‌ها وارد یک ماموریت خطرناک و پر از تعقیب و گریز می‌شوند. این دو دوست قدیمی باید با استفاده از هوش، مهارت‌ها و البته شوخ‌طبعی همیشگی خود، این ماموریت را به پایان برسانند. همانند نسخه‌های قبل، اتفاق‌های هیجان‌انگیزی در فیلم پسران بد: بران یا بمیر رخ می‌دهد. روایت این اتفاق‌ها با صحنه‌های اکشن، موسیقی هیجانی و بازی جذاب ویل اسمیت و مارتین لارنس، این اثر را به فیلمی جذاب برای علاقه‌مندان آثار هیجانی کمدی تبدیل کرده‌است.

فهرست هنرپیشه‌ها و عوامل ساخت فیلم پسران بد: بران یا بمیر

همان‌گونه که اشاره کردیم، مارتین لارنس و ویل اسمیت در فیلم پسران بد: بران یا بمیر حضور دارند. در کنار این چهره‌های سرشناس، ونسا هاجنز در نقش کلی، الکساندر لودویگ در نقش دورن، پاولا نونز در نقش ریتا، اریک دین در نقش مک‌گرث، ایئون گرافود در نقش لاک‌وود، جیکوب اسکیپیو در نقش آرماندو و ملانی لیبرد در نقش کریستین در فیلم پسران بد: بران یا بمیر، حضور دارند. سکان کارگردانی این اثر در دست‌های عادل عربی و بلال فلاح قرار دارد. از این کارگردان‌ها تاکنون فیلم پسران بد ۳ را دیده‌ایم. با توجه به سابقه‌‌ای که از عادل عربی و بلال فلاح سراغ داریم، می‌توان انتظار داشت که فیلم پسران بد: بران یا بمیر به اثری جذاب در این مجموعه فیلم‌ها تبدیل خواهد شد.

در مجموع باید گفت اگر به فیلم‌های پرزدوخورد و کمدی علاقه‌ دارید، تماشای فیلم پسران بد: بران یا بمیر، انتخاب مناسبی برای فیلم‌های آخر هفته شماست. بدون شک مشاهده این اثر برای علاقه‌مندان ویل اسمیت و مارتین لارنس نیز خالی از لطف نخواهد بود.

مطالب مرتبط

مطلب بعدی مطلب قبلی